TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

PROGRAM 14 OKT 17

PROGRAM 14 OKT 17

Jumaat, 7 November 2014

YAKINLAH, ANWAR BEBAS PETANG INI

PETANG ini (Jumaat 07/11/14) jam 03.00 petang, kemungkinan besar nasib Anwar Ibrahim akan diketahui.  Mahkamah Kehakiman Putrajaya akan menjadi saksi bahawa rakyat akan menolak fitnah jahat terhadap tokoh reformasi ini dan satu tamparan buat Saiful di mana rakyat akan memberi isyarat bahawa tidak cukup dengan fitnah kamu boleh menyelamatkan rejim yang zalim.


Petang semalam ramai yang menjangkakan keputusan akan dibacakan oleh Hakim, maka ramai yang sangup berhujan menanti hingga ke Maghrib.  Malangnya, keputusan belum dapat diumumkan dan Anwar keluar dari mahkamah terus mengimami Solat Maghrib bersama para penyokongnya yang setia di situ.

Aku yakin, mereka yang hadir petang semalam akan terus setia menunggu petang ini manakala yang datang dari jauh akan terus hadir petang ini walaupun terpaksa berulang alik selama beberapa hari.  Bukan sedikit belanja yang mereka perlu keluarkan demi untuk melihat keadilan buat Anwar tertegak.  



Sehubungan itu, marilah kita beramai-ramai ke Putrajaya esok untuk Solat bersama Anwar di Masjid Besi, Putrajaya seterusnya berarak ke Mahkamah Kehakiman.  Di sana kita akan berkumpul dan bersedia untuk menjulang tokoh reformasi ini sebaik sahaja beliau dibebaskan.

Sumber:  Sebahagian Foto kredit buat Blogger Omakkau.blogspot

34 ulasan:

  1. Ok lah. Buat apalah apa yg patut. Apa pun keputusan Mahkamah tidak relevan kpd BN terutamanya UMNO yg kini menghadapi krisis kepimpinan dan arah tuju yg tidak menentu. Keputusan didunia manusia yg menentukan. Namun jgn lupa azawajalla penentu muktamad.
    Petunjuk tidak mustahil kelihatan tidak semestinya diakhirat nnt. Salam.

    BalasPadam
  2. Kompius...
    Anuar dan saiful
    Dua dua dari PKR
    Tak kena mengena pun dengan UMNO
    UMNO tak kisah pun...

    BalasPadam
    Balasan
    1. selagi anwar tak bersara dari politik....selagi itulah umno kisahhh

      Padam
    2. Itu ko yang cakap,
      Perasan
      Yang punya dok senyum aje...

      Padam
    3. kalau orang tu otak kempis maka dia kata UMNO tak kisah...kalau tak kisah kenapa kerajaan membelanjakan wang yang banyak bagi m,engupah shafeee abdullah mendakwea..dia bukan peguam negara...kkenapa kerajaan salahgunakan dana awam bagi jubor saifool

      Padam
    4. En Mansor
      Cuba bayangkan
      Emak, isteri, anak atau awak sendiri
      Kena j....r
      Siapa nak tolong.....
      Takkene batang hidung awak.....
      Awas
      Saiful kenadah....
      Lepas ni giliran siapa le pulak....

      Padam
    5. En Mansor ni mungkin kurang cerdik. Kalau pendakwa dari pejabat AG pun kjaan yg byr. Sama saja.

      Padam
    6. Apa kompius pula kan saipul dulu mengadu gang umno

      Padam
    7. Itu lee...
      J...r dah kena jolok
      Kat geng Umno
      Tempat mengadu
      Megadulah dengan
      Nenek kipas ke
      Tgna ke
      Hj hadi ke
      Nanti kalau awak
      Jika dijolok anuar j...r awak
      Ngadu le kat
      Mat sabu ke
      Lge ke
      Ok...........
      Nasi lemak t.t.k ada tak ptg tadi?.

      Padam
  3. Menang kalah anuar
    Kami dah tau pun..
    Anaur buat kerja meliwat tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. mak ko kena jugakker?

      Padam
    2. barangkali kau yang bantai jubor saifool pasal tu kamu tau besar kecil lubang tahi dia...jijiknya macai UMNO

      Padam
    3. Yang kata anaur meliwat tu pegaumnya sendiri
      Peguam yang kuat menyokong PR
      Christoper Leong
      SUKA SAMA SUKA
      gamaknya....
      Jangsn marah
      Nasi lemak tetek satu..

      Padam
  4. Kita rakyat malaysia
    Tidak kurang pemimpm yang bersih dan kelihatan bersih
    Tak perlulah meyokong pemimpin yang turun naik mahkamah
    Kes iwat pulak tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sapa pemimpin yang bersih tu?
      Bagi nama....

      Padam
    2. Najib ke yang bersih tu...uahhhhhhhhhh terkejut babi dihutan kelakarnya budak ni....

      Padam
    3. Abang Cor kita ni yang jadi pemimpin
      Itu pun
      kalau belumkene liwat dek anauar
      Hee...hee...heee....

      Padam
  5. Jom putra jaya petang ni
    Nasi lemak tetek/kopek
    Telor rebus sebelah
    Spesel.. pe tang ni sahaja
    Ada kacang, timun dan bilis goreng
    Petang ni aje tau
    Esok belum tau...
    Datang dan klim nasi lemak tetek daripana tian chua....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mana satu tian chua?

      Padam
  6. Tian chua
    Yang pakai baji bandut berupa berok...

    BalasPadam
  7. Nasi lemak tetek aje ke?
    Pekenalah nasi arab kali ni
    Ketumkan menang petang ni.....

    BalasPadam
  8. Anee, Aci, Tambi
    Ini hari pisang daun nasi juga mari
    Tara... kandar nasii kasi
    Tetek lemak nasi aneee tarak bole makan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. anne!!... jubor sepol satu!!!

      Padam
    2. Jangan marah anee, tambii..
      Anaee, aci, tambii peneng mari
      Pagiminum belum.....

      Padam
  9. admin....
    aku tak yakin dia akan bebas.
    mahkamah donia tak sama dgn mahkamah akhirat.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam. Tiada siapa yg tahu. Mungkin sabit kesalahan sama saja. Atau Mahkamah dunia tidak sabit kesalahan tp Mahkamah azawajalla sangkut. Siapa berani konfirm yg mana satu?

      Padam
    2. Macai PKR berani confirm Anwar tak bersalah kat dua2 Mahkamah

      Padam
    3. Sebab puak ni dah ugut hakim
      Rakyst hakim negara lah katakan
      Sebsb tu le
      Pukul situ pukul sana
      Kat asram
      Kat masjid
      Ini semua ajaran si ketum

      Padam
  10. HAHAHA. ..MMG LA KITA SEMUA YAKIN ANWAR BEBAS PTG NI. SHAFEE PUN YAKIN JUGOK. SATU MALAYA YAKIN. BANGLADESH AFRIKA ICELAND SEMUA YAKIN.

    SBB KEPUTUSAN MAHKAMAH LG 2 MINGGU.

    NASI LEMAK TETEK SATUUU....KACANG LEBIH....HAHAHA

    BalasPadam
  11. wfaudzin tolong halau satu mahluk macai umnu yg suka mentekedarah nasi lemak tetek lanjut mak dia tu..tak habis2..bongok sgt..halau mahluk macai umnu ni pegi berambus ke blog spesis dia..papagomo..parpukari..dll..kau boleh lah melantak nasi lemak bodoh kau tu kat blog tu..tolong halau dari blog bermaruah ini..semakin hari komen semakin menampakkan kebongokkan mahluk ini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Shoooohhh shoooohh nyah ko dari blog bermaruah ini.
      Dah....dia sudah pergi. Bawak bertenang.
      Jom mari kita makan nasi lemak tetek sambil menghirup kopi o. :-p

      Padam
    2. 10.42 ni ke rupanya yg kata pejuang menentang kezaliman tue?? Baru kena dgn satira nasi lemak dah terpekik melolong mintak tolong. main tuduh umno yg bikin. Ni jenis pejuang kencing terabur lagi gamaknya ya.

      Padam
  12. Wekekekke.... lawak aaa blog ni...

    Camne dna air mani anwar bleh ada dlm lobang jubo sepul....????

    Cuba macai2 anwar jawab..... mana tau leh bg alasan tu ke gobal....

    BalasPadam
  13. Btul kata 10:42 . aku try msuk blog papagomo & parpukari td..masyallah..komen macai2 dia dasyat..lucah.maki hamun..sebijik mcm ada sekor yg trlrpas kat blog ni..aku rasa spesis manusis yg sama..mmg dah mknan dia org nie fitnah & maki hamun kat dsai..biarkan jer macai umgok ni..

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini