TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Sabtu, 14 September 2013

KEZALIMAN BERKEMBANG, SEMUANYA HASIL KERJA SPR BANGSAT!!


SEMUANYA bermula dari si bangsat SPR yang celaka dan penipu.  Jika SPR beramanah dan tahu takut kepada Allah, negara kita sekarang akan dipimpin oleh pemimpin yang adil, amanah dan takut kepada Allah.  Malangnya, hasil-hasil kerja si SPR, terutamanya Pengerusinya yang celaka dan laknat itu, maka kita lihat di hadapan kita si zalim terus menggunakan kukunya.

Bukan salah SPR semata-mata, mereka yang telah rela mengundi kerajaan yang sekarang ini sedang menzalimi rakyat tidak kira tua dan muda, OKU mahu pun ibu tunggal, kamu juga bersubahat dengan rejim yang zalim sekarang.  Tiada ubahnya kamu dengan mereka, dengan SPR yang celaka itu, kamu pengundi serupa sahaja cuma bezanya kamu bodoh dan mereka cerdik.  Mereka cerdik dapat habuan hasil dari kebodohan kamu yang memangkah.

Ya, ini keputusan mahkamah.  Tiada kaitan dengan politik?  Apakah kamu fikir jika PR perintah kita akan memiliki mahkamah atau Tuan Hakim yang sama seperti sekarang?  Apalah gunanya menjadi kerajaan jika tidak dapat merangka undang-undang yang adil.  Sebab itu politik besar kaitannya dengan sistem kehakiman.  Jika PR yang menjadi kerajaan sekarang, adakah kamu fikir si pembunuh Altantuya akan terlepas seperti sekarang?  Bahkan, binatang berupa manusia yang mengarahkan Altantuya itu dibunuh akan turut dihukum.  Malangnya, ada di antara kita yang tidak mahu melihat keadilan berlaku.

Mereka tidak suka kepada keadilan dilaksanakan di negara ini.  Mereka hanya nampak fulus BRIM yang akan dibawa hingga mampus.  Mereka tidak peduli harga barang-barang naik, harga minyak naik, berhutang PTPTPN dan berbagai lagi tidak termasuk cukai GST yang akan memburu mereka.  Itulah masyarakat kita terutamanya kaum Melayu.  Justeru itulah, SPR berani mempersendakan demokrasi di negara ini kerana rakyat kita masih ramai yang bengap.

8 ulasan:

  1. Benar kata2 tuan.Ramai melayu akal cetek (mungkin tak berakal-otak ada),singkat sangkat pandangannya.
    Melayu yang dizalimi "mudah lupa" dengan habuan Rm 5000 lima puluh tahun sekali (dari hasil titik peloh mereka juga yang disonglap),Rm 500 lima tahun sekali atau yang paling menyedihkan Rm 50 saheali pulikat dan sakampit tepong 5 hari sabelum undi.
    Akibatnya,termasuklah mereka dalam golongan manusia yang diingatkan dalam Surah Hud ayat 113.
    Sesal kemudian tak ada kesudahan,kan?

    BalasPadam
  2. Assalam...satu artikel yg bagus...syabas! Smoga yg trlibat terasa kesannya hingga ke mati...insyaallah...

    BalasPadam
  3. memang pengundi-pengundi bn lahanat

    BalasPadam
  4. undang undang rimba oleh sang cari makan ...ABU jangan lupa !

    BalasPadam
  5. Maha Suci ALlah, lihatlah betapa makin zalim lagi khianat rejim umnoapco dan barisan nasional menindas rakyat yg bangkit mempertahankan hak mereka. Bantulah mereka ya ALlah, sesungguhnya hanya kepada ENGKAU lah kami meletakkan pengharapan dan pembelaan, mohon kami ya ALlah agar segera ENGKAU timpakan bala dan laknatMU ke atas rejim , parti, pemimpin dan seluruh anjing-anjing umnoapco barisan nasional agar rakyatr dapat merasai ihsanMU dan terus bangkit membina halatuju baru bersama syariatMU, Islam. bantulah kami ya ALLah,

    BalasPadam
  6. Pemerintah yg lupa akan kebesaran ALLAH... Satu masa serta detik nanti bakal di terima pembalasan.... Lupa semua kerana KUASA HAWA NAFSU Pemerintah terus menerus menzalimi rakyat, tungullah akan azab Allah...

    BalasPadam
  7. Benar, saya setuju!

    BalasPadam
  8. Ya betul pemerintah yang zalim, tidak menunaikan tanggungjawab akan menjawab dihadapan Allah s.w.t..kita yang tidak bertanggungjawab juga akan menjawab..

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini