TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Selasa, 4 Mac 2014

HASSAN JATI UMPAMA HANTU TIDAK BERTUAN

"BILA aku mimpi saja, kau datang.  Aku mimpi saja kau datang....." (Dialog Filem Labu-Labi).  Bila Pilihanraya saja kau muncul, bila pilihanraya saja, kau muncul.  Itulah dia Hassan Jati.  Sudah lama menjadi bisu semenjak Umno/Bn gagal perolehi 2/3 majoriti di dalam Parlimen bahkan hilang 7 Kerusi Parlimen kepada PR.

Kali ini Hassan Jati muncul lagi kerana ada PRK di Dun Kajang.  Beliau bertambah tercabar bila yang datang ke Kajang itu adalah Anwar.  Anwar musuh Nombor Wahid buat Hassan Jati, sebab itulah sewaktu keputusan Mahkamah Jalan Duta di dalam kes fitnah Liwat II terhadap Anwar dulu, semua pimpinan PR termasuk PAS bersetuju untuk hadir beri sokongan moral kepada Anwar, kecuali Hassan Jati.   Waktu itu beliau masih ahli PAS dan secara terbuka mengajak ahli-ahli PAS jangan sertai himpunan sokongan terhadap Anwar.  Alhamdulillah, tidak ramai yang yang termakan hasutan ejen Syaitan dikenali.

Hati siapa tidak sakit bila ramai yang menyokong Anwar waktu itu dan tidak memperdulikan nasihat beliau sebagai Pakar Motivasi?  Mereka yang hadir menyokong Anwar waktu itu bukan kerana batang tubuh Anwar tetapi mereka tahu kezaliman yang dilakukan terhadap Anwar melampau batasan.  Kita juga beri sokongan kepada mangsa-mangsa kezaliman yang lain seperti Teoh Beng Hock, Kugan dan sebagainya.  Ertinya tiada istilah taksub pada Anwar pun.

Bila Anwar dirasakan melakukan perkara yang silap, bukan sedikit yang menegurnya.  Begitu juga jika Presiden PAS sendiri lakukan kesilapan ada yang menegur.  Itulah hebatnya kita di dalam PR.  Berbeza dengan Umno/Bn.  Hassan Jati berani tegur Najib?  Mahu tegur Rosmah pun tergagap-gagap Pakar Motivasi ini.  Silap-silap Rosmah yang 'Motibasi' kan dia.

Hassan Jati kata, undi untuk Anwar di Kajang sama dengan undi rosakkan akidah.  Ertikata lain, undilah calon MCA dari Bn walaupun terang-terang MCA itu pernah beri amaran pada Umno agar jangan buat Hudud.  Presiden MCA dulu, Chua Soi Lek pun beberapa kali hina hukum Islam.  Tapi bagi Hassan Jati, itu tiada masalah asalkan jangan sokong Anwar.  Ini lah wajah sebenar Hassan Jati yang di dalam hatinya terdapat seketul daging yang teramat busuk.  Memang wajar PAS buang insan sebusuk ini daripada disimpan kerana akhirnya nama PAS pun akan turut tercemar dengan kuman yang dibawa oleh Hassan Jati ini.

Umpama Hantu tidak bertuan.  Umno tidak ingin bela Hassan Jati.  PAS sudah buang.  Mahu masuk PERKASA pun dia tahu martabat dia akan jatuh jika berada bawah ketiak Ibrahim Alkataki.  Kalau jadi bos, mungkin dia teringin.  Mahu sertai TIBAI, lagi lah Hassan Jati merasa getik (geli) duduk bawah kelangkang "Mur Shit Am" nya iaitu Zahid Md Arip.  Mahu sertai PKR, alamak....malu beb!!!  Lagi pun PKR lebih rela bela anjing daripada bela Hassan Jati sebab anjing pun kalau dia gigit orang mesti ada sebab.  

Akhirnya jadi lah Hantu tidak bertuan.  Bila Hantu tiada tuan, bertambah jahat lah jadinya.  Ke hulu ke hilir cari mangsa. 

19 ulasan:

  1. Dahlah hatinya teramat busuk, PHDnya tiada nilai tapi egonya tinggi. Jenis tak makan nasihat tapi perasan nasihat dialah yg terbaik. Dasar tidak tahu malu, mendedahkan kebusukan hatinya kpd umum.

    BalasPadam
  2. yahudi pun lebih mulia dr munafik celaka ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yahudi lg mulia..?
      Bangang betol

      Padam
    2. Ingat sikit pak inche'..Nabi Musa, Nabi Isa, Nabi Sulaiman, nabi Yusof, Nabi Ishak dan ramai lagi berketurunan Yahudi...

      Padam
    3. Kalau nabi mmg la lebih mulia dari hasan jati.
      Org tu cerita pasal yahudi skrg dgn hasan skrg. Dia bilang yahudi lg mulia. Tu la kena bahasakn tolol.
      Sama la mcm kamu

      Padam
    4. ni masalah...bila sebut yahudi jer jadi fobia..memang betul pun masih ada yahudi di tanah israel yg lebih mulia hatinya..dan masih ada yahudi yg menganuti ajaran yahudi warisan nabi terdahulu...knp dgn melayu ni?selalu perasan melayu melayu melayu yg hebat.islam di alam melayu merupakan islam yg paling muda di dunia...terlalu jauh jika nak dibanding dgn islam di china.wallahu aqlam

      Padam
    5. Mula mula berkawan dgn DAPigs komunis,lps tu isu kailmah,lgbt, comango,bebas anut agama, skrg dah berjinak dgn yahudi pulak dah.
      Mmg ko dasar spesis munafik, ,asal apa saja mengutungkn fuckertan semua ko cari alasan.
      Kahak aku pun dh kering nk meludah nenguk perangai musibat lahanat korang ni

      Padam
  3. mase dia dlm pas pun aku x berapa suka dgn dia ni...kalau bercakap/berceramah mcm membangga diri /syok sendiri...syukur banyak2 dia telah tiada dlm PR

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yup. Bersyukur skrg korang berkawan dgn Dapigs

      Padam
    2. habis tu..yg korang dgn mca pe citer...mca penghina islam tegar di malaysia bro

      Padam
    3. Bangang tak tau beza ideology Dap dgn politik mca.
      Mmg Bangang melayu zombies atas ni

      Padam
  4. fizikal 100% manusia, cuma otak & akal je yg agak cacat. Ada masalah sikit, hasad seumpama iblis. Roh kotor akal babi rupanya hasan nie. Babi dicipta untuk membersihkan kotoran dibahtera, akal babi tercipta untuk mengharumkan taik kotor sang penguasa yang sememangnya busuk...

    BalasPadam
  5. tengok betul-betul....muka dia...macam beruk tak dapat pisang.....

    BalasPadam
  6. betulaa tu..bro..hantu raya!!dia muncul masa pilihanraya!!!..kah.kah..kah...

    BalasPadam
  7. babi pun lebih bernilai dari dia ni.kalau sembelih Hasan ni takda manusia yang makan babi nk makan bangkai dia ni.kesian dia ,jangan -jangan tak lama lagi kita dengar dia ni sedang di rawat di hospital orng sakit jiwa.

    BalasPadam
  8. Hehehe...patutla korang digelar Zombies

    BalasPadam
  9. biarknlh dia meroyn sorg sb smua org thu sapa Assang Kati ni. x tau nk brpaut kmna sb smua org x brmint dn x ykin dgn beliau.

    BalasPadam
  10. dan amat patut lah Allah mencipta wajahnya hodoh..tengok hidungnya...huhhh KEMBANG GILER....muka hodoh hati busuk....nama dia dan ayahnya pun pro syiah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mcm ni la sikap hodoh busuk puak PR. Nk keji org libatkan Allah.

      Padam

Terdapat ralat dalam alat ini