TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Isnin, 3 Februari 2014

BERBALOIKAH MASUK NERAKA KERANA IKUT TELUNJUK KAKI FITNAH AHMAD MASLAN?

AHMAD Maslan tanpa berselindung dan rasa malu akhirnya mengaku Umporno sememangnya sudah tiada modal atau idea untuk menghadapi PRK Dun Kajang nanti, kecuali LUCAH dan SEKS diadunkan dengan resepi FITNAH.  Itu saja modal yang ada, katanya.

Isu Liwat Anwar akan dijaja semula di Kajang.  Rakyat di Kajang yang selama ini anak-anak mereka belajar mengaji bab ugama berpeluang untuk menambah ilmu buat anak-anak Melayu Islam ini mengetahui apa itu Liwat.  Umporno berjasa membawa ilmu ini khas buat anak Melayu Islam Kajang.  Kaum Cina tidak pandang pun isu ini, kaum Cina standard pemikiran mereka jauh ke hadapan.  Cerita karut marut lucah apatah lagi berbentuk fitnah seperti ini kaum Cina akan buat bahan pencuci najis mereka sahaja seperti mereka lakukan kepada akhbar Utusan meloya.

Kaum Melayu Islam di Kajang penting untuk mengetahui apa itu Liwat.  Betul atau tidak, bertepatan dengan hukum Islam atau tidak, itu tidak penting buat Umporno.  Yang pentingnya rakyat Kajang terutamanya kaum Melayu Islam mesti di'kangkung'kan dengan bahan berita lucah ini.  Apakah rakyat Kajang sanggup terima "makanan haram' yang ditawarkan kepada mereka oleh Umporno?   Permulaannya fitnah seks ini telah pun bermula di media sekarang.  Bahan ini akan mereka sampaikan ke setiap telinga rakyat Kajang agar rakyat Kajang terus buta hati dan mata seperti mereka.  Kalau masuk Neraka pun akibat fitnah ini, biarlah sama-sama kita masuk, itulah anggapan Umporno kepada rakyat Kajang.

Sebab itu, kehebatan Umporno di dalam bab lucah ini tiada siapa boleh lawan.  Blogger Papagomo lebih tahu selera Umporno, sebab itu Papagomo makan hasil tangan Umporno untuk mencipta fitnah seks terhadap Anwar.  Malangnya, Papagomo hilang telor bila dibawa ke mahkamah.  Tidak berani berdepan dengan Anwar walaupun sepatah kata untuk mengatakan Anwar kaki liwat.  Mana dia berani?  Dia tahu, apa yang dia tulis selama ini hanya modal untuk cari makan kasi anak bini mentekedarah.  Berkatnya hasil cari makan seperti itu, akhirnya rumahtangga hancur.  Bercerai berai,bini entah ke mana, anak pun tidak tentu arah.  Itulah berkatnya hasil suapan Papagomo selama ini kepada keluarganya.  Semuanya berpunca dari Umporno.

Ahmad Maslan semua kita tahu seorang yang bangang lagi jahil terutama dalam bab agama.  Kalau Najib kangkung jahil tidak tahu bab Najis Mughallazah. aku rasa Ahmad Maslan ni mandi wajib pun dia tak tahu.  Tidak percaya cuba tanya dia rukun mandi wajib.  Jadi, pelik juga kalau orang Kajang boleh ikut telunjuk orang bodoh macam ini.  Kalau setakat bodoh itu tidak mengapa, tetapi bodoh dan sesat.  Sudah lah bodoh, sesat dan menyesatkan orang lain.

Buat orang Kajang, janganlah letakkan maruah anda setaraf dengan maruah kangkung Ahmad Maslan.  Murah sangat.  Tidak berbaloi dibakar api neraka hanya kerana ikut telunjuk Ahmad Maslan.


2 ulasan:

  1. biarlah Ahmad Mazlan saja menjadi agen Syaitan, kita jgn mudah terpengaruh. dah memang dan menjadi puak syaitan akan menghasut manusia agar melakukan dari sebesar-besar sehinggalah ke sekecil-kecik kejahatan.

    BalasPadam
  2. Tak wajar. Sama jer macam org yang kata Nabi SAW macam Mamat kampung dia..neraka..neraka..

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini