TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Rabu, 25 Disember 2013

BERAHIM ALKATAKI WARNING?

KELAKAR juga bila Berahim Alkataki, Presiden Perkosa beri amaran pada Umno.  Katanya, pertubuhan rasis tersebut akan memantau Umno samada benar-benar berjuang untuk Melayu atau tidak.

Seandainya Umno tidak berjuang untuk Melayu sepertimana yang dikehendaki oleh Perkasa, maka pertubuhan tersebut akan istihar lawan Umno.  Part ini lah yang kelakar.  Perasan sungguh Perkasa sehingga lupa selama ini siapa bergantung atas siapa?  Aku setuju dengan apa yang disebut oleh Isa Doraemon, Pengerusi Felda yang menyatakan selama ini Perkasa hidup dan makan atas tapak tangan Umno.  Ugutan Berahim Alkataki nenjadi bahan jenaka oleh pemimpin Umno.  Usahkan takut, Umno menganggap Perkasa adalah salah satu tim raja lawak.

Begitulah dua pertubuhan ini berantakan sesama mereka.  Hakikatnya, 2 X 5 di antara Perkasa dan Umno.  Kedua-duanya memang tiada guna untuk memartabatkan kaum Melayu, jauh sekali untuk Islam.  Berahim Alkataki patutnya sudah boleh mulakan kerjayanya sebagai Pemandu Teksi saja.  Beliau memang spesis tidak tahu malu.  Dulu menang di Pasir Mas hanyalah kerana disuap makan oleh Pas.  Jika tidak dibantu oleh Pas,  kirim salam lah si Berahim boleh berada di Parlimen.  Buktinya, PRU 13 baru-baru ini Pas bertanding di Pasir Mas menentang Berahim Alkataki.  Keputusannya katak terlentang mati katak.

Masih mahu tunjuk hebat.  Kali ini ugut Umno pula.  Ingat Umno mahu peduli?  Suara PR yang jauh lebih besat ini pun Umno masih tunjuk sombong dan ego, ini kan pula suara Berahim.  Tukang panggil hujan boleh la.

1 ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini