TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Isnin, 16 Disember 2013

MASA UNTUK BERPERANG DENGAN ZAHID KOMEDI

BERMULA lah peperangan kita dengan Zahid komedi.  Dalam FB aku, aku ajak kawan-kawan di alam cyber samada melalui blog atau FB kita serang Zahid yang semakin angkuh dan sombong walaupun ternyata beliau adalah di antara pemimpin yang menjadi bahan ketawa orang ramai.

Kita serang Zahid bukan kerana dia Umno, tetapi kerana kebodohannya yang menyusahkan orang lain.  Teringat aku kata-kata Pengerusi SPRM, orang bodoh tidak boleh diambil tindakan kerana bodohnya.  Masalahnya, bodohnya itu menyusahkan orang lain.

Tiba masanya Zahid akan kita serang siang dan malam.

8 ulasan:

  1. Zahid hanya ada peluru kapur je

    BalasPadam
  2. Jawa haramjadah...InsyaAllah
    UMNO..semakin hampir berkubur...
    marilah kita berdoa bersama-sama agar Allah memhapuskan pemim[in Munafik ini.

    BalasPadam
  3. aku mulakan serangan dgn menamakan die 'menteri tunjuk'

    BalasPadam
  4. Zahid Hamidi menteri Gred B. Teloq dia pi simpan kat Kak Ros. Menteri Hishamsuddin dah reda dari Auwwww dan sekarang ni Menteri KDN baru pulak jadi Auwwwww

    BalasPadam
  5. kerana nak cari glamour, anak jawa sekor ni dah jadi macam babi gila

    BalasPadam
  6. Apa pun sekarang kita tunggu tindakan mat sabu. Masih bertaqiyah atau mengambil tindakan saman. Selama ni kita pkr pun tak tau dia sapa. Media tanya pun dia pusing tak menjawab soalan. Lagipun lantaklah org pas ni nak syiah ke hape. Kita hanya gunakan dia bila nak demo je nanti. Tak sabar nak demo kasi havoc kl . lama sangat kl tu aman je.

    BalasPadam
  7. kahkah...nape plak mat sabu? Nape tak tnya yg tuduh tu pergi report lah...kata dah ade bukti gred macam telor....kahkahkah....

    BalasPadam
  8. Zahid hamidi punya phd gred b sahaja. Mana ada masa dulu buat research. Agaknya tentu dia upah orang lain buatkan. Itu sebab cara fikirnya pun gred b sahaja.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini