KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Rabu, 3 Disember 2014

PENYANJUNG ULAMAK KERJANYA MEMBURUKKAN ORANG LAIN?

PALING aku kelakar ada macai JebUG (Jebon UG) yang kelihatan lebih bodoh daripada macai amno sekarang ini.  Dulu mereka sanjung Anwar sebab mereka sebenarnya tahu Anwar banyak bantu parti mereka dapat Kerusi dan aku pun ingin nyatakan parti mereka pun banyak bantu parti aku dapat Kerusi.  Ertinya, saling membantu tetapi apabila berlaku krisis MB Selangor baru-baru ini macai JebUG ini mula serlahkan wajah mereka.

Mengambil kesempatan di atas kecuaian pimpinan mereka menangani krisis MB Selangor, mereka kini mula mengatur langkah untuk memburukkan Anwar.  Mereka tahu Anwar tidak pernah sentuh pun pemimpin mereka sejak dari krisis MB Selangor bahkan Anwar sentiasa komen yang positif terhadap parti mereka berbanding dengan pemimpin mereka yang secara terbuka aibkan Presiden parti sekutu mereka sendiri.  Tidak pelik kalau Presiden parti aku diaibkan kerana pemimpin mereka tergamak aibkan dua Adun mereka dengan gelaran yang buruk kita dengar.

Kini, JebUG mendakwa mengapa Anwar tidak saman Anifah Aman yang mendakwa Anwar tawarkan RM 100 Juta kepadanya untuk melompat parti?  Nampak sangat bodohnya macai JebUG ini, kelihatan mereka tidak langsung tahu perkembangan.  Sebab itu aku selalu sebut yang memakai kopiah dan sering hadir usrah bukan boleh menjamin menjadi pemikir yang baik.  Mereka dapat ilmu agama, tetapi membuat tuduhan sedemikian rupa menunjukkan apa faedahnya ilmu yang mereka dapat?

Aku mahu usrah puak macai JebUG ini.  Isu Anwar yang hangpa dok sebut tu, sebenarnya yang dinyatakan oleh Anifah Aman itu merupakan keterangan beliau di dalam mahkamah di dalam kes saman Anwar terhadapnya.  Anwar menyaman Anifah kerana Anifah mendakwa Anwar mengupah RM100 Juta kepadanya untuk melompat parti.  Ertinya, Anwar sudah saman Anifah lama dah.  Anifah cuma ulangi sekali lagi dakwaannya itu sewaktu beri keterangan.  Takkan Anwar mahu saman atas isu yang sama yang sedang dibicarakan?  Jangan jadi bodoh sangat macai JebUG, malulah sikit dengan macai amno.  Macai amno pun tidak sentuh isu tersebut sebab mereka tahu memang Anwar telah saman Anifah lama dah.

Akibat terlalu mahu burukkan Anwar, macai JebUG ini tampilkan wajah mereka yang sebenar.  Rupa-rupanya mereka tidak tahu satu apa pun.  Janji mereka boleh burukkan Anwar agar mereka dilihat sebagai penyanjung Ulamak.  Penyanjung Ulamak itu kerjanya memburukkan orang lainkah?  Kesihan UG.

74 ulasan:

  1. Dahlah din kau jgn nak buat fitnah mcm2 lg. sapa yg buat fitnah kalau tak macai2 PKR. Depalah dok fitnah Tghh dan menantu dia. PKR mmg jenis tak boleh buat kawan jenis suka tikam belakang kawan. Dulu tikam blkg umno skrg tikam blkg pas pulak guna proksi depa geng anwarinas +pasma +jebon.Depa dok guna fitnah UG ni lama dah dan berjaya menjatuhkan beberapa pemimpin pas dgn cara ni lalu cuba gunakan taktik serupa kpd TGHH apabila dia tak nak jadi pak turut PKR. Dgn cara ni juga depa berjaya naikkan pemimpin pas pro PKR. Depa juga yg dok fitnah TSKI. Sekarang tembelang parti PKR dah terbongkar satu persatu dan ramai dah mula menjauhkan PKR. Kau teruskan dok sanjung anwar tu. Mudah2an dia dpt bagi syafaat kat kau. PKR parti kelentong rakyat dan tukang putar cerita dan fitnah.....teruskan putaran kau din sbb kau mmg putar alam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. UGpas = umno = 2x5. depa dok pakat share komen. cadangkanUGpas ni pi isi borang umno ASAP.

      Padam
    2. Segala kebusukan PKR dah terbongkar. Jgn jadi katak bawah tempurung . Pi tgk kat blog Omak kau PKR Parti kelentong Rakyat..........masuk angin keluar asap .............habuk pun tarak

      Padam
    3. Din ,teruskan bongkar kebodohan JebUG ni agar dia pandai dalam mebuat cadangan.dan 2 ekor penama anonmouse 7.02 dan 8.16 adalah pengikut p[asa paling bodoh piang.

      Padam
    4. Kena ada perasaan dan hati yang busuk dan cukup jahat baru layak untuk jadi macai PKR tahap cipan....... Din ni adalah contoh macai pkr terlatih ...

      Padam
    5. OSTAT AL-HUSSEYN AL-KHINZIRI.....
      Kawan baik AMURARIA

      Padam
    6. che din oiii...maka berjaya lah mereka yg mahu pakatan berkecamuk dan berantah... musuh utama kita adalah ubn...jgn dok tembak sesama sendiri.... kalau che din rasa lebih senang dgn depa pi la masak dan makan babi bersama mereka... dari mendengar nasehat dan bersantap sama golongan Ulama... terpulang lah.....

      Padam
  2. Abg beca abg beca di tgh jalan, cari muatan utk mencari makan, putar2 putar2 kaki mengayuh..........................
    Macai PKR macai PKR di dlm blog, cari bahan (fitnah) utk mencari makan, putar2 putar2 putar alam...............mmg dasar Putar Alam Parti Kelentong Rakyat ni !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Janganlah membuat orang bosan,,kerana ramai orang dah bosan akan isu ini. Semuanya harus baik-baik saja. Ingat jaganlah membuat perpecahan. Ingat lah Allah.

      Padam
    2. Rakyat lagi bosan sbb PKR kerja dok jual dan putar agenda UG ni dah brp tahun tp Pas tak masuk2 umno pun...........dan rakyat masih menunggu apa yg PKR dok putarkan.............yg pasti ini wayang PKR dok ulang2 hanya utk menjatuhkan pihak2 tertentu

      Padam
    3. janagn bodoh buat kenyataan,bukan masuk Umno tapi seolah2 ingin bergabung dengan Umno.Muka peminpin Pas takda maruah,masa isu khlid bukan main pertahankan khalid .apabila khaldi kena tendang pandai pula amik jawatan exco.Ptuiii

      Padam
  3. He3...
    apasai tuamg presiden yg beriya2 nak bergabung senyap dgn no tak dikenakan tindakkan disiplin yg paling keras.
    patutnya tuang presiden dulu yg diambil tindakkan. Tindakjan tuang presiden itu afalah pengkhianat.....bapak barua...tu

    BalasPadam
  4. Ko tgk mamat Pkr kerja dok jual dan putar agenda UG ni dah brp tahun tp Pas tak masuk2 umno pun...........dan rakyat masih menunggu apa yg PKR dok putarkan.............yg pasti ini wayang PKR dok ulang2 hanya utk menjatuhkan pihak2 tertentu.
    Apa yg pasti PKR mmg terbukti parti pengkhianat dulu semasa berbaik dgn umno tikam blkg umno rebut jwtan PM skrg tikam pas melalui proksi utk rebut jwtn utama pas ...........munafik dan musuh dlm selimut.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Perangai UG terlalu amat buruk dan berselindung di sebalik ugama. Lidah bercabang dan tikam belakang. Sudahlah ostad-ostad hoi masa Haji Hadi jadi MB Terengganu dulu ostad-ostad juga sibuk agenda masing-masing bolot jawatan dan projek di kalangan puak masing-masing. Semua orang Terengganu tahu perangai ostad-ostad hoi hingga meluat rakyat Terengganu hinggalah berlinang air mata Haji Hadi menerima kekalahan jatuhnya kerajaan PAS di Terengganu. Sudahlah duit zakat pung bagi-bagi dulu macam kasim baba kat anak pinak suku sakat. Padan muka!!! Tolonglah jangan bawa perangai ostad-ostad Terengganu UG keluar negeri Terengganu. Menang kat Terengganu dulu baru boleh banyak cakap.

      Padam
    2. Puak UG tak berani bawa PAS masuk UMNO sekarang sebab tau mereka akan ditentang habis-habisan akar umbi. Sekarang masih berlakun dan malu-malu taik kucing.Kata tak da tapi bau busuk sampai ke tekak. Dah kencing rakyat kat Selangor dengan Tan Sri Khalid Ibrahim TKSI yang kedekut pun nak buat tak tau bodoh bendul cakap cam mulut longkang. Orang agama cakap cam mulut longkang cakap pusing-pusing buruk sangat nampaknya. Lebih-lebih lagi nak cover dengan serban tebal dan kopiah kulup dan ayat Quran dan hadis nabi. Pada hal yang penting untuk perut ke bawah nafsu syaitan. Sudah-sudahlah ostad-ostad UG dan species yang sewaktu dengannya sekalian. Buruk perangai kamu lebih teruk yang mereka-mereka yang kamu kata tak faham dan tak da ilmu agama.

      Padam
    3. Berbelit2 macai pkr ni beri hujah sekejap pas nak berUG, sekejap pas tak berani masuk umno aku pun tak faham mana satu fitnah yg cuba dilontarkan yg pastinya mmg macai pkr ni pakar buat cerita.Tp cerita rekaan yg tak cerdik dan tak konsisten pasti menyebabkan org tahu sebenarnya ini adalah fitnah semata2................Abg beca abg beca di tgh jalan, cari muatan utk mencari makan, putar2 putar2 kaki mengayuh.......................... Macai PKR macai PKR di dlm blog, cari bahan (fitnah) utk mencari makan, putar2 putar2 putar alam...............mmg dasar Putar Alam Parti Kelentong Rakyat ni !

      Padam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko kenapa mosabit?
      kencing malam ker?

      Padam
  6. aku sokong pandangan wfauzdin.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha mosibat terencat ko krna kena delete dgn admin. Masuk balik trus declare sokong. Ni la cth terbaik manusia mosibat

      Padam
  7. Nanti boleh tengok DAP tikam PKR bukan dari belakang tapi depan-depan...tak lambat dah ni tunggu la.

    BalasPadam
  8. bodoh kamu semua, org lain politik duit dapat sebab memang diaorang cari duit dengan cara ni, kou dapat dosa aje , pas , pkr and umno memang semua tak boleh pakai aku (atas pagar) meluat tengok benda kecil pun nak gaduh bodoh tak habis, ada benda besar lagi yg penting kau orang tak nampak.

    BalasPadam
  9. PKR DAH TENTU BANGANG, TAPI PAS LAGI BANGANG SEBAB DAH TAU TETAP NAK BERKAWAN DENGAN PARTI BANGANG

    BalasPadam
  10. ABU SAMPAI MATI ! KAH KAH KAH !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Azmin - bijak
      Ezam - bijak
      Anwar - bijak
      Nik Nazmi - bijak
      Amirudin - bijak
      Amuraria - ABU SAMPAI MATI

      KAH KAH KAH!
      I have nothing further to say My Lord

      Padam
    2. ABU ale utoo

      Padam
  11. http://www.lusuka.com/2014/12/km-melaka-buktikan-umno-memang-hebat.html, ABU sampai mati :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kipas sampai keras!

      Padam
    2. Masukkan abu dalam bekas tembikar. pah tu hanyutkan kat laut

      Padam
    3. Kalau ko nak tau kehebatan ABU sampai mati, kalu Amuraria bukak mulut aje, GST tak jadik nak buat..... keh3

      Padam
  12. Din ,Anonmouse 7.02,7.12.8.16 dan anonmuose 8.22 adalah orang sama.otaknya di kepala lutut,belum gila tapi hampir nak gila babi,kesian dia,nasihatkan dia agar pergi cium kaki presideng

    BalasPadam
    Balasan
    1. beginilah perangai macai pkr sebenar. bila marah kulit kat luar yg nampak elok telah tersiat maka lahirlah rupa sebenar yg pnuh kekotoran dan kebusukan yg saling tak tumpah mcm big brother .......umno yg terkenal dgn maki hamun dan cacian dan kadang kala pekataan lucah. Jadi anda boleh nilaikan sendiri kemurnian macai pkr ni . perut penuh najis, hati penuh dendam, benci dan fitnah, otak penuh dgn putar belit dan unsur2 seks.

      Padam
  13. din, partinya ok, pimpinan 2 3 org tu je kelaut skit.. bila tgk partinya tak leh kedepan tu habis dia tarik org lain kebelakang.. hujah lawan hujah.. masing2 ada slh.. terima kelemahan masing n baiki..

    BalasPadam
  14. Dap kalau berpolitik akan kaya sampai mati. Melayu kalau berpolitik jadi ABU sampai mati....

    BalasPadam
  15. PasUG mesti keluar PR dan masuk umno.

    tu saja caranya.

    BalasPadam
  16. ABU SAMPAI MATI ! KAH KAH KAH MESTI ADA ANJING MACAI YANG MARAH ! LAWAN SAMPAI MATI SEKALI DENAGN BARUA-BARUA PRO 'UG' ! ABU SAMPAI MATI :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mabuk abu macai atas ni..hehe

      Padam
    2. kalau cina kapir, abu mayat tu dia tanam kat jirat cina.

      Padam
    3. kalu org hindu, abu tu dia kasi hanyut kat pantai morib.

      Padam
    4. Dapat ABU ajelah sampai mati.

      Padam
    5. Aku kalau jadi nuar, orang macam amuraria ni aku dah bagi medal. Paling tidak pun aku dah bagi pingat tiga empat baris. Bukan senang oii nak cari orang yang sanggup ABU sampai mati sekarang ni.

      Padam
    6. Tak pun aku bagi amuraria jawatan timbalan speaker sebab kehebatan ABU sampai matinya.

      Padam
    7. Aku bagi satu kedai kat amuraria. Jual bekas ABU ngan kipas. Senang kak wan nak cari kipas.

      Padam
    8. Kena tipu bos laki bini sampai mati

      Padam
  17. LAGI FITNAH MEGA OLEH MAKHLUK SPESIS PKR

    Najib telah mengarahkan para peguamnya mengambil tindakan undang-undang ke atas Rafizi setelah Rafizi menuduh 'setiap RM100 dikutip dari duit minyak, hanya RM5 yang digunakan untuk rayat manakala RM95 masuk poket Najib atau beg tangan Rosmah.'

    Dan Rafizi yang SUDAH SEDIA MAKLUM MERUPAKAN MAKHLUK TERBODOH yang menganggap dirinya pandai, dengan bangganya memberitahu hari ini, "Saya berasa bangga kerana telah menerima surat saman daripada Perdana Menteri kerana mempertahankan hak rakyat menuntut subsidi minyak sekurang-kurangnya 30 sen seliter."

    Tengoklah betapa bodoh dah bangangnya Rafizi Ramli! Dei Rafizi Ramli bangang! Saman itu bukan tentang kau mempertahankan hak rakyat macam yg kau fikirkan. Saman itu adalah tentang fitnah dan pembohongan ke atas Najib dan Rosmah bila kau berkata, 'Setiap RM100 yang dikutip dari duit minyak sampai ke tangan Najib, hanya RM5 diberikan kepada rakyat manakala RM95 masuk poket Najib atau beg tangan Rosmah.'

    Takkanlah seorang Setiausaha Agung yang juga merupakan bekas Pakar Strategi sebuah parti yang menyokong Liwat, Murtad dan Kebebasan Seksual, tidak boleh faham apa yang dibaca dan terkandung dalam surat saman yang diberikan kepadanya?

    BalasPadam
  18. nuar dengan kak wan senyum aje kat amuraria. Kalau ada 20 orang macam amuraria ni, dah lama dia jadi MB.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau tak ada Amuraria, jangan haraplah jokowi dapat jadi MB

      Padam
    2. Ko tengok...Amuraria petik jari aje, harga petrol dah turun 4 sen. Sikit hari lagi kalu Amuraria bukak mulut, harga diesel pulak akan turun seposen.

      Padam
  19. PKR patutnya tubuhkan kelab ABU SAMPAI MATI. Ambik amuraria jadi presiden sampai mati. Lepas tu boleh gabung dengan Pasma. Boleh lawan Pas sama Umno!!

    BalasPadam
  20. Kalau tak ada Amuraria Abu sampai mati, jangan haraplah PKR boleh ada sampai hari ini!

    BalasPadam
  21. ABU MAYAT SAMPAI MATI ! KAH KAH KAH MESTI ADA ANJING MACAI YANG MARAH ! LAWAN SAMPAI MATI SEKALI DENAGN BARUA-BARUA PRO 'UG' ! ABU MAYAT SAMPAI MATI :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. KITA TIPU SAMPAI MATI ! KAH KAH KAH MESTI ADA ANJING MACAI YANG MARAH ! KITA TIPU SAMPAI MATI SEKALI DENAGN BARUA-BARUA PRO 'UG' ! KITA TIPU SAMPAI MATI :)

      Padam
  22. KITA KENA TIPU SAMPAI MATI ! KAH KAH KAH MESTI ADA ANJING MACAI YANG MARAH ! KITA KENA TIPU SAMPAI MATI SEKALI DENAGN BARUA-BARUA PRO 'UG' ! ABU KITA KENA TIPU SAMPAI MATI :)

    BalasPadam
  23. Anjing lapar kalau menyalak dia bunyi cam nih..
    ABUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    ABUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    ABUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    Sedihhh aje kita dengor kalu tengah2 malam..
    Kalu ada sapa2 simpan sisa2 makanan tu bagilah kat anjing tu. Kesian anjing tu..

    BalasPadam
  24. MACAI TOTOK PKR KENE TIPU SAMPAI MATI OLIH ANWAR KETUM DAN DAPigs. UDAH LA TU. SAMPAI MASA KOWANG GUNA OTAK DAN PIKIR WALAUPON SEL OTAK KOWANG MMG SECUBIT AJE.

    BalasPadam
  25. Oh god. ..when are these PKR stooges gonna learn. Idiots.

    BalasPadam
  26. OSTAT AMURARIA AL-KHINZIRI.....

    BalasPadam
  27. OSTET AL-HUSSEYN IBNU AL-KHINZIRI..

    BalasPadam
  28. Suka sangat menganjingkan orang, maka dengan ini aku bagi satu gelaran kat hang iaitu:

    ABU AMURARIA AL-KHINZIRI

    BalasPadam
  29. Dei mana pigi semua macai pkr. esok pos tajuk baru la............fitnah terbaru.............cerita tahyul..............lagenda terbaru..............putar alam terbaru..............pas tu kena balun terbaru................begitulah hukum karma buat sesuatu yg tak baik hasilnya pun dapat yg tak baik. Itu baru kat dunia bro

    BalasPadam
  30. Macai tgh carik bahan baru...hehe

    BalasPadam
  31. Abg beca abg beca di tgh jalan, cari muatan utk mencari makan, putar2 putar2 kaki mengayuh.......................... Macai PKR macai PKR di dlm blog, cari bahan (fitnah) utk mencari makan, putar2 putar2 putar alam...............mmg dasar Putar Alam Parti Kelentong Rakyat ni !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mosabit tgh sabit rumput. .hehe

      Padam
  32. LAGI SPESIS PKR MEMFITNAH DAN DIJANGKA AKAN DISAMAN

    Masa keluarkan kenyataan, bukan main lagi hebat, siap berfakta-fakta, siap berangka-angka. Tetapi selepas melihat Rafizi Ramli disaman Najib Abdul Razak kerana mengeluarkan ayat-ayat fitnah, ADUN Kampung Medan, Haniza Talha mulai kecut perut dan segera membuat penafian yang dia telah mengeluarkan kenyataan menfitnah Rosmah Mansor, bahkan cuba menyalahkan wartawan yang melaporkan kenyataannya.

    BalasPadam
  33. ...sambung

    The Malaysian Insider melaporkan, ADUN Selangor dan Timbalan Ketua Wanita PKR, Haniza Mohamed Talha menafikan yang dia pernah berkata, peruntukan untuk PERMATA sebenarnya adalah peruntukan untuk ROSMAH MANSOR. Menurut The Malaysian Insider:"Wakil Rakyat Selangor, Haniza Mohamed Talha yang dipanggil polis memberi keterangan bagi membantu siasatan mengikut Akta Hasutan 1948 kerana mempertikaikan peruntukan bagi Program Permata Negara (PERMATA), menafikan mengaitkan perkara itu dengan isteri Perdana Menteri.

    Haniza seperti tidak sedar, kenyataannya itu tidak sahaja dilaporkan oleh The Malaysian Insider yang pro-PKR dan DAP, tetapi dia sebenarnya menafikan beberapa artikel yang memperkatakan tentang kenyataannya yang disiarkan oleh KEADILAN DAILY sendiri. 

    Begitu lah busuk dan hanyir nya pemimpin PKR ni. Sudahlah memfitnah, kemudian tidak mengaku dan memfitnah pulak pihak lain.

    Ishk Ishk ishk

    BalasPadam
  34. 9:57 ksiannya engkau..nak ckp apa kat engkau pun ntah lah..ada kah engkau baru bangun dari lena yg trlalu lama atau baru keluar dari lubang..atau baru turun dari pokok..sampai tak tahu hal apa yg brlaku sebenarnya..tak tahu menilai yg mana betul yg mana fitnah..yg mana kaca yg mana permata..knowledge mesti power..jgn hanya baca utusan dan nengok tv3 jer..jgn memperbodohkn diri hanya kerana nak membodek..atau pun mmg engkau dibayar untuk komen ini..mungkin juga salah sorang bloger yg di bangang kan oleh najib hari tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ishkkk ishkkk ishkkk. ..sohih lg bebenar pandangan umum mengenai puak PKR ni. Kalau tak memfitnah memaki hamun kerja mereka. Spin sana spin sini...putar sana putar sini lama2 jadi putar alam. I rest my case Yang Arif..

      Padam
    2. 10.27ptg kat atas nun suruh kita baca Rocket & Keadilan . hihih nak tekluar bijik mata nenguk isi hqprak paper tu, naik loya baca pitnah kome ni.paper keadilan dgn puak kome ni byk sgt pitnah smpai kome sendiri taktau mana satu yg betui.elok jadi kertas sapu taik saje le.

      Padam
    3. 11:13 trpulang lah...maki2 lah bnyk2..tepuk dada tanya iman..

      Padam
    4. AKU STUJU SAMA 12.06PG. BIARKN MACAI2 PKR DGN MAKI HAMUN PITNAH MRK. KITA JGN LARI DARI PEGANGN IMAN

      Padam
  35. 11:13...engkau igt papet ni roket dgn keadilan jer...bengap btul macai nie...tak cerdik langsung...kalau dah macai tu macai jugak lah..apa najib gelar macai umnu tu..bangang..mmg sesuai sgt lah dgn kamu tu..bangang dulu kini dan selamanya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ishk ishkkk. ..marah betoi pengikut2 Alketum nie. Takpe bole marah berkoyan koyan pun takpe. Tp jgn bikin fitnah dan tohmahan yo...hehe

      Padam
    2. PKR dan Pitnah berpisah tiada.. :-)

      Padam
  36. Haniza Talha yang telah dilaporkan polis oleh PERMATA kerana membuat fitnah, sekarang ini sedang menggelabah sangat-sangat. Walaupun telah terbukti yang dia mengeluarkan kenyataan fitnah dan memutarbelitkan jumlah peruntukan Kementerian Pelajaran yang turut membabitkan PERMATA, Tadika Kemas dan Tadika Perpaduan, berkat ilmu pembelit dan pembohong yang dipelajari daripada Anwar Ibrahim, Haniza Talha cuba menegakkan benang basah.

    Menariknya, kenyataan yang dikeluarkannya, dipetik dan disiarkan oleh Keadilan Daily yang sudah tentu dimiliki oleh PKR dan portal The Malaysian Insider yang sangat pro-Pakatan Rakyat TIDAK MUNGKIN telah diputarbelitkan oleh UMNO-BN sebagaimana yang cuba ditimbulkan oleh Haniza Talha.

    Haniza Talha kemudiannya cuba memintas dan mendiamkan serangan ke atasnya setelah dia terkantoi dengan menyatakan, dia tidak menuduh sebaliknya sekadar bertanya.

    Apakah Haniza Talha tersangat bodoh kerana tidak dapat membezakan tuduhan dengan pertanyaan?

    Atau adakah Haniza Talha cuba menarik orang lain dan keseluruhan rakyat Malaysia untuk jadi bodoh sepertinya sehingga tidak dapat membezakan tuduhan dengan pertanyaan?

    Hari ini, Haniza Talha membuat kenyataan selamat. Dia tidak akan membuat sebarang ulasan berhubung siasatan Akta Hasutan ke atasnya sebaliknya dia hanya akan menjawab di mahkamah. Dia tidak akan menjawab sebarang pertanyaan polis kerana katanya, dia bimbang kenyataannya kelak akan diputarbelitkan oleh polis untuk mengenakannya di mahkamah.

    Perangai buruk, hati busuk, Haniza Talha menyertai gerombolan yang cuba menghina dan memperlekehkan pihak polis. Dia yang mengeluarkan kenyataan tetapi polis jugak dipersalahkan

    PKR DAN FITNAH BERPISAH TIADA

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini