TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Khamis, 13 November 2014

LAWAN JEBON UG (JebUG) HABIS-HABISAN !!

PARTI keris telanjang bernama amno itu akan sentiasa bergembira apabila JebUG (Jebun UG) setiap hari menghentam rakan-rakan dalam PasMa, kononnya PasMa ini menentang Ulamak.  Sampai hari ini JebUG tidak mampu bawa bukti dan hujah PasMa melawan Ulamak, bahkan PasMa pula yang dapat buktikan mereka menyanjung Majlis Syura yang bersetuju di dalam Muktamar bahawa perlu perkuatkan Pakatan.

Ertinya, PasMa menyanjung keputusan Muktamar yang direstui oleh Majlis Syura.  Secara tidak langsung PasMa menyanjung Ulamak.  Hujah pihak JebUG yang menuduh PasMa lawan Ulamak itu mana?  Aku tertunggu-tunggu juga mana satu ucapan atau kenyataan pimpinan PasMa yang boleh dikatakan melawan Ulamak jauh sekali mahu sebut PasMa itu 'haram' atau 'sesat' melawan Islam.  

Semua JebUG dari golongan lebai jumud ini sebenarnya tahu PasMa adalah satu-satunya pertubuhan yang tidak samasekali menentang parti mereka sendiri jauh sekali mahu melawan Tuang Presideng.  JebUG sedar, PasMa tidak seteruk itu tetapi mereka amat bimbang bahawa kewujudan PasMa hanya semata-mata mahu menjadi benteng parti Islam ini dibawa masuk ke dalam kelambu amno.  Bukankah JebUG kepingin sangat ingin bersama amno.  Semua tahu ini, semua tahu kisah JebUG mahu jentik gereja jika dapat bersama amno.  Jika sesiapa yang tidak tahu, sila tanya Dr Zuhdi.

Usah berlindung dengan nama Ulamak.  Ulamak adalah imej yang amat mulia kerana Ulamak itu pewaris Nabi.  Masakan pewaris Nabi mahu bersama amno yang terkenal dengan kezaliman itu?  Mustahil.  Sebab itu aku tetap mengatakan parti Islam ini mesti dipelihara dengan kesucian dasarnya iaitu Al-Quran, Hadith, Ijmak dan Ulamak serta Qias.  Jangan biarkan JebUG musnahkan parti ini dan mempengaruhi Tuang Presideng dengan strategi bodoh untuk bersama amno.

Aku memang bukan ahli parti mereka jauh sekali untuk sertai PasMa.  Tapi aku tetap sayangkan parti Islam ini dan juga sayang kepada PasMa yang ingin melindungi parti ini.  Musuh aku amno dan ejen mereka iaitu JebUG.  Aku akan tentang JebUG macam aku tentang amno. 


24 ulasan:

  1. Kalau dah bertegang leher sesama sendiri
    Kenapa kaitkan umno pulak...
    Muka tah tahu malu
    khik...khik...khik...

    BalasPadam
  2. Nak muntah aku
    Baca tulisan jubudin ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pi la muntah....sapa larang hang...lepas muntah hang boleh merancap sambil berwirid hadi hadi ug ug....pastu pancut kepala setan.....

      Padam
    2. Apa itu jubudin?

      Padam
    3. Jubudin adalah j.b.r fauzdin yang tidak cedera walaupun ditusuk benda kekadamg keras, kekadang lembut. Ini disebabkan menggunakan ky jely.

      Padam
  3. sebab umno batu api ,he,he,he

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mereka yang budiman
      Akan mengukur kelemahan diri
      Ketika menghadapi kesukaran
      Sebelum menunjuk telunjuk
      Kearah orang lain untuk dipersalahkan
      Tidak sesekali menambahkan dosa dengan fitnah

      Padam
  4. Dari masa kesemasa aku tgk penulisan bloger Fauzdin ni semakin kacau bilau melambangkan symptom keuzuran jiwa dan mental.

    Baca penulisan beliau diatas. Dari mula sehingga akhir, setiap perenggan penuh dgn fitnah dan adu domba. Umno, ulamak habis di cerca dan diberi gelaran. Akhir sekali kata sayang parti islam.

    Org yg sayang islam bukan begini moralnya.

    Sdra Fauzdin....kamu melambangkn ribuan pengikut tegar Anwar yg semakin hari semakin hilang pedoman dan jiwa semakin kacau.

    Muhasabah dan bertaubat la saudara, sebelum terlambat.

    Utk makluman saya tidak berparti tapi meluat melihat tindak tanduk kamu penyokong PR semua.

    BalasPadam
  5. macai pkr nie dh teminom air holy water kot..tue sbb xhormat dgn ulamak lg dah...

    BalasPadam
  6. KIHKIHKIH...EJA UMNO PUN TAKBETOL. AMNO....
    NASI LEMAK TETEK SATUUU....!

    BalasPadam
  7. Kekecuhan di sabah. Jambu siKetum Fahmi Zainol nyaris di kerjakan oleh Sabahan. Cut npaste dari fb Sabahan.

    Nasib ada polis kalau tak lunyai kamu.Perpaduan di sabah kuat. Cara menghasut begini tak disukai. Orang Sabah boleh berdialog secara tertib walaupun berbeza parti, kaum dan ugama.Malukan Semenanjung saja, Itu pun tunjuk biadap....Dahlah nasib ada polis untuk selamatkan kamu dari dikerjakan sampai lunyai oleh orang Sabah yang tak suka cara kamu. Ini pula nak pergi sana sini ke kampus-kampus. Tak sekolah ke? Dapat biasiswa untuk apa?Mana tidak, dah diajar gurunya demikian...Guru yang dropout universiti. Tak abis ijazah walaupun dah repeat.

    BalasPadam
  8. kahkahkah...macai UG dan macai umporno sudah terasa? cuba copy pastu satu je ayat admin tu yg hina ulamak, boleh? Dah bodoh tak faham, tapi nk salahkan org....haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe...aku ingat macai pkr alketom ni bodoh...rupanya BANGANG....takkan tak faham isi kandungan post bloger tu...nk kena suap satu2 baru nk paham ke...hehe

      Padam
  9. terbaik tn wfauzdin,malaon2 parti karat biru memang pengkhianat sampai kiamat termasuk dajjal2 yang pro gerombolan umporno ! ABU sampai mati !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe...jgn mati terbeliak udah le...maklum la dh terminom holy water...hehe

      Padam
    2. Amuraria. Aku tahu kau islam tp apa pegangan aqidah kamu. Jgn melatah kerna soalan ini. Cuma mahu kepastian kerna penulisan kamu ibarat keluar dari naluri dan jiwa yg tidak bersih.

      Padam
  10. Hasil tarbiyah puak liberal, maka semakin berani spesis manusia mengaku islam menyerang ulamak.

    BalasPadam
  11. Macai umnu pengemar nasi lemak tetek tu..heii engkau masih meracau kat sini..syohhh..syohh..pegi berambus blog papagomo..parpukari.kat blog tu engkau bole melantak nasi lemak tetek engkau sendiri sambil berpesta fitnah & maki hamun dsai...sampai la engkau puas...itu pun kalau engkau puas...ada fahammm...macai umnu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pelik aku tgk perangai musibat ni. Kdg2 nmpk bodoh...tiba2 jd perangai anak2 kecil pula

      Padam
  12. 8:09 13 nov..aku lagi meluat dgn tulisan bongok engkau..engkau lah yg patut brtaubat..tak tahu yg mana btul yg mana salah..kecelaruan fikiran..pelik..manusia mcm ka ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini akibat minum holy water evangelist paderi Dap la agaknya

      Padam
  13. DALAM PAKATAN SIAPA PALING TINGGI DARJATNYA, TENTULAH DAP. PAS HANYA KADAM SAJE. KERANA TAKUT KESAORANGAN PAS SANGGUP DIPERBUDAKAN2 OLIH DAP. NAK HARAPKAN APA YG ADA PADA PAS.

    BalasPadam
  14. lagi kuat seseorg blogger menentang umno dan parasit umno dlm pas lg banyak macai2 umno celaka serang siblogger. kebanyakkannya tiada hujah sebab tak ada otak dan serangan peribadi ikut emosi saja

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mana ada emosi. Kita tenang2 je. Korang nk beguling betekak apa hal dgn kami. Salahkn umno jugak?

      Padam

Terdapat ralat dalam alat ini