KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Sabtu, 8 November 2014

ANWAR SOLAT JUMAAT DI MASJID PUTRAJAYA, MAMAK KUTTY JUGA ADA?

TERTANGGUHNYA keputusan kes DS Anwar Ibrahim membuatkan rakyat semakin meragui sistem kehakiman negara ini.  Kes yang pada awalnya dijangka hanya mengambil masa dua hari bermula 28 Okt/29 Okt 2014, namun berjalan sehingga ke petang semalam.  

Kedua-dua pihak, Pendakwa dan Pembela telah diberi peluang secukupnya untuk membentangkan hujah dan fakta masing-masing samada Anwar wajar dipenjara atau dibebaskan.  Hujah pihak Pendakwa semakin bercelaru dan kadangkala menggelikan hati kita.  Hujah pihak Pembela terbukti mematikan langkah pihak Pendakwa.  



Petang semalam kita meramalkan Hakim akan buat keputusan Anwar bebas.  Namun tidak berlaku sedemikian malahan kes ini semakin berpanjangan sehingga kita tidak tahu dengan tepat bila keputusan akan diumumkan.  Berbeza sewaktu sebelum Langkah Kajang, sebelum penamaan calon PRK Dun Kajang di mana sepantas kilat Hakim buat keputusan walaupun di luar waktu pejabat.  Itu yang buat kita pelik bin ajaib.

Apa pun, kita akan sabar menanti keputusan akan datang.  InsyaAllah, bila kita maklum tarikh untuk dibuat keputusan maka kita akan gerakkan semaksima mungkin para penyokong kita untuk menyambut pembebasan Anwar, InsyaAllah.



Ingin dikongsi sedikit, sewaktu Anwar bersama para penyokongnya Solat Jumaat di Masjid Putrajaya semalam, tiba-tiba dikatakan ternampak kelibat Mahdey Kutty yang duduk di hadapan sedikit dari Saf yang diduduki oleh Anwar.  Selesai Solat, Mahdey Kutty sepantas kilat ghaib entah ke mana. Begitulah biasanya, yang bersalah akan malu untuk bertemu atau berpandangan mata dengan orang yang dizaliminya.

Kakitangan kerajaan yang bersolat di masjid tersebut kelihatan amat teruja dapat bertemu dan bersalaman dengan Anwar.  Doa kita agar Anwar terus memimpin negara ini untuk melawan ketidakadilan dan kezaliman.


30 ulasan:

  1. Semoga Allah Selamatkan Tanahair Kita drp PELIWAT Nuar Berahi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. jadi penyaksi utama depan Allah di akhirat....
      kau nampak dia meliwat ......
      nasib penyebar fitnah.....azab tak terhingga dalam neraka.....
      pesanan sesama islam...tobatlah

      Padam
    2. Tiada siapa pun nampak anuar meliwat
      kecuali yang kena liwat
      Saiful... adik angkat anuar... dan Azizan...
      mereka ini mengadu dia diliwat
      kenalah dibicarakan
      bicara punya bicara
      kes liwat I
      3 orang hakim kata liwat ini berlaku
      cuma
      segi teknikalnya
      azizan tak boleh
      menyatakan tarikh yang tepat peristiwa itu berlaku
      maka
      selamatlah anuar
      kes liwat II
      Pening kepala 14 peguam anuar
      dari tutur kata dan caranya
      mereka pun tahu
      ada kes
      sebab tu le peguam islam menjauhkan diri
      dari membela anuar
      susah
      nak
      spin sana.. spin sini...
      nak cari kelemahan teknikal
      tuduhlah konspirasi ini itu...
      doktok ini kata ini
      doktot itu kata itu
      tangguh lah
      demam le
      sakit gigi lah
      Yang nyatanya
      Bapak segala peguam-peguam hipokrit dan peguam cari makan kata
      Liwat meliwat berlaku
      katanya
      SUKA SAMA SUKA
      Lah..... apa cita ni.....
      saudara islamku yang masih menyokong anuar
      tinggalkan lah anuar tu
      buat kerja saudara
      kalau nak berbakti
      untuk islam
      untuk negara
      carilah medan lain
      anuar penuh dengan kontravesi
      penuh dengan keraguan......
      terima kasih.

      Padam
    3. siapa bapak segala peguam cari makan?

