TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Ahad, 8 Februari 2015

INGATKAN DEMO BANTAH GST ATAU HARGA BARANG TADI, RUPA-RUPANYA.....

BETUL-betul aku tertipu hari ini.  Member beritahu ada demo di Jalan Raja Laut untuk membantah GST dan kenaikan harga barang di dalam keadaan harga minyak yang sudah turun.  Rupa-rupanya silap.


Rupa-rupanya ada demo untuk desak Dr Hatta letak jawatan.  Aku malas komen sebab itu hal dalaman mereka.  Cuma aku rasa jika Dr Hatta dibuang pun, berebut yang mahu ambil sebab bukan mudah mahu cari pejuang yang berani mati.  Kalau pejuang yang pandai berkokok dalam FB saja, kasi free pun tiada siapa yang mahu walaupun hebat atau kebal kerana mandi minyak.


Ini lah Dr Hatta.  Siapa yang rajin turun demontrasi jika tidak kenal Dr Hatta ertinya dia tidor sewaktu demontrasi.  Jika yang tak pernah turun demontrasi asyik pegang tasbih di pondok yang dibiayai oleh amno, itu aku tak pelik, memang tidak akan kenal Dr Hatta.

Tahniah Dr Hatta.  Itu tanda anda hebat dan digeruni oleh UG.

42 ulasan:

  1. Din...kamu mmg mudah tertipu

    BalasPadam
    Balasan
    1. kau lagi bapak menipu,

      Padam
    2. PKR DAN PENIPUAN BERPISAH TIADA

      Padam
  2. HAHA....MMG HEBAT...DEMO BERGULING TERPEKIK TERLOLONG DPT LIMA SEPULOH HINGGIT HASIL TARAK.. MMG HEBAT

    BalasPadam
  3. Mereka ni sama je kelakuan mereka dengan PasMa cuma kaedahnya berbeza. PasMa berakit-rakit mengelilingi M'sia memburukkan TGHA dan kepimpinan Ulamak atas nama NGO, Pemuda PAS Kuantan berdemo mendesak supaya Hatta and the gang letak jawatan. Tiada apa yang perlu dirisaukan oleh Hatta and the gang. PasMa ni lah sebenarnya yang akan membelah dua kepimpinan PAS umpama " Plasma Cutter " yang membelah besi. Kepada mereka yang berselindung dibelakang PasMa dilihat amatlah pengecut, bacul dan tidak mempunyai keyakinan diri. Mereka akan berselindung sehingga PasMa tidak lagi NGO sebaliknya berubah menjadi parti politik dan akan diberi kuasa oleh yang diampu, ketika itu ramailah pejuang yang berselindung akan muncul bersama PasMa. Kita lihat nanti.

    BalasPadam
  4. Malu kita bro,yg buat kerja huduh tu ketua dr PR Kuantan.Cuma bentang apa yg dr hatta kata tu.nak tengok jg sbb yg zuhdi terdedah n nyata dia khianat pd PR.klu dr hatta dedah peel buruk mustapa ali n sikap u turn hj hadi,pikir la sndiri.kita bukan wala' bodo.

    BalasPadam
  5. lg satu,buka la semula kes spender putih tu.korang nak sangat kan.

    BalasPadam
  6. Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali menafikan dakwaan wujudnya konspirasi dalaman untuk menjatuhkan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

    Beliau menegaskan pihaknya enggan melayan sebarang gerakan dalaman yang cuba memecahbelahkan kepimpinan Pas.

    "Tak ada (konspirasi), saya tidak pakai semuanya itu," katanya kepada pemberita selepas mesyuarat Jawatankuasa Pas Pusat di Pejabat Agung Pas, di sini, hari ini.

    Beliau berkata demikian mengulas dakwaan Ketua Pemuda Pas Kuantan, Noorzazilafadli Ibrahim yang mendakwa terdapat usaha untuk menguasai Pas Pusat dan menjatuhkan Abdul Hadi.

    BalasPadam
  7. Imeg je ulamak tapi peranagi macam syaitan,malu akau jadi penikut Pas,Muka yang buat demo tadi telat dipalit dengan najis babi.mungkin dalam kopiah atau srban penuh dengan najis babi

    BalasPadam
  8. apa masalah dgn demo ni ? pkr pun selalu buat demo.......jgn double standard !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masalah nya Pas bikin demo tak ada nasi lemak tetek mcm PKR. ..hahaha

      Padam
  9. hahaha...ingatkan MIC rupenya PAS. Tahniah satu lagi peningkatan..

    BalasPadam
  10. Kain rentang dijumpai di Pulau Pinang menyama " Anwar Ibrahim Imam Mahadi Kita " dan ada samakannya dengan nabi.

    Tempoh hari, hebuh kata Anwar dijemput ke Turki menjadi penasihat.Selain dari pakar bawa huru hara, Anwar tak ada sebarang kepakaran. Nama saja pernah jadi Menteri, dia tak tahu tadbir.Jauh sekali si liberal sesat gila kuasa ni untuk jadi mufti

    ....Hehehe ....Begitu taksub pengikut Anwar hingga baru jemput jadi penasihat dah anggap Anwar imam mahadi. Takkan imam mahadi melakukan perbuatan terkutuk meliwat dan berzina?Realitinya jelajah Anwar satu negara tidak dihadiri dan sokongan untuk Anwar selama ini adalah sokongan palsu yang hanya dipenuhi oleh orang PAS.

    Seorang pemimpin PAS Kemaman menempelak Anwar apabila majlis jelajah di Kemaman hanya berjaya kumpulkan 200 orang saja. Kini timbul pula cerita Anwar akan ke Mekah untuk lakukan umrah pada 9hb ini.

    Bukankah satu masa Anwar takut menjejakkan kkakinya di tanah suci?

    Ia seolah-olah macam kes Sirul yang hilang melarikan diri sebelum keputusan mahamah persekutuan.Hanya mengingatkan ketika hendak didakwa, dia larikan diri ke kedutaan negara luar. Bila tiba masa utk membela diri dgn memberi keterangan bersumpah, dia mengelak sekali lagi.

    Bila rakyat dilanda bencana banjir, dia hilang pergi bercuti.

    Bila menghadapi tarikh keputusan kes, adakah anwar sanggup menggunakan agama dengan mengaku dirinya seperti imam mahadi, nabi, mufti, suatu masa mandela, au sang syu kyi, dan lain2 lagi untuk melarikan diri...???

    Fikir fikirkan lah....bagi yg masih ada sisa sisa otak ditempurung kepala.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi

      Padam
    2. Baca kali kedua hari ini

      Kali pertama baca semalam
      Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi

      Hari ini pun baca
      Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lag

      Besuk nak baca lagi
      Tapi belum baca ..
      Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi i

      Padam
  11. Kali ini nak baca je Tak nak komen lagi Bagi chance kat kau Selagi mampu bertahan lah ..

    Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Org yg tau baca saja dan kuat ketawa adalah bebal.

      Padam
    2. Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi

      Padam
    3. Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi...Anwar masuk penjara tak lama lah lagi

      Padam
    4. Ya kerrrrrr....????

      Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi

      Padam
    5. Gotcha!

      kuat ketawa adalah bebal.

      Padam
  12. dalam buletin utama tadi, ketua pemuda pas di pahang menuduh hatta ramli, sabu, jamnapari , pasma punca sebenar gerakan nak gulingkan hj hadi.hakikatnya, ia pergi lebih besar dari itu.anwar punca sebenar pas hancur.sebagaimana anwar pernah lakukan terhadap parti keldaian nasional dan parti prm.prm berpecah menjadi dua entiti iaitu psrm dan pkr.segalanya perlu mengikut kehendak anwar.kini ia melanda pas.PAS DAH LAMA HANCUR BILA GANG ANWAR MENUSUP MASUK KE PAS SEJURUS SELEPAS ANWAR DIPECAT TAHUN 1998.kumpulan anwar yang diketuai oleh kamarudin jaafar dan gerombolan masuk pas untuk mewujudkan penyokong anwar dan parti pas.takkan benda sejarah politik mudah macamni pas tak boleh baca ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anwar mmg dajjal memecah melayu dan islam dgn fahamam sekular dan liberal nya. Itu sudah pasti.

      Marilah ketawa Ha Ha Ha Ha Ha ha Ketawa lah lagi

      Padam
    2. Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi

      Padam
    3. Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi..Anwar masuk penjara itu sudah lah pasti

      Padam
    4. Hahaha. ..puak PKR liberal spesis dah gila meroyan

      Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi

      Padam
    5. Gotcha!

      kuat ketawa adalah bebal.

      Padam
  13. Kali ini nak baca je Tak nak ketawa lagi Bagi chance kat kau Selagi mampu ketawa lah ..Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puak spesis Pkr ni GILA ke

      Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi

      Padam
    2. TN 11 21 PTG

      Tahu tak ramai yang datang blog ni hanya membaca
      Tolong hormat sikit

      Padam
  14. Terimalah realiti bahawa rakyat reda dan setuju Anwar masuk penjara.Jika tidak, kenapa merudum sekali sokongan untuknya ketika hadapi rayuan ke mahkamah persekutuan.

    Kini terbaru, begitu sedikit sekali yang mahu hadhir ke majlis roadshow nye ...Selama ini Anwar bolehlah auta ada ahli PAS dikerah macam baruah untuk hadhir ke majlis-majlis dia ada.
    Marilah ketawa Ha ha hehe hohoo Ketawa lah lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. MEMANG SELAMA INI KAMI AHLI PAS SELALU KENA TIPU OLEH ANWAR DAN PECACAI PKR NYA. TAPI NOW NO MORE.
      SKRG KAMI MAMPU KETAWA MELIHAT KEBODOHAN MACAI ANWAR KETUM. MARI KETAWA. KETAWA LA LG

      Padam
    2. Gotcha!

      kuat ketawa adalah bebal.

      Padam
    3. Apa gotcha. ..ko ingt main sorok2 ke behlool... hahaha ketawakn macai umngok niee...

      Padam
    4. TN 8 10 PG
      Ketawakan lah diri sendirin dan geng sendiri

      Yang mengutuk Anwar PR dan PAS ialah TN 11 29 PTG dan TN 11 34 PTG Spesis yang tak sama dengan TN 11 44 PTG

      Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi

      Padam
  15. Jom ketawa Hadi pil kuda....kena kelentong oleh penasihat...masuk mhkamah tergagap2 nk jwp sape edar pil kuda...akhirnya dia bgtahu perisik yg bgtahu....bila ditanya kenapa tak report Polis, dia jwp tak report....kenapa tak mklumkan dlm meeting PR, dia jwp tidak maklum....nk mklum cmne...setahun tak dtg meeting...asyik meeting dgn din ayam je...last2 kena taik ayam....kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. SEMENJAK TGHA DAN PAS BERCAMPOR DGN PUAK MAKAN BABI DGN SPESIS LIBERAL LGBT NI LA HASILNYA. PAS JADI HURU HARA. KETAWA LAA LAGI

      Padam
    2. Gotcha!

      kuat ketawa adalah bebal.

      Tp tak ketawa pon mmg puak PR ni mmg sah bebal sgt

      Padam
    3. Ketawa bebal
      Tak ketawa bebal sangat

      Macam tu
      Mari lah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi

      Padam
  16. Gotcha!

    kuat ketawa adalah bebal.

    Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi

    Puak umngok dgn puak PR lgbt mmg ngokkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang kata kuat ketawa tu ada lah bebal orang tu jugak yang ketawa Jadi sendiri kata bebal sendiri ketawa

      Marilah ketawa Ha ha ha Ha ha ha Ketawa lah lagi Saya boleh ketawa sebab bukan saya yang kata ketawa tu ada lah bebal

      Padam
    2. Apa ni. ..ckp pusing2. Bebal sgt la ni.

      Padam

Terdapat ralat dalam alat ini