TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Ahad, 24 Jun 2012

BANGLA DICAMPAK KELUAR TINGKAP OLEH WARGA MALAYSIA?

LAWAK LAWAK MSIA..
 
Pada suatu hari, ada 5 orang pemuda duduk bertentangan di dalam sebuah keretapi. Seorang warga Swiss, seorang warga Cuba, seorang warga USA, seorang Bangladesh dan seorang Malaysia.

Sedang dalam perjalanan, warga Swiss tu merasa gatal , lalu dia membuka jam tangan ROLEX nya , dan dibuang keluar keretapi semata-mata untuk menggaru tangannya.  Semua terkejut dengan tindakan si Swiss dan belum sempat bertanya, si Swiss ni kata " its ok.. too many ROLEX in Geneva ,"

Tanpa mengendahkan kata-kata si Swiss tu, Orang Cuba pula mengeluarkan satu kotak cigar berjenama, dibakarnya satu dan yang lain dibuang ke tingkap.  Terperanjat besar dengan tindakan si Cuba ni, si Swiss bertanye, "why sir?? Its very exclusive cigars!!,".  Si Cuba menjawab," Dont worry , there is too many cigars in Cuba".
 
Tiba-tiba berbunyi berdering "Ring Ring" tanpa berfikir panjang, warga USA terus membuang handphone keluar tingkap.  "You know..too many I Phone in USA" kata si USA itu.  

Si Malaysia dan si Bangladesh terpinga-pinga dengan perbuatan mereka tadi.  Belum sempat si Bangladesh kata apa-apa, si Malaysia terus campak si Bangladesh keluar tingkap.  Dengan selamba  berkata "nevermind ... too many Bangla in Malaysia too!..../Diceritakan oleh seorang rakan, Torres Villa

12 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hoi mamat ngko nak makan tahi babi ko?? buat cerita haram tak lawak langsung...bangsa budak jahil murakkab

      Padam
  2. kah...kah...kah lawak lawak...Nasib baik takde banyak bangla dlm train tu kalu tidak kesemuanya habis dicampak keluar. Tapi apalah sangat nisbahnya mat bangla walaupun penuh satu gerabak keretapi yang dicampak kalau nak dibandingkan dengan kebangsatan mereka kat malaysia ni...elok juga sekali sekala buat camtu.Buat menyemak kat negara ini sahaja.Apa khabar pula mat indon/mat pakistan n lain2, bila kita nak campak pulak?????

    BalasPadam
  3. kul 6 ptg: lawak bodo kahkahkah ,sah ni umno-apco punya barua ;D ,ABU SAJA PENYELAMAT MALAYSIA DARI SANG PENYAMUN SEKUTU APCO !

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama 6.00 ptg.. gila ke apa merepek tu!!

    BalasPadam
  5. Anon 6.00 ptg tu gila babi sebab suka makan khinzir

    BalasPadam
  6. alangkah baiknya jika british bawak masuk banggla korek bijih timah...

    bangla islam saudara seagama..

    komunis dah la kapir...lg sesat songgoh..agama pun candu

    TAK LAH KORANG DOK JADI PEMINAT BABI TETIBA..

    SUNNAH NABI:
    MEninggalkan saudaranya

    MEnJILAT BEB menJILAT BABI..

    'HALAL LAGI TOIYIBAH'

    ..sehingga menjilat jubo (LKS LKY)...KEH KEH KEH.....jgn malu2 ...kuah kuah kuah..

    aku bercakap benar..






    When student talk about ptptn....

    http://inibelogsaya.blogspot.com/2012/06/thing-about-ptptn-is.html

    BalasPadam
  7. SALAM TUAN..SEB BAIK JAM SWISS, ROLEX..KLU JAM OMEGA MANE ANUWAR PANDIKUTTI NAK CARI??..NO SIRI ORI SEME DLM SIJIL BEB..JGN MARAA HAAA..NANTI KENE JUAL KAT BANGLA BARU TAU KEHKEHKEH

    BalasPadam
    Balasan
    1. kah kah kahhh trguling2 aku....good one

      Padam
  8. hari hari blog PR kutuk UMNO,Blog UMNO kutuk PR,ayat lucah n mencarut,lawakpun kutuk mat bangla,senget kew kepala hotak ko ni,...

    BalasPadam
  9. kihikihikih...masih ade lagi yg bengap tak tau kisah jam Omega? Sbb apa polis sendiri kata isu jam Omega ditutup? Sbb nya pasal dh kantoi...jam Omega tu disiasat dan sahih dibeli di Taiwan tahun 2004. Masalahnya, Tahun 2004, Anwar dlm penjara. Jadi, masa bila Anwar pergi beli jam kat Taiwan? Kahkahkah...lagi satu, blog Umporno kata jam Omega tu hadiah dari Kjaan Arab Saudi, tapi telah disiasat rupa2nya didaftar di Taiwan, dibeli di Taiwan tahun 2004. Patut le Polis kata isu jam ditutup...pasal dah kantoi fitnah Umporno....hihihi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. da cukup karang latu...dia lupa wan azzah kata dia simpan..

      Padam

Terdapat ralat dalam alat ini