RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Isnin, 2 November 2015

CERITERA TOK USIN UG CEROI LAGI....

Tok bukanlah yg terbaik. Yg terbaik tu guru tok, dia tak pernah silap. Dulu dia bikin amanat dia utk mnyatakan kita tak perlu masuk yahudi kafir tetapi kita boleh jadi kafir bila kita menyokong perlembagaan penjajah. Dulu guru tok ajar kita, kita menentang amno bukan kerana dia Amno, tetapi kita menentang Amno kerana Amno mengekalkan perlembagaan kafir. Itu dulu.

Sekarang...

Guru tok tetap benar tiada yg tidak benar melainkan benar2 belaka.
Sekarang amanat guru tok tetap sama cuma ada 'modified' sikit kerana ada wahyu baru semenjak ketiadaan Almarhum tok guru Nik Aziz.

Amanat sekarang, kita tak perlu bersama Dap dan Amanah untuk menjadi kafir tetapi kita tetap Islam jika kita menyanjung Amno dan bekerjasama dengan mereka kerana Perlembagaan sekarang bukan lagi perlembagaan penjajah, perlembagaan sekarang adalah perlembagaan Madinah yakni Perlembagaan Islam. Kita menentang Dap dan Amanah bukan kerana dia Dap atau Amanah, tetapi kerana kita tak dapat menumpang kekayaan dengan mereka. Kita bersama Pkr bukan kerana Pkr itu menyokong Hudud, tetapi kita dapat menumpang jawatan Exco dan memegang jawatan dalam GLC di Selangor. Sesungguhnya, tiadalah kafir si Din Ayam itu kerana dia menjadi kaya raya di dalam Perangsang di Selangor.
 
Sumber:  FB Tok Usin UG Return

14 ulasan:

  1. Hahaaah...
    Amik ko tghh dn yg sewaktu dgn nye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kenalkan nama saya Pak ,Beny Sutomo betul-betul mengakui bahwa ramalan AKI SAIF bener-bener top dan di jamin “JITU” 100% tembus adapun ramalan ini di dapat melalui “RITUAL KHUSUS” jadi anda jangan ragu-ragu lagi untuk mengikuti ritual AKI SAIF karena nomor ritual AKI SAIF meman selalu tepat dan terbukti, jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan HUBUNGI/SMS di ((( 081355048468))) dan cukup bergabung dengan AKI SAIF untuk menyelesaikan syaratnya anda sudah bisa mendapatkan angka 2D 3D 4D yang bisa merubah nasib anda sekeluarga karna saya sudah membuktikanya 3X putaran bener-bener langsung tembus dan kini sekarang giliran anda Semua untuk membuktikan Trima Kasih.

      Padam
  2. Nasha dah jd ceo GMM.

    Pas ug pun akan berjalan walau tak diumum secara rasmi. Nasha jd org tengah.

    TGNA dah tiada utk menghalang.

    BalasPadam
  3. dulu aku frame amanat tok aku yg dari rusila tu dan gantungkan kat dinding,hari2 aku duduk bersandar didinding serambi rumah aku dan aku akan baca amanat tok guru dari rusila tu,aku baca dan masokkan ke dalam kepala hotak aku dan aku tanamkan betul2 wala dgn amant dia yg aku gantung tu....supaya aku tak terlintas dihati yg aku akan masok dan sokong umno.....kini apa sudah jadi pulak ni....semua amant sudah pun terbalik,maka aku pun buat keputusan drastik dgn membakar amanat tersebut hingga menjadi abu dan aku hanyutkan abu tu di laut selat melaka.....haaa tu le kisah amanat tok guru yg sudah tonggang terbalik......apa sudahhhhh jadiiiii haaaaa

    BalasPadam
  4. Tak salah berkawan dgn umno. Jgn jd perangai umno dah la. Nak bekawan dgn dap pun payah cikit sebab pas nak hudud dap sebaliknya. Biasnya kwn mudah dengar nasihat drp kawan berbanding musuh. Islam pun tak ajar umatnya berpecah seperti sedia maklum umno mejoritinya orang islam cuma pembawakan islam tu kurang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. masalahnya kebulur sangat ke umno dengan hudud pas? apa beza dap dengan umno dalam bab hudud? cer citer?

      Padam
    2. DAP tak sokong hudud sebab dia memang kafir.. UMNO yg tentang hudud tu org Islam.. kedua pihak sangat jelas pendirian tentang hudud.. kenapa PAS pilih nak berkawan dengan UMNO?.. UMNO yang penuh dgn macam2 perangai diluar garis Islam.. nak nasihat UMNO?.. nasihat puak2 profesional yang masuk PAS pun tak mampu.... pirahhhh

      Padam
  5. Mana si penjilat lubang jubur Hadi Awang si WAN ROSLI? tak muncul-muncul pada komen kali ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. wan seli le ni tengah jilat juboq le tu,meleh ayaq lioq dia la ni,pasai tu le takdak masa nak taip komen bodoh dia tu,sat ni lepai jilat juboq,nanti dia komen merapi le

      Padam
    2. cikmatgelap, komen anda tiada langsung menampakkan IQ kewanroslian. Syabas!!!

      Padam
  6. Nak jadi penasihat pada bn konon
    kah4
    Dia ingat umno tu bn...bn tu umno
    dia lupa yg parti2 lain juga adalah bn
    nak ka mereka sokong tghh..

    BalasPadam
  7. alahai...tak malu ke hadi & pas terhegeh2 kat umno..pemimpin tak kualiti langsung..memecahbelahkan jemaah...

    BalasPadam
  8. ahli2 pas sedang2 memasang angan2 akan mula dapat projek2 bila pas bergabung ngan umno

    BalasPadam