TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Ahad, 8 Disember 2013

TUDUH MAT SABU SYIAH - SIAPA DI ANTARA YANG BODOH INI PALING BANGANG?

INI seekor lagi bangsat selain dari si betina Kak Ijat.  Zahid komidi ni sewaktu berucap di PWTC (Pusat Wassatiyah Tahap Cibai) menuduh Mat Sabu pengikut Syiah.  Paling bodoh, dia siap beri lesen kepada Jamil Khir (Menteri agama yang berbohong mengatakan ada 'promosi gula, beras murah' di Sg Limau sewaktu PRK baru-baru ini) untuk bertindak ke atas Mat Sabu.

Zahid komidi ni menteri jaga Polis, takkan dia tak tahu prosedur untuk menangkap seseorang.  Takkan dengan hanya dia berucap ,"Saya tahu siapa pemimpin PAS yang ikut ajaran Syiah, dan saya pelik Orang Syiah boleh menjadi orang nombor Dua dalam PAS", maka Jamil Khir pun boleh tangkap dan dakwa Mat Sabu?  Betapa bebalnya menteri sekor ni.

Aku bimbang kalau-kalau Jamil Khir yang sudah sememangnya bebal itu akan bertambah bengong ikut arahan Zahid komidi.  Jika Jamil Khir lakukan kerja bangang tu, yang bakal kena nanti tentunya Jamil Khir dan Zahid komidi relaks je.  Di antara kedua-dua yang bodoh itu, siapa paling bangang nanti?

Bawalah hujah, bawalah bukti barulah orang respek kerja kamu.  Takkan hanya berani menyalak atas pentas PWTC saja macam bos kamu yang takde telor tu?  Berdepan lah secara anak jantan, dan kalau hebat sangat pelawa Mat Sabu berdebat atas isu Syiah.  Ada berani?  Aku rasa kalau Zahid komidi ini cabar Mat Sabu berdebat hari ini, semalam lagi Mat Sabu akan sahut cabaran beliau.  Masalahnya, Zahid ni tahu ke apa itu Syiah?  Kalau tak tahu belajar dulu, jika tak kenal apa itu Syiah mahu tangkap orang Syiah bagaimana?  Pergi belajar dulu duduk satu kelas dengan Najib yang sedang belajar Najis Mughallazah tu.

1 ulasan:

  1. bila mangkuk ayun & para pecacai pengkipas jadi menteri ! tanpa fakta adalah fitnah ,fitnah adalah kerja dajjal, ABU !

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini