RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 1 September 2012

UMNO TIDAK SENANG DUDUK, SATU LAGI PERHIMPUNAN DI RAUB, PAHANG



Oleh:  WFAUZDIN NS

SATU lagi perhimpunan yang diberi nama " Himpunan Hijau' akan diadakan di Raub, Pahang pada 02 Sept (Ahad) ini bertempat di Padang Milo (Belakang Taman Tasik) Raub.  Perhimpunan akan bermula pada jam 12.00 tengahari sehingga jam 4.00 petang.

Sewaktu rakyat berkumpul di Dataran Merdeka pada 30 Ogos baru-baru ini di dalam meraikan "Janji Demokrasi",  aktivis Himpunan Hijau giat menjalankan promosi dan mengedar risalah menyeru orang ramai untuk hadir pada tarikh tersbut.

NONEProtes menentang penggunaan sianida oleh sebuah lombong emas di Bukit Koman telah disokong oleh semua parti di dalam Pakatan Rakyat khususnya di Pahang.

Parti KEADILAN Pahang telah mengeluarkan arahan agar setiap Cabang menggerakkan ahli masing-masing untuk hadir menjayakan program ini.  Begitu juga dengan PAS yang sentiasa prihatin dan peka dengan isu-isu alam sekitar di negeri ini.

Kepada rakyat khususnya di Negeri Pahang, sila hadir beramai-ramai bagi menjayakan program berbentuk bantahan kepada Kerajaan Pusat dan Negeri yang tidak sensitif dengan isu keselamatan alam sekitar.

2 ulasan:

  1. umno-apco perosak negara demi kroni & kocek ! kayakan kroni & sanak saudara disamping lingkupkan negara untuk masa depan anak-anak bangsa malaysia ! ABU saja penyeamat!

    BalasPadam
  2. pergila wahai hero hijau dan kuning

    pergilah para wira..

    x dataran ...pahang..
    x pahang.. felda...

    pergilah bakal2 shuhadah utk menjulang khalimah Allah.. takbir...

    SUDAH MAHA TENTU SKALI ALLAH YG ESA MEMBANTU PERJUANGAN MENEGAKKAN NAMA DAN AJARAN TUHANMU..

    BalasPadam