TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Rabu, 19 April 2017

UMNO ADA AHMAD MASLAN, PAS ADA NIK AMAR !!

Seronok juga kadang2 dok ulas kata2 Nik Amar. Boleh terhibur kita dibuatnya.

Nik Amar kata, Umno kini demam sebab Umno berpecah, dan lahirnya Bersatu.

Dap lagi teruk, kata Nik Amar. Dap hilang 4 Wakil Rakyat baru2 ni iaitu 3 Adun di Melaka dan seorang MP. Dap dah kena denggi berdarah, kata Nik Amar.

Keadilan pula, asyik bergaduh kat dapor. Rafizi dedahkan skandal Us Nasa iaitu ahli Pas kerana nak jatuhkan Azmin. Ada puak dlm Keadilan, kata Nik Amar lagi.

Ditanya pula tentang Pas. Apa jawab Nik Amar? Pas ok. Pas dah tak demam dah. Hahahaha......

Nik Amar kata Umno demam sebab wujudnya Bersatu. Nik Amar tak tengok jubah di punggung dia koyak ke? Amanah wujud tu dari parti mana yg berpecah? Bersatu wujud dari Umno. Amanah? Dari Dap ke, lebai? Ertinya, Umno dan Pas sama je lah, lebai woiii....hahaha...

Pastu, Nik Amar kata, Dap hilang 4 Wakil Rakyat yg keluar parti. Maka, Dap kena denggi berdarah, kata Nik Amar. Kalau hilang 4 Wakil Rakyat sudah kena denggi berdarah, Pas pula hilang berapa Wakil Rakyat yg masuk Amanah? Cuba kira wahai Nik Amar. Banyak Dap yg hilang ke atau banyak Pas yg hilang Wakil Rakyat? Kalau 4 Wakil Rakyat yg hilang dianggap kena denggi berdarah, Pas yg hilang lebih banyak dari itu nak kata penyakit apa pulak ye? Hahaha....

Dia pun sentuh Keadilan. Keadilan ada puak, katanya. Tapi aku nak tanya Nik Amar, parti mana sekarang yg wujud kerana Keadilan berpecah dan berpuak? Ada ke? Sekarang ni hanya ada dua parti baru yg wujud hasil dari berpecah iaitu Bersatu wujud kerana berpecah dlm Umno dan Amanah wujud kerana berpecah dlm Pas. Itu saja. Dap kekal. Keadilan masih kekal.

Tapi, Nik Amar masih dok perasan parti dia yg terbaik. Jubah dia tak koyak, katanya. Mu tengok jubah di depan memang la tak nampak. Pergi cermin dulu kat punggung mu tu, lebai. Hahaha...

51 ulasan:

  1. Lebai-lebai tengin macam inilah boleh dijadikan penglipur lara hati duka mengalahkan maharaja lawak mega. Jadilahhh...dapat juga lawak percuma walaupun tidak melanggan astro.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hey...jgn kacau privasi saya...ni mesti pru dah dkt ni

      Padam
    2. Baik boss..kami x usik pasai pic u comolot...kami fitnah pas only...tabik tuan...dedak tambah k

      Padam
    3. Bagus....ni baru maqasid syariah yg betui...sesat betui pas ni...opsss...masjid mana azan kuat sgt tu...sakit telinga...ahhhh...depa ada mintak izin x dulu ni...

      Padam
    4. Nanti tlg check masjid tu...ada permit azan x...ishhh...gtg now...ada mesyuarat tergempar...ada fatwa baru nk kene review dulu...bye

      Padam
    5. Baikkkk bosss...tabik

      Padam
    6. Bukan saja lebai koyak jubah kat blakang, spender dia pun koyak jugak. Nampak lubang jubo dia sekali

      Padam
    7. bsr ke saiz jubo die .. xxxL .. hihihi

      Padam
  2. Apabila terlalu nak memakihamun orang mengkapirka orang memunafikan orang akhirnya terunjuk kebodohan sendiri. Apa yang dicakap kena kat muka sendiri.bodoh yang terbangang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan ada SD...xkan lapiji dan bard berbohong plak kan..kan

      Padam
    2. Munafik klu bohong tau...sorg kata xde terima...sorg kata ada terima

      Padam
    3. Nak saman takut.
      Nak buat sd takut.
      Kafirkan orang tak takut pulak.
      Bodo punya lebai dol

      Padam
  3. Pkr ada sotong
    Dap ada serupa tapi bkn saya

    BalasPadam
  4. Pemberitahuan
    Kepada 17 penama yg akan disebutkan Rafizi . Sila semak dan kemaskini baki didalam akaun bank anda, di cawangan bank yg berhampiran.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Satu lagi pemberitahuan
      Semua nama yg disebut dlm SD chegubard sila angkat tangan!
      Soh what?

      Padam
    2. Sapa tunjuk gambor totey tomey kat fikah? Sila angkat tangan.

      Padam
  5. Rafigi pondan dan Mat sapu semua jadi boneka dapigs...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Keldai tua jadi tunggangan ketua perompak.

      Padam
  6. PH..Pakatan Raja Penipu + Raja Lawak + Raja Liwat + Raja tokong....kah..kah..kah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lebai naik keldai jual agama.
      Pakai jubah koyak nampak ponggong.

      Padam
  7. PAS kena penyakit kencing tikus umno.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Samalah juga pkr. Bersatu, amanah kena kencing babi dap

      Padam
  8. Golongan 'pondan politik' adalah bila cabar debat mereka takut, bila dikeluarkan fakta dikata fitnah tapi tak berani saman. Bila ditanya kenapa tak saman sebab belum cukup bukti atau sedang sediakan bukti atau sedang bincang dengan peguam. Akhirnya sudah 1 tahun dan seterusnya mengharap orang ramai lupa.Golongan 'pondan politik' ini akan menjerit-jerit memaki hamun dan menghina hanya dihadapan pentaksub mereka tetapi kelu bila berhadapan secara gentlement. Inilah sebenarnya golongan yang layak digelar 'pondan politik'. Semoga teliti dan fahami perkara ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pondan tak ada telo.

      Padam
    2. Bos2 lebai sotong skang dah kaya raya. Pakai audi velfire range rover porsche...

      Kalah khalifah umar abdul aziz

      Padam
  9. betul betul PAS pondan politik, kalau dlm group whatsap mcm2 mrk hina pemimpin politik PH dan mrk yg berbeza pendapat. Tapi dgn tak berani berhadapan dgn org yg mrk cerca...contohnya Lebai Sotong dan En Somi..hi.hi.hi. Dan kebanyakan lebai2 dari pondan politik ni suka memetik hadits palsu untuk menarik walaun2 semua utk menjadi pengikut taksub mrk.

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS adalah anak butir taik UMNO, susur galur bacul langsung tak berani berhujah.

      Padam
    2. Lebai walaunta takut hukum manusia. Buktinya dia takut saman husam. Lagi takut buat sd.

      Tapi lebai walaunta tak takut Allah. Buktinya dia kapirkan orang walaupun Allah larang.

      Padam
    3. Lobai kaki tipoo. Tiap2 bulan 4000 ahli keluar parti. Dia kata 4000 masuk parti lobai.

      Sah kuat betol menipoo

      Padam
    4. Sapa jual kismis jampi bole beli audi? Sila angkat tangan.

      Padam
  10. Salam Din,

    Tak berminat ke nak ulas pasal pemimpin muda PKR yang sedang mengumpulkan harta kekayaan dengan pengubahan wang haram, kegiatan keganasan dan aktiviti pelacuran, mak lampir pun dikatakan terlibat sama.

    Atau apabila seseorang pemimpin itu dari kalangan PH semuanya maksum? Boleh rasuah dan boleh saja melakukan perbuatan yang tidak bermoral?

    Hebat PH....sama macam umno.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg masuk akaun ahli pas pun boleh tahan jugak. Member bagi ajak ug

      Padam
    2. Duit ambik. Balak sapu. Mangganam sebat. Tanah cilok. Duit potongan gaji cikgu kebas. Ahli2 takbir. Bodo.

      Kebas cilok sapu sebat...
      Boleh tahan jugak tu

      Padam
  11. Pemimpin pas (fokus wang/kuasa = pemimpin umno (fokus kuasa/wang)
    wala'uns pas (fokus syurga + 77 bidadari) = macaiuns umno (fokus brim + kampit sumbangan barangan dapur 5 tahun sekali)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pemimpin PH focus rasuah dan ada Madey, pemimpin umno focus rasuah jugak dan ada Najib, kedua-dua kepala perompak satu mewakili PH dan satu lagi mewakili umno, pemimpin PH dan umno sama2 perompak dan perasuah.....kahkahkah

      Padam
    2. https://youtu.be/_NkjuSDynfo

      Padam
    3. Satu lagi kepala perompak ahli parti lobai. Satu lagi guna ahpeng beng

      Padam
  12. Elok kalu parti keldai tua tukar nama jadi parti sepender putih je.

    BalasPadam
  13. Kenapa tak nak keluar?
    Sayang elaun puluh2 ribu ke sayang islam??

    BalasPadam
  14. Semua negeri dah ada lebuh raya. Kelantan baru nak buat dah kena saman

    BalasPadam
  15. Tapi memang betul. Nik amar bukan saja kaya malah dia lawak orangnya. Semua yg dia cakap memang lucu dan buat semua rakyat msia ketawa. Aku suka lawak dia. Kalah peserta maharaja lawak yg lain

    BalasPadam
  16. Balik kelantan klu cuti memang jalan jem gila. Highway x ada. Nak buat highway pun tak pandai. Cakap je pandai. Pandai kelentong. Hutan dah tebang highway terjun laut. Bila pru ulang balik janji nak buat highway lagi. Sampai kiamat la guna jln lama yg BN buat dulu tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagi kat BN sepenggal, siap ler highway tu.

      Tapi korang bangang. Nak jugak bagi kat kaki lebong

      Padam
  17. Pemimpin dan Ahli PAS kebanyakkannya bengong. Perasan diri tu alim. Ni semua poyo

    BalasPadam
  18. Din...insaf lar dri jadi pengadu domba...3 tahun 14 HARI jer lagi lu nk jadi jenazah...insaf lar din

    BalasPadam
  19. PKR ada rapiji, PAN ada suhaizan kayat.. eloklah tu.. kaki gelembong belaka.. pandai buat dakwaan tapi bukti tak berani nak bagi bukti.. dasar barua DAP!

    BalasPadam
  20. pas ada lebai. baik punya lebai.. haram tak tau apa ttg nak majukan negara.. hanya tau melaknat memaki..otak kosong

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau mengaku pandai majukan negara dgn buat banglo guna duit yg meragukan, umno pun boleh..

      Padam
  21. Salam' saya Delfiyanti. Kebetulan saya disini Cuma mau Berbagi saran' Bagi Teman-teman yang lagi ada masalah.Faktor Ekonomi ataupun Masalah Hutang piutang. yang sedang jadi beban pikiran dan sulit untuk di selesaikan Silakan Hubungi Nmr ini.
    (082 344 445 588) atas nama MBAH JONOSEUH. Silahkan minta bantuan Sama MBAH dan sampaikan keluhkesah anda sama Beliau. Karna Bantuan MBAH JONOSEUH sudah saya buktikan sendiri Selamah ini..
    Dan Untuk Bantuan yg Biasa MBAH JONOSEUH berikan Yaitu

    ANGKA TOGEL
    PESUGIHAN
    DANA GHAIB..
    Dan masih banyak Bantuan yg lainnya.
    Terimah kasih silakan anda coba Dan Membuktikan sendirih..!!!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini