RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Isnin, 10 Disember 2012

VIDEO - BLOGGER CERAMAH DI PEKAN - TENTERA TIDAK TERLIBAT ISU MEMALI

2 ulasan:

  1. sejarah ditulis oleh pihak yg menang.

    BalasPadam
  2. Terkejut dengan ucapan Wan! HEBAT tetapi penuh dgn pembohongan dan benar-benar mencerminkan kecetekkan sejarah!!!
    satu analisis ringkas)
    a. Kenapa askar tidak terlibat dalam kes Mamali...ketenteraman awam!!. Sebaliknya kes Bukit Jenalik, Op Subuh diaktifkan bagi mewujudkan kerjasama tentera dan PDRM dalam menamatkan keganasan Amin!.
    b. Kenyataan bahawa Polis minum beer sebelum pergi Mamali adalah satu fitnah yg amat dasyat dan tidak Islamik! Au'zubillah. Wan nampak ke!!
    c. Siapa yg hina Raja dan Sultan, kalau tidak Nizar, Ng dan Karpal. Tanya AbdRahman Zulfifli (bekas DAP) berkaitan agenda DAP yg nak hapus raja perlembangaan dan mahu republik!
    d. Perpecahan Melayu adalah agenda DAP, PKR dan PAS...i: Doa kehancuran, promosi kebebasan agama, mengafirkan sesama Melayu, masjid terbahagi, pularisme...dll
    e. Wan mengakui DSAI tidak bermoral..ok tu.
    f. Bukit Kepong..Kominis bunuh polis berbangsa Melayu atau Inggeris bunuh Melayu.
    g. BN tak pernah mengatakan Tok Janggut, Tok Bahaman dan Mat Kilau adalah komunis..malah siapa yg berusaha berjuang utk bawa balik Chin Peng ke Malaysia!!!Tun Mahadhir atau pakatan DAP (LGE/LKS) dan (PAS) Mat Sabu!
    h. Dato' Hassan Ali dipecat kerana tindakkanya membantah dan mengkritik PAS dalam isu memurtadkan Islam dan penjualan arak di Selangor...apa yg diperjuangkan Khalid kalau tidak melepaskan AlKitab berbahasa Melayu.
    Sdra Wan, jgn terlalu taksub kerana parti. Berbaliklah kepada ajaran Islam sebenar...ALLAH maha mendengar, melihat dan mengetahui yg tersembunyi dan tersirat.

    BalasPadam