TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Ahad, 8 April 2012

VIDEO - AKSI PERKASA DI KEDAH HALANG PROGRAM ANWAR YANG MEMALUKAN

20 ulasan:

  1. BILA LEMBU-LEMBU & NANGOI-NANGOI BELAAN UMNO-APCO-BN NAIK GILA BABI !

    BalasPadam
  2. Lembupun ada otak tak kacau majlis orang.
    Ini bukan tahap lembu lagi...
    Ini tahap "babi gila"@"gila babi"

    Memalukan bangsa melayu...
    Memalukan Raja2 Melayu....

    BalasPadam
  3. ok good move perkasa

    kita mmang da comporm

    anua peliwat bangsa agama dia sendiri..

    esok buat lagi perkasa..lawan tetap lawan ...errr kecuali dgn nala k



    .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hang ni memang termasuk dalam kategori lembu yang tak boleh di makan, pasai hang lembu gila. Tak reti nak pikiaq guna akai yang cerdik dan waras.

      Padam
    2. Hang ni memang termasuk dalam kategori lembu yang tak boleh di makan, pasai hang lembu gila. Tak reti nak pikiaq guna akai yang cerdik dan waras.

      ........
      ASSALAMUALAIKUM..
      LEMBU GILA2 sket...sembelih halal makan...contoh gila akibat kena langgar pajero

      BABI..KALU GILA CIKIT MCMANAPUN HARAM TETAP HARAM...DENGAR TAK NI...

      ANGGKAT DAP JD KETUA HARAM!!!sokong plural haram.sokong keselamatan israel dah sgt Haram

      Padam
  4. Kalau aku jumpa lembu yg gila babi ni memang aku sembeleh. Ada senapang tembak ja lembu gila ni.

    BalasPadam
  5. Dah tua2 dah geng perkasa ni... 2 3 kali PRU lagi padamla diorang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. jgn sebut tua tau....nik ajis maree tau.. maree mare kang terpadam la pulak.. relaks brother..

      Padam
  6. Betul2 memalukan raja2 melayu la puak2 perkasam ni. Rasanya raja2 melayupun tak sanggup tengok perangai bangang perkasam ni. Mengganggu majlis orang. Buat kecoh kat majlis orang. Apa barang melayu macam ni. Betul2 aku cakap dah tak ada maruah perkasam ni. Slogan bukan main....islam, melayu dan raja,,,tapi hampeh. Melayu apa macam ni.

    BalasPadam
  7. Raja bangga dgn perkasa...rujuk titah baginda sultan perak..

    mereka ni dpt menghalang dap menang besar sekali lg. dan dpt jd mb perak pru13 ni...

    DAP DAH JD MB BARU NAK MELOPONG PUAK2 pas ni...


    dah terantuk baru tegadah..

    dah melukuk baru tergantang

    BalasPadam
  8. AHLI PERKASA SERUPA BABI. MANA PI BERAHIM ALI

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebabi babi perkasa dia berjaya meluruskan abang ajib yg mula konar nak main undi cina..

      perkasa berjasa membetul meluruskan perjuangan umngok

      pas xada ngo yg sudi nak monitor dia..maka tersesat dan menyesatkan..

      apala pas hoo???

      dap pun ada dong zong dia..

      pas ..? hampass...

      Padam
  9. biala dewan ulama pas yg monitor pas... aku tabik pd ilmu diorg... xkan abg asang jati nk monitor pas kot... kepimpinan ulama beb... k'tan pun x hingin umno da smpai skrg... meleleh air liur abg ah jib gorrrosmah nk twn ktan... hehehe...
    teguran ulama lg dihargai dr ngo tahapehapentah..
    ulama itu pewaris nabi... lu org syg nabi x?!
    ke lu org syg ustad mahathir al mamaki hamuni..

    BalasPadam
  10. pas monitor pas ..aduya.. baik xpayah la

    jika hassan ali dodok dlm pas ...alamak tinggai pakasam..

    dan ingat penyokong hasssan ali ramai

    masa flyers dan rentang an kain pru12 main muka khalid(pkr) dgn hassan(pas)... dan khalid tu jugak menumpang tuah hassan hakikatnya


    ingat lah sahabatku yg masih dlm pas..pas mengambil masa agak lama hmpir 15thn utk 'sedar' majmuk..nya 'mesia..

    berapa belas thn lg diperlukan utk 'sedar' pengimbang pas itu seharusnya diluar pas...

    sedikit bukti khalid akhirnya akur melantik jk murtad selangor... insaf lah cepat2 tuan....aku pun lambat jugak buka mata dekat2 sep 2008.. baru aku kluar pggangan lama..dan terpaksa sokong bn juga..(masa mac 2008 punya riang gumbira pas menang.. aku ambil masa 6 bulan tuan..)

    tuan bila lagi...

    BalasPadam
  11. Ini dah kes menghina RAJA2 melayu ni.
    Kita patut buat lapuran polis kerana PERKASA telah menghina raja2 melayu.

    Perbuatan KURANG AJAR PERKASA seolah2 menunjukkan pada orang bukan melayu bahawa RAJA2 juga adalah kurang ajar sebab raja2 adalah terdiri dari orang melayu sendiri.

    Betul betul memalukan.

    BalasPadam
  12. report lah ..raja perak dah lama menyampah dgn DAP..jika tak dah lama raja perak pilih dap jd mb perak (dap=18, pas=6)

    no.2 raja perak menyampah ialah barua pas korang ajar yg baring dpn jln raya..

    dlm hati raja tau perkasa main peranan penting dlm negara...

    byk.kali dah raja perak sound.. pas badak buat pekak ja..kapir2 makin biadap persenda islam dimana teragak.. suka hati mak bapak dia..

    DAP ITU KEBYKAN GEREJA PUNYA ORG..
    TAKAN DAH LUPA SUMPAH MANA2 PADRI UTK MENGKRISTIAN UMAT MANUSIA ..apatah lg pemimpin2 kristian dah berkuasa...

    lu mau naik itu DAP lu sudah gilakaaaa???
    atau you all plan mau bunuh cincang semua DAP BILA DAH BERKUASA???? mcm taliban ka??

    kami yg pas2 lama yg sudah xdpt agak apa jln pas nak berkuasa

    BalasPadam
  13. Kalau Pas yang disalahkan tentang gejala murtad, kenapa semasa kes anak tok imam di Johor dulu2, tak salahkan UMNO (B)? Pasal paderi2 ni nak mengkristiankan umat manusia, hairan ke? Dah memang kerja dia, apa nak dipersoalkan? Yang perlu dipersoalkan ialah adakah kita sebagai seorang Islam (tak kira la umara' ke, ulama' ke atau orang biasa) dah menunaikan tanggungjawab kita sebagai seorang hamba Allah? INGAT!!! Berdakwah juga adalah salah satu tanggungjawab kita sbg seorang muslim. Setakat mana kita menonjolkan adab2@akhlak (Islam itu terdiri dr 3 perkara iaitu Aqidah, Syariat dan Akhlak) yang baik? Yang sering nampak orang Melayu Islam ialah pencuri, perasuah (memberi atau menerima), merogol anak atau beradik kandung, gangster Kg Dusun dan mcm2 lagi2.

    Apa jawapan kita andai diakhirat nanti orang2 bukan Islam ni mengatakan bahawa diorang tidak pernah diberitahu tentang Islam, justeru kami merasakan agama yang dianuti ini adalah agama yang benar? Sebab itulah ada riwayat mengatakan bahawa orang yang terakhir sekali masuk syurga ialah ulama' kerana akan dipersoalkan tentang amanah. Ilmu adalah amanah. Setiap orang dikalangan kita (muslim) mesti ada ilmu, kalau tak banyak, sikit mesti ada dan kalau tak de, wajib menuntut ilmu.

    Adakah ulama' kita diberikan ruang untuk berdakwah? Yang nampak, bila lantang sikit kena pecat la. Pernah seorang pensyarah, senang aku cerita la Tuan Ibrahim Tuan Man, apabila mengistiharkan masuk Pas, dia dihalau 24 jam! Begini kerajaan melayan ulama'? Kes Dr Asri, bekas qadi tu, nak tauliah apanya lagi? Ayah Pin mcm mana?

    Kesimpulannya sebelum kita menyalahkan paderi2 tersebut kita sebagai seorang cubalah pandang diri kita dulu, muhasabah. Islam adalah agama hujjah. Cuba tanya siapakah yang menghapuskan tulisan jawi? Apakah keperluan tulisan jawi? Dengan tulisan jawilah kanak2 dapat mengenal huruf dan asas bacaan al-Quran. Adakah Nik Aziz yang menghapuskan tulisan jawi? Atau DSAI? Atau Lim Kit Siang? Ataupun Guan Eng? Atau Karpal Singh? Atau paderi2 kristian?

    BalasPadam
  14. korang kalu lg naik errrr
    .betul la sahabat aku pridict..

    pas kalu naik dia akan jadi lebih liberal dr umno..dolo2 aku xpercaya..org ni org akdemik..

    skrg terbeliak mata aku tgk apa jadi pada hasssan ali..
    Allah nak tunjuk sekejap je kuasa pegang ..now u re berjihat di jln gereja.. tanpa korang sedari..dan ingat lg korang think that way lagi:(''Allah akan menyesatkan lg mereka sedang mereka org yg mengetahui'')... jgn main2 bro


    bukan umno ...x-pas

    BalasPadam
  15. Sudah jelas dan nyata bahawa PERRKASA adalah anjing samseng UMNO/BN

    BalasPadam
  16. perkasa membetulkan umno..

    yg masuk akal perkasa penasihat yg berkesan pada umno la..

    tp kalu nak kat pas anjing dap aku buleh trima...

    'pulang balikkkk..baik tuan..

    tarik balikkk....ye ye tuan..

    buang negala islammmmm .....erererrrrr ok ok ok..

    buang DEB ..... (pkr plak jd anjing kurap) oohh betullaaa kroniiiii musti buanggg..

    .

    tp kalau korang berjihattt betui2 aku nangis la...mungkin plan korang kasi tangkap semua komunis..masuk lokap then slow2 hantar ladang kelapa sawit...shhhhh..then hanya pkr dan pas sj printah.AKU UNDI KORANG.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini