KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Ahad, 9 Oktober 2016

MARAH SUNGGUH KAT MAHATHIR DAN MUHYIDIN BILA MEREKA MAHU UMNO TUMBANG

BUAT APA SENTIASA MENCARI SALAH? 
 
Mula2 dulu, korang kata Mahathir tu nak jatuhkan Najib je utk selamatkan Umno. Bila Mahathir tubuh parti baru dan istiharkan bahawa Pembangkang mesti jatuhkan Najib, Umno/Bn dan mengambil alih putrajaya, korang kata pulak jangan percaya kat Mahathir, bagaimana dengan Anwar? 
 
Kemudiannya, Mahathir sanggup jumpa Anwar di mahkamah dan bersalam serta berbincang selama lebih kurang 40 minit, korang kata, setakat bersalam je buat apa, tak ikhlas pun. Bila Mahathir buat deklarasi rakyat dan Mahathir mahu bawa jumpa Agong, korang pun kata Mahathir tipu kerana masih tak jumpa Agong pun. Bila Mahathir dapat jumpa Agong, korang pun kata mengapa dirahsiakan tentang isi perjumpaan dengan Agong? 
 
Masih juga korang tak yakin dengan Mahathir. Muhyiddin pula datang ke penjara bertemu Anwar. Korang pun cari kenyataan2 lama Muhyidin sewaktu beliau dalam Umno dulu yg hentam Anwar untuk menunjukkan Muhyidin ni sebenarnya tak boleh pakai. Pada korang, sebaiknya orang yg zalim dahulu seharusnya kekal dengan kezaliman dan mesti sokong kezaliman sampai mati. 
 
Jadi, aku nasihatkan, elok korang cari kenyataan2 lama Anwar dulu sewaktu dia dalam Umno yg mana Anwar memuji Umno dan menghentam Dap dan Pas. Cari sekali kenyataan2 lama Mat Sabu hentam Anwar. Cari semula kenyataan Kit Siang hentam Anwar. Baru nampak cerdik sikit...

4 ulasan:

  1. Yg seronoknya sampai sekarang PAS masih tak bergabung dgn UMNO.. Yg lucunya pulak PH plk yg bersekongkol dgn Tun M dan Tan Sri MY!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Padam
  2. yang seronok nyer sampai sekarang Tun M tak bgtau PKR Nuar berahim tu meliwat ke idok...yg seronok lagi..muhyiddin yg gagal memertabat kn pelajaran anak2 mahu jd pemimpin lagi....seronoknyer

    BalasPadam
  3. yg paling seronok...Din akan menjilek tuan nyer...janji masyukkkkk...Din Jilekkk

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini