KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Jumaat, 3 April 2015

HIMPUNAN 11 APRIL HIMPUNAN LAWAN REJIM, WAJAR DISOKONG


Dikhabarkan PAS akan menganjurkan Himpunan Membantah GST (Himpunan Derita Rakyat - HINDAR) di Padang Merbok pada 11 Apr ini mulai jam 4.00 petang hingga 08.30 malam. Khabarnya himpunan tersebut adalah anjuran Dewan Ulamak Pas Pusat.

Kita patut memberi pujian dan sokongan di atas usaha mulia ini agar pandangan rakyat terutamanya dari Non Muslim terhadap golongan ugama tidak salah. Golongan agama ini memang wajar berada di hadapan apabila merasakan berlakunya kezaliman atau ketidakadilan di dalam negara ini tidak kira siapa.

Maka, amat baik sekali jika semua di antara kita yang membantah GST ini pakat turun beramai-ramai sebagai satu solidariti bagi menyuarakan bantahan terhadap perlaksanaan GST yang telah pun bermula semalam. Usah dilihat siapa yang menganjur, tetapi lihatlah kepada apa tujuan dan objektif himpunan tersebut.

Pada 01 Mei nanti, itulah himpunan yang kita harapkan yang terbesar untuk kita kejutkan rejim bahawa lebih dari 53% rakyat tidak pernah redha dengan GST ini. Bersama-samalah kita gerakkan/ mobilisasikan setiap program yang diatur demi kebaikan bersama.

31 ulasan:

  1. Din jgn jd pereka cerita...pkr dh nk mampos...pas takde masa nk demo2 ni.......tgok poster pn dh tau..kenape din? dh abis idea ke??

    BalasPadam
    Balasan
    1. DIN...ITU SUMER POYOOO. ..CARI LA KEJE FAEDAH...

      Padam
    2. Wooi...Barua....

      Jangan buar cerita BODOH pasal GST...!

      Bnyk PENIAGA CINA LARI CUKAI....

      Melayu BARUA mcm KAU JA YG SUKA BANTAH..!

      SUKA BIAR CINA KAYA.....

      Padam
    3. assalamu alaikum wr.wb MBAH..
      Saya susi lawati cuma
      ingin mengucapkan terima
      kasih banyak kepada MBAH MIJANG
      atas nomor togelnya
      yang kemaring MBAH kasi
      yaitu 4D alhamdulillah
      itu benar2 tembus MBAH dan
      berkat bantuan MBAH MIJANG
      saya bisa melunasi semua
      hutan2 orang tua saya yang
      ada di Bank BRI dan bukan
      hanya itu MBAH alhamdulillah
      sekarang saya sudah bisa
      membuka usaha sendiri
      untuk mencukupi kebutuhan
      keluarga saya sehari2 itu
      semua berkat bantuan MBAH MIJANG
      sekali lagi makasih banyak yah
      MBAH, yang ingin merubah nasib
      seperti saya hubungi MBH MIJANG
      di No:082-188-463-467 dijamin
      100% tembus dan saya sudah
      membuktikan,nya terima kasih.. ATAU LANGSUNG AJA >>KLIK DISINI LANGSUNG BOCORAN HASIL RITUAL<<<

      Padam
  2. peniaga banyak menipu cukai itu pasal GST di adakan lagi pun lebih dari 120 negara Dunia guna GST ..untuk rakyat jugak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kesian kau sampai hari ini tak erti erti lagi penipuan UMNOBN. Setiap kali barang naik harga nak salahkan peniaga. Habis Kerajaan BN tak salah ko. GST naik dan peniaga turunkan kos pada pengguna. Pagi tadi pergi letak kereta ditempat letak kereta berbayar. Dikenakan caj RM2.00 dan tambah 10sen GST. Jadi kena bayar RM2.10. Ini peniaga ko. Ini penyangak. Peniaga beli barang dari pengedar dengan bayar 6% GST dan mereka kutip % itu dari pengguna seperti yang Kerajaan minta peniaga buat iaitu turunkan kos pada pengguna. Kenapa peniaga yang salah. Bangun lah dari mimpi. Barang tetap naik sebab;_
      Harga barang GST 6%.
      Tambang lori ( perkhidmatan ) GST 6 %
      Jumlah sudah 12%. Adakah peniaga mau tanggung semua itui.Mestilah diturunkan kos kepada pengguna. Saya bukan peniaga tapi saya beritahu pada umum, bukan salah peniaga kalau barang nmai. Ingat peniaga bukan buat kerja sosial. Mereka adalah ahli perniagaan dan tugas mereka adalah mencari keuntungan. Jadi siapa salah. Kalau takdak otak berfikir, biar saya kasi tahu, Kerajaan yang tetapkan GST yang bersalah.

      Padam
  3. Ni penipu punya poster kempen Din oiiii....4pm smpai 8.40pm??? Nk buat apa dlm gelap kat padang tu??? Tak solat asar dgn maghrib ke???
    Kamu jgn nk kelentong la Dinnn...org PAS bikan bodoh mcm pecacai PKR! !!

    BalasPadam
  4. Bbrp bln dulu harga ayam skilo rm6.50. Skrg dh hampir rm8. Naik dkt 20% krana tamak haloba peraih n pemborong cina dapigs. Mcm tu juga la brg2 lain ada yg naik smpai 60%.
    So mana suara2 keramat pkr n pas umno dll nk demo bantah kat cina2 ni?
    Skrg ada tax 6% utk brg2 tertentu je tu pon puaka2 pkr ni nk terpekik terlolong

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang naik kan harga adalah peniaga Cina MCA yang disokong oleh UMNO...semak dulu apa kena mengena dengan DAP...ini tentu macai UMNO kelas satu pasal tu tak ada nama....

      Padam
    2. Mansor CGPA 2.15 manyak mandai wooo...dia sudah tau mana itu cina dap or mca....wahhh ini olang manyak mandai skolah sama itu anuar sana mckk wooo....ini Mansor tiu na senggg maa

      Padam
  5. APA SAJA YG DI LAUNG DAN DI DEMO OLEH FUCKERTAN RAKYAT SUMER HAMPEH. LANGSUNG TAK ADA HASIL UNTUK RAKYAT SEJAGAT. PUAK PKR LAGI TAIK KUCHING. DARI MULA DITUBUH SAMPAI SKRG SEBUK NAK BEBASKAN KETUM MEREKA. SIBUK ADU DOMBA TOHMAH DAN FITNAH. RAKYAT UNDI MEREKA UTK ITU KE?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak lama lagi UMNo bungkus

      Padam
    2. Waaaa...incik mansor manyak mandai maa...itu umno bungkus itu nasi lemak tetek kasi itu macai pkr mau rolling lolling itu sogo sana maaa...

      Padam
    3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  6. "Haram bagi PAS Kawasan Kuala Nerus untuk tidak menyokong sebarang usaha bagi PAS bagi meninggikan syariah ALLAH di atas muka bumi ini dan tidak akan bekerjasama dengan DAP Pusat atau Negeri", demikian dinyatakan oleh Yang Di Pertuanya, Haji M. Shukrimun Shamsuddin. 

    Keputusan yang dibuat pada jam 2.30 petang tadi dipercayai setelah mereka mengambilkira kritikan DAP yang tersangat biadap tatkala pembentangan Enakmen Jenayah Syariah (II) Kelantan 1993 (Pindaan 2015) pada 18 Mac 2015 yang lalu.

    BalasPadam
  7. Sungguh tidak logik sekiranya rumah kediaman keluarga YB Hannah Yeoh di USJ 13 yang terletak di kawasan kejiranan berkawal boleh dimasuki dengan mudah oleh penjenayah dengan bersenjatakan parang.

    Sukar untuk menafikan kawalan keselamatan di kejiranan tersebut dapat dibolosi melainkan ada perancangan dalaman dan dalang yang merancangannya dengan baik.Tambahan pula kejadian berlaku jam 10.00 pagi dan sudah pasti mana-mana pihak yang mencurgiakan mudah dikesan pengawal bertugas yang melalui pos kawalan.

    Apakah is  pihak-pihak  mengalihkan tumpuan polis dari menjejaki para pemimpin Pakatan Rakyat yang celupar dan menghina undang-undang negara. Tidak mustahil wujud dalang di kalangan mereka yang cuba menyampaikan mesej bahawa polis sibuk menangkap pemimpin pembangkang dan gagal membanteras jenayah.

    Segalanya mungkin kerana modus operandi Pakatan Rakyat adalah 'matlamat menghalalkan cara.

    Masihkah anda ingat permainan Ahli Parlimen Seputeh Teresa Kok suatu ketika dahulu?  

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko ini tahap bangang. Terlampau sangat bodek UMNO. Ini lah jadi. Otak pun pusing. Kesian ko.

      Padam
  8. bagus kalau ada himpunan ni...to aku bg ingt pd janda mulut longkang tu...jgn nk cuba bwk puak ko kat himpunn ni..ni demo rkyat utk rkyat...bukn demo
    utk bapak ko...ada reti...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita reti tapi kau tu biar berbahas elok sikit,Ini macam pengikut Pas ke.mulut macam buritttt mak kauje.Kepala bapak hang,

      Padam
    2. Haiyaaaaaa lu 3.23 nyangan ciakap itu maciam lorrr...lu mulut jugak mcm itu longkang sama itu kulam indah water maaa... manyak musyukkk...sama itu maciam sixty nine familie punya jandaa...

      Padam
    3. Macai umngok masih bnyk brkeliaran kt sini..Tun Mahathir dah tibai najib dgn umno..setia membuta tuli...padan dgn macai..sokong me.mbuta tuli pun kena gst..padan muka..bongok sgt2

      Padam
    4. Macai umngok masih bnyk brkeliaran kt sini..Tun Mahathir dah tibai najib dgn umno..setia membuta tuli...padan dgn macai..sokong me.mbuta tuli pun kena gst..padan muka..bongok sgt2

      Padam
    5. Baik aku byr gst 6 percent dari aku sokong peliwat dgn keluarga 69nya, atau sokong parti songsang LGBT, iaitu parti keadilan rakyat (keadilan kononnya) parti yg berkongsi bantal dgn Dapigs yg menentang hukum islam, parti penghasut, pemfitnah, khianat pd bangsa dan agama Islam yg suci. Itu lah parti yg 7.17ptg sembah smpai sanggup bakar lilin mcm kafir nk lepaskn peliwat.
      Baik aku byr gst 6% dari aku jadi munafik mcm puak haramjaddah PKR.

      Padam
    6. 10.10...terbaekkk. ..

      Padam
  9. Nazaruddin Mohamad4 April 2015 1:56 PTG

    Betul ker geng2 ostad & ollamak nak buat demo ni? Dunia dah memang nak kiamat ni. Kita tengoklah puak-puak ni boleh tarik berapa ramai bersama mereka! Bagi aku ini puak2 sombong & bongkak! Sorrylah

    BalasPadam
  10. yup dapigs sahaje le yang murni dan suci, tak sombong dan merendah diri. Aku kalau jumpa geng2 pkr ke dapigs kat situ nanti aku sumbat mulut depa dengan bendera dajal mata satu dan roket depa!!!

    BalasPadam
  11. 10:10... Wooii ko tak baca blog che det...23 sebab yg jelas..sapo yg khianat sebenarnya...terima lah kenyataan..Allah Maha Besar...perancangan Allah melebihi dari prancngan fitnah jelik kamu dan ingatlah balasan Allah ...cepat dan lambatnya hanya Allah Yang Maha Mengetahui

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah ko sembah parti peliwat yg perjuangkn gay dan murtad, ko nak kaitkan dgn azza wajalla. 3.43ptg ni la cth munafik akhir zaman.

      Padam
  12. Din...demo nanti lu jgn dtg....pkr tk di alu2 kn...lu paham x din?....dinnnnn...paham ke tak.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmg puak PKR diharamkan dtg. Kami tak mau himpunan rakyat kami dicemari dgn spesis yg kononnya perjuang gay dan kebebasan agama mcm ditunjuk di sogo minggu2 yg sudah.......!!

      Padam
  13. Dari demo lebih baik Pas sedarkan rakyat...mana2 peniaga yang tipu gst elok lapor...ukhuwwah pengguna patut diutamakan

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini