TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Jumaat, 26 Mei 2017

JANGAN PELIHARA PARASIT DAN EJEN UMNO DALAM KERAJAAN NEGERI

DULU, Dr Hassan Jati pernah popularkan perkataan "parasit" bila beliau mendakwa dlm Pas ada parasit2 dan mesti dihapuskan.

Waktu itu, aku tak faham apa itu "parasit'. Tetapi bila terjadi dlm kjaan negeri Sgor, baru aku nampak dan faham apa itu "parasit".

Aku bimbang kehebatan Sgor akan dirosakkan oleh tiga ekor parasit ini. Tahukah kita parasit2 itu juga ejen umno dlm kjaan negeri? Bukankah partinya terang2 mahu umno kekal memerintah, dan kita pelihara orang2 ini? Bayangkan kita pelihara parasit dlm mesyuarat kjaan negeri. Tidak masuk akal. Dlm isu ini, aku mengaku tewas dan tak mampu nak pertahan hubungan terlarang serta tidak berprinsip ini.

20 ulasan:

  1. Nyahkan parasit tiga ekor yang tak berprinsip itu!
    Bagitau mereka yg mr presideng tu seakan-akan ANAK BUTIR TAIK!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bkn nyah...persetankan...bak kata azmin

      Padam
    2. Nanti 3 exco tu angkut orang2 pas undi azmin dlm pru14

      Padam
    3. 6% sokong Hadi jadi PM - INVOKE. Apsal tiada web Pro-Pas highlight berita ini? PM pilihan tu. Takbir!

      Padam
    4. Itu Azmin

      Azmin & d Kartel yg sbnr2 parasit

      Azmin lah sbnr2 bapak sgl2 PARASIT itu!

      Bapak PARASIT mana buleh buang parasit2!

      Padam
  2. depa mana ada kemaluan...tadak harga diri..

    BalasPadam
  3. Awat burok sunggoh perangai orang Masjid la ni...Kuliah agama ustaz bertauliah depa pi berenti.. Exco jaga Islam la ni tunduk pada orang kapiaq ka? PJ Paih Selangor duk habaq AJK Masjid la ni pilih bulu. Oiii.. dakwah Nabi ajaq ada bulu rupanya...Apa punya loklak Exco jaga surau dan masjid la ni? Maslahah umat nak ilmu agama.. depa duk halang kuliah agama...sampai 13 masjid boikot tukang ajaq. Betui la kurang ajaq pada ketua agama dan Rasul para Anbiya...AJK dengan Exco macam ni jenih derhaka dan pengkhianat pada agama dan Pesuruh-Nya. Eloklah sila meninggal kalu rasa pedasnya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puluh2 ribu sebulan,mana nak berambosnya....fulusikom katakan

      Padam
  4. Kami ahli pas gombak akan sokong azmin dlm pru14 sbb azmin dan byk jasa selamatkan 3 exco kami dan 5000 pemegang jawatan kami. Kami hanya mahu azmin shj jadi mb sbb kami ahli pas sokong azmin

    BalasPadam
  5. Panaih sunggoh Paih la ni. Sah Paih jadi pak turut Umno . Budaya lempang melempang, tampaq menampaq, hooligan dan samseng dah masuk dalam parti Islam Paih. La ni malu dah mengaku Islam. Nabi tak ajaq budaya tampsq saudara seIslam apa lagi kapir di khalayak ramai. Maruah dan nama Islam jangan duk guna pada perangei anak butir taik samseng... Hangpa pakai nama lain sudah Parti Isketambola Paih ka.. Parti Istampaq Paih ka.. Parti Islabonita ka.. Hangpa dah tak layak guna Parti Islam...

    BalasPadam
  6. Kalau 5000 ahli pas pemegang jawatan dlm kerajaan selangor letak jawatan alamatnya tak berterawih lah aku tahun ni. Sapa nk jadi iman bilal takkan puak puak dap dan anak butir taik kut ..ada kelayakan ke depa tu.nasib baik pemimpin pas dan mb azmin masih waras.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu geng lobai olarmak jd Imam n bilal

      Silap2 RIBUT & berbagai2 bala' buleh hempap korang wktu tengah semayang tu mcm yg jd kat kota sarang semut ari tu.


      Buat terawih sorang2 kat umah itu lebih afdal krn dizaman nabi SAW takde pon terawih itu dibuat secara jemaah

      Jemaah terawih itu buleh dianggap sbg Bida'ah sbb nabi tak nah buat!

      Padam
    2. Sebab tu ahli Pas kena bersyukur duk bawah PH. Asyik serang pembangkang saja. Kalau bawah BN dah kena tendang lama. Semoga diberikan taufik dan hidayah daripada Allah.

      Padam
    3. Awat dia ni ingat semua orang islam duk dalam pas je ke?
      Oooooo! lupa lak, mereka ni golongan kesayangan tuhan, bila mati terus ke sorgaaa krn ada nombor keahlian parti.
      Dan solat2 tarawih ni, orang tak ahli parti cap bulan tak pandai pun!!
      Sebab tu lah mereka ngaku golongan terpilih!!

      Padam
    4. Kalau pandai takkanlah pemimpin kafir ala harbi yg dipilih utk bersama di akhirat kelak!

      Padam
    5. Time bangkit semua org campur2. Semua huru hara. Tak sapa ada yg mengenali. Anak tak kenal bapak. Suami tak kenal isteri. Matahari sejengkal dr kepala. Lautan darah dan nanah.....

      Macam mana mamat sorang ni boleh jumpa hadi? Dia ingat hadi tu nabi kot?

      Padam
    6. Mungkin dia ingat manusia yg bangkit tu byknya mcm kat muktamar kedah hari tu kot.. tu yg bole jumpa hadi tu...hehehe

      Padam
    7. Takde sorang pun berani utk bersama LGE di akhirat jelak... kih kih.. tapi masa kat dunia bukan main..

      Padam

Terdapat ralat dalam alat ini