      Padam
    4. Christoper Leong bapa segala peguam yang hipokrit

      Padam
    5. Tanpa nama 9, 48 pg,, prsoalannya mcm ko klau ko kna liwat,, tp ko x tau tarikhnya bukankah ko mnang bbal namanya,,, dah x tau trkh...pguam ko pinda pulak tu,,, pastu kondomium pun mmang x dibina lg..ni dna boleh dpt kat mngkuk tndas ,, tuduh plak dna dr,,, otak ko pun mcm mngkuk tndas,,, ko klau budak hingusan x tau crita sbnor,, x yah komen pnjg2,,, ko masa kes liwat 1 pun baru lahir,,, kncin brak pun mak cebokkan,,, sbb tu bodoh,,,pndai ckp blo ni fitnah,,, ko fitnah org boleh pulak,,, stakat goyang kote baik x pyhlah

      Padam
    6. Tanpa nama 9.48.... orang yg tak ada nama tu siapa haa? Binatang yg dipelihara manusia dan robot pun ada nama. Mcm mana engkau lahir tanpa nama? Sah kamu bukan manusia! Kalau bukan manusia, apa haa?

      Padam
    7. Kalau bukan manusia...Gebu mcm hang laa...

      Padam
    8. anon 9:48
      bolehkah terima kesaksian saiful. 15 waktu berturut2 tak solat. Inilah akibatnya islam melayu umno

      Padam
    9. to anon 9.48; disahkan tiada penembusan atau kesan buntut saiful tu koyak, macamana pula ada liwat? Kes macam ini pun susah benar mahkamah nak buat keputusan. Peguam Melayu dan Islam mana memang tak mahu nak bela DSAI pasai depa penakut. Hahahaha makan fitnahlah kamu anon 9.48

      Padam
  2. Semoga Allah melaknat tuan tt 4.46pg kerana Allah Maha melihat apa yg dahati tuan tidak seperti tuan hanya mengadaikan sahaja tidak melihat pun perkara itu hanya andaian mengikut rentak orang2 pujaan tuan yg takut rahsia mereka terburai, Allah akan tunai orang2 dizalami Amin

    BalasPadam
  3. Anwar cuba nak rapat-rapat dengan Madeath kot ada peluang2...

    BalasPadam
  4. Terkedu anuar biala perasan mahathir kat depan,
    Patutnya geraklah selangkah kedepan
    Salam
    Mana le tau
    Berkat abang lama
    Hakim buang kes liwat yang dah terlewat tu
    Hee..hee.hee... Nasi lemak t.t.k satu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. cukup Allah sebagai penolong......

      Padam
    2. Usahlah ko main kan isu agama
      minta simpati
      lebai konon
      lama dah
      dari dulu dah
      sembahyang hajat sana sini
      tapi
      semakin buruk nasib anuar
      apa cita ni....

      Padam
  5. Keputusan cepat nk komplain...keputusan lmbt pun nk komplain. Semua nk dijadikan isu.

    Tun M solat jumaat pun nk dijadikan isu. Lps tu bikin fitnah kata beliau hilang pantas konon nya malu.

    Apa lagi boleh dilabelkan blogger sebegini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebab itu le aku suka menyakat blogger ini dan pengikutnya ......
      Nasi lemak t.t.k satu....

      Padam
    2. Di masjid Ni la Tun selalu solat jumaat. Tak tau la pulak Kat mana peliwat Negara Ni selalu solat jumaat.

      Padam
    3. bukan kah DR.M tu tinggalkan sekitar putrjaya? memang patutlah dia solat JUMA'AT kat situ.apa lah bolg macai anuar ni tupun nak buat kecoh pirahhhhhhh....

      Padam
    4. anaur kata
      Dr. M solat jumaat di Putra Jaya
      salah UMNO....
      Khikk....khik......khik.....
      sebabtu le blogger ni panas hari.....
      hari jumaat gi putra jaya
      ambil MC......

      Padam
  6. WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM adalah blog fitnah. Solat pun dijadikan bahan fitnah. Macai anwar pura2 alim dan tawaduk tp sama bikin fitnah dan letak kesalahan pd pihak lain.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul
      apa yang keluar dari mulut anaur
      sangat busuk
      selamba aje mukanya....

      Padam
  7. HAHAHA.....INSAF LA WAHAI PENJILAT TEGAR SAKALIAN...SAMPAI BILA KORANG NAK MENUDUH ORG MEMFITNAH UNTUK MENUTUP ONAR PEMIMPIN KAMU.

    SAMPAI BILA KORANG NAK MENTEDARAH NASI LEMAK TETEK...HAHAHA

    BalasPadam
  8. Puak umno tegar ni bodoh bebal tolol melayu bahalol masa zaman firaun dulu dia mana pernah sakit yg mudarat tambah lagi berkuasa nabi musa kena seksa lagi kalau macam pemikran puak melayu umno bebal bahalol tu agaknya firaun tu betul dan berimanlah maklumlah sangat hebat konon.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 6.01 diatas ni adalah cth terbaik pencacai hardcore yg hitam hati nya. Bacalah bahasa yg digunakan utk memaki hamun. Sanggup gunakan sirah yg diputar belit,,, sebagaimana mrk skrg ini memutar belit fakta srmata utk menaikkan pemimpin mrk yg tidak berakhlak. Adakah ini hasil tarbiah songsang ketua puak berkenaan?

      Semoga Allah swt memberi petunjuk dan membuka minda mrk berasaskan keimanan

      Padam
    2. Admin Fauzdin tlg halau siUmnobiul dari blog ni.asyik memaki org.lihat bahasa dipakai mmg sah umnobiul.halau dia keluar dari blog yg bermaruah ini

      Padam
  9. Dalam wawancara BBC pada 2007, Anwar mencadangkan undang-undang yang lapuk dan mendiskriminasi dihapus, serta hak golongan homoseksual dipertahan.

    “Undang-undang ini tidak relevan lagi, dan kita tidak perlu apologetik.”

    Namun, apabila didesak oleh penemu ramah dalam wawancara Radio BFM 89.9 sama ada beliau seorang homoseksual, Anwar terkial-kial dan memberi jawapan yang tidak relevan sehingga perlu ditanya berkali-kali.

    Soalan: Anda seorang homoseksual atau biseksual?
    Anwar: Mereka cuba mendakwa saya. Tidak ada bukti untuk menyokong. Soalan ini tidak relevan.

    Soalan: Ya atau tidak?
    Anwar: Soalan ini sepatutnya tidak ditanya. Ini propaganda Umno. Tidak adil. Apa asasnya?

    Soalan: Jadi anda bukan seorang biseksual? Anwar: Saya mangsa serangan yang hebat. Sama ada seseorang itu biseksual atau tidak, itu soal peribadi. Untuk mendakwa seseorang perlu mendapatkan bukti. Dalam kes saya, ia pembohongan.

    SOALAN NYA "YA ATAU TIDAK?"

    BalasPadam
    Balasan
    1. anon 12.38 (pagi ke petang pun tak tau, lol); aku tak harap pun macai cam ni nak faham soalan dari pewawancara tu. Itu soalan provokasi. Kalau jawab tidak, ada soalan lain yang menyusul dan akhirnya menjadi satu tuduhan. Berkali-kali DSAI menafikan tetapi tetap ditanya juga. DSAI menegaskan bahawa dia dituduh dan sudah dibawa ke mahkamah dan dibebaskan. Takkan si penanya tak tau. Anon aje yang tak faham-faham. Mati makan taik ko ni.....

      Padam
  10. Hujan pendakwaraya sgt tersusun dan tetsp hungg mrnakutkan anwar lbrahim. Kesihan peguambela tak ada fskta baru yang ditimbulkan sentiasa bermain dgn isu dna dan saksi saiful sahaja. Nampak lemak sgt berbanding pendakwaan mengenegahkan dan menyangkal isu yg selalu dikatakab oleh anwar ibrahim.

    BalasPadam
  11. 9:33 engkau ni nampak sgt tak cerdik..hujah trsusun sgt lah tu..budak2 pun nak trgelak..ada ker doktor periksa lubang tahi sepol tak pakai sarung tangan??..org muda yg masih ada tenaga mengaku di liwat oleh org tua..tak melawan pulak tu..engkau ni pun sama bahalol agaknya..kalau ada org tua nak liwat..tadah jer...hahaha..bongok btul..konon berlaku atas karpet..tapi tak ada kesan pun..simpan lubang tahi 3 hari tak berak...alahai..9:33 jgn lah tunjuk otak lembab sampai tak bole fikir yg lojik..lebih baik muhasabah diri..fikir dgn mata hati..tapi kalau masih percaya dan brsubahat menfitnah dsai..suka hati kau lah..di padang masyar nanti..terima lah habuan kau

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini