RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Sabtu, 12 Oktober 2013

PETANG INI (12/10/13) BERSAMA REFORMIS DAN SDR MUSTAFA KAMIL AYOB DI INDERA MAHKOTA

 
 
Petang ini (12 Okt 2013) Jam 02.30 petang, bertempat di Hotel Seri Manja, Indera Mahkota, Kuantan akan berkumpul sekumpulan reformis lama dan baru juga penggerak arus perjuangan rakyat di dalam Program Hi-Tea bersama Ahli MPP Tuan Hj Mustafa Kamil Ayob.

Mustafa Kamil Ayob juga adalah Presiden MAP (Menjaga Arus Perjuangan), salah satu pertubuhan yang bukannya dari sayap parti sama juga seperti SAMM (Solidariti Anak Muda Malaysia), yang mana pemimpinnya adalah dari ahli parti. SAMM, Penyelarasnya adalah Chegu Bard atau Badrul Hisham Shahrin, ahli PKR yang pernah menjadi calon PKR di Dun Sg Acheh, P.Pinang di dalam PRU 13 baru-baru ini. Sdr Mustafa Kamil juga turut dicalonkan di dalam PRU 13, kedua-duanya tewas.

Apa jua tujuan perjumpaan petang nanti sudah tentulah untuk memantapkan lagi sokongan rakyat kepada parti atau paling tidak pun rakyat tidak lagi menyokong rejim yang ada. Ertikata lain, perjumpaan petang nanti bukannya khas untuk ahli-ahli atau penyokong PKR sahaja, bahkan terbuka kepada semua yang mahu melihat negara ini tidak lagi ditadbir oleh rejim yang ada.

Sehubungan itu, marilah kita bersama-sama meraikan program petang ini. Semarakkan kebangkitan rakyat dan kita boleh berkongsi cerita dengan para reformis lama dan baru di samping kita mengeratkan lagi kerjasama kita. Rejim tidak boleh tumbang hanya dengan kekuatan parti tanpa ada bantuan dari luar seperti pertubuhan-pertubuhan NGO yang turut berjuang untuk membela nasib rakyat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan