TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Khamis, 4 Mei 2017

SIAPA YANG PALING DITAKUTI OLEH NAJIB, PH ATAU PAS?

KALAU aku jadi Najib, aku lebih takut kpd PH, kerana;

PH - Berkeinginan tinggi utk jatuhkan rejim Umno/Bn sehingga mereka berpakat, menolak kepentingan sendiri, melupakan perselisihan lama, dan berusaha sungguh untuk mendaftarkan PH dengan satu logo, dan PH akan bertanding di semua Kerusi Parlimen.

Aku (Najib) tidak takut sekepeng pun kpd Pas, kerana;

Pas - Tidak ada cita2 untuk jatuhkan rejim Umno/Bn, bahkan mengeluarkan 'fatwa' jangan jatuhkan Umno/Bn kerana yg bakal menggantinya nanti adalah Sosialis. Dalilnya, Pas hanya mahu menang di 80 Kerusi Parlimen sahaja yg menjadikan mustahil Pas boleh tubuhkan kerajaan bersendirian. Apabila Pas mustahil boleh jadi kerajaan, maka mustahil Pas boleh buat Hudud yg Umno/Bn amat takut sekali.

Oleh kerana takutnya Najib kpd PH, pelik apanya tiap2 mlm media kawalan mereka buruk2kan PH dan memuji melambung Pas? Rakyat yg bijak boleh memikir ini semua, kecuali Walaun.

38 ulasan:

  1. parti pas boleh dibeli oleh $$$$$,qiblat mereka hanyalah $$$$$$

    BalasPadam
  2. PAS akan mati tanpa kubur sama seperti Semangat 46. Mendiang PAS kelak tiada bernisan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh macsm merujuk kpd PAN dan PPBM je tuh!

      Padam
    2. Merujuk kapada PAS, doa jahannamkan orang diri sendiri yang jahannam!!!
      5
      Label orang DAPigs parti sendiri bergelar PIGS!!!

      Allah tak suka mereka yang buat kerja mungkar bertopengkan agama!!!

      Padam
  3. Tapi kalau aku jadi najib aku lebih takutkan PAS kerana hudud yg hendak dibawa TIDAK akan melepaskan sesiapa pun yg pernah merompak harta rakyat termasuk pemimpin UMNO hatta PKR (disney) dan DAP (no pool) sekalipun.

    Tidak perlu najib takutkan PH kerana sedangkan Tun M pun boleh disucikan jadi sebersih2 umat inikan pula najib sendiri!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hudud atas kertas je... masa perlaksanaan terpilih2 juga. sebb pas dah assobiyah, membela geng sendiri.

      geng sendiri curi balak, terima dedak pas nafi abis2an.

      hudud pas takkan adil punya.

      tp najib boleh takutkan pas dengan satu sebb.. pas tk boleh dipercayai. lain cakap lain buat. pakar u turn. pakar tikam belakang.

      bila pas terima dedak, tk mustahil klu pihak lain bagi dedak lebih besar, pas akan belot.

      kerana itu umno masih berhati2 dgn pas. hanya zahid sorang je yg terlebih pas dpd pas. najib tk suka pun zahid terpengaruh dgn pas.

      org yg bermuka2 mcm pas ni, sesiapa pun tkkan selamat kawan dgn dia. pas parti assobiyah pragmatic menghalal cara..

      semua tu hadi belajar dpd syiah iran. takiyyah mutaah dll.

      Padam
    2. Semasa aku mengikuti kuliah Allahyarham Dr Haron Din, beliau berkata hudud menjamin keadilan. Dulu aku percayalah. Sekarang mampus aku tak percaya!!!

      Yang menjamin keadilan tu bukan hudud, hakim yang melaksanakan undang2 tu!!! Sebab tu daripada 3 orang hakim 2 masuk neraka!!!

      Kalau Hadi jadi hakim, lombong manganese di Kelantan pun dia nak komisyen, kerajaan Kelantan dapat RM5 se tan dia pun nak RM 5 se tan, kaki melantak macam tu boleh jamin keadilan hudud ke???

      Kalau ada hudud kau berzina kau kena, ulama PAS tunjuk kote dalam fb nak merosak anak perempuan orang lepas pulak, itu bukan Islamik!!!

      Itu nak mendapat kemurkaan Allah!!!

      Padam
  4. yg tv 3 selalu serang ialah PH dan membuktikan PH ditakuti umno. Pas dah macam anjing jinak yang diumpan sotong, senyap terus

    BalasPadam
  5. pas kalu maki hamun dan kapirkan orang, dia la juara.

    BalasPadam
  6. Dulu dialah paling kuat lawan umno sampai sanggup cakap mcm2. Skrg dialah yg paling rapat dgn umno.

    barua yg dia sebut balik kat batang hidung dia. Allah nak tunjuk

    BalasPadam
  7. umno mana ada takut kat unta2 pondan. dah kena kencin jadi jinak dah

    BalasPadam
    Balasan
    1. kau jangan sedap2 sebut Pondan! nanti kena lekup dengan Lafizy Raspussy sebab 'melukakan' hati kaum Jambu dalam team INVOKE dia! muahahahahha

      Padam
    2. Apasal kau kata Lafizy Raspussy???

      Sejak parti PAS bersekongkol dengan penyamun duit rakyat buat filem lucah the wolf of the wall street, walaun semua dah jadi lucah ke???

      Patutlah ulama kau tunjuk kote dalam fb!!!

      Rupa-rupanya nak merosakkan anak perempuan orang yang bernama ika!!!

      Terpengaruh dunia lucah lah tu hahahaha!!!

      Ulama lucah yang kau ikut, bangang tak bertempat huahuahaahaaa!!!

      Padam
  8. makin meroyan gang Pakatan Hopeless ni lepas buat lawak bodo dengan isu logo!

    BalasPadam
  9. Dulu kerana Fatwa Hadi berapa ramai orang PAS putus hubungan keluarga dengan org UMNO (adik beradik mak ayah pecah belah), berapa ramai org PAS mengkafirkan orang UMNO dengan cara tidak makan sembelihan orang UMNO dan tidak mengimani orang UMNO.Sehingga ada sanggup berwasiat kalau mati jangan tanam bersebelahan kubur orang2 UMNO. Serangan PAS ala Syiah Iran ini menyebabkan UMNO takut pada PAS. Semua yg tak ikut PAS adalah musuh. Kini fatwa lain pulak keluar, atas dasar kuasa Melayu dan politik matang, PAS sanggup bersekongkol dengan UMNO. Saya tunggu jika kerjasama PAS UMNO berjaya tubuh kerajaan di Selangor.. PAS sebagai hotel persinggahan akan benar2 jadi kenyataan.. hanya yang wala' membuta tuli akan jadi kayu dan batu selamanya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudahkah Hadi bertaubat dan meminta ampun maaf kepada seluruh umat Islam di Malaysia?.. baik yg telah mati atau yang masih hidup.. Sudahkah beliau umumkan fatwa tersebut ditarik balik?.. apakah beliau fikir fatwa berkaitan akidah ini perkara kecik seperti bijik taiknya?..

      Padam
    2. Manalah orang nak takutkan PH kalu PAN & Peribumi masih terkial2 nak tubuhkan bahagian & cawangan tak ada sambutan

      Padam
    3. DAP yang cawangan tak banyak pun boleh menang, PAS yang banyak cawangan kalah memanjang!!!

      Kenapa???

      Siapa nak join parti bodoh kaki maksiat???

      Allah dah turunkan ribut ganjil satu tempat je yang kena untuk tunjukkan PAS kaki buat kerja mungkar!!

      Kenapa walaun masih tak sedar???

      Sebab walaun bodoh kaki buat maksiat sebab tu Allah hitamkan hati tak ada nur hahahaha!!!

      Padam
  10. 11;10

    kalau PH tak mengancam takdelah serangan hari2 pada PH.

    BalasPadam
  11. Syukurlah TGHH masih memimpin kami. Bukannya lebai tokong yg kena tipu dgn DAP dalam Perjanjian Pangkor ll!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syukurlah Iran syiah kafir laknatullah pembunuh dan perogol wanita Islam masih disokong oleh Hadi yang disokong oleh walaun di atas!!!

      Sebab tu parti lebai dah berbelas-belas kali asyik kena tipu je macam Ust. Idris Ahmad cakap!!!

      Kenapa kena tipu???

      Kerana 2 sebab :

      1. Berkawan dengan penipu

      2. Diri sendiri bodoh nak mampos sebab tu asyik kena tipu hahaha

      Ada satu sebab lagi:

      3. Sebab ego dan bodoh tak sedar diri, malu nak cakap diri sendiri bodoh, fitnah orang lain kena tipu!!!

      Kenapa kerajaan PAS Kelantan bodoh???

      1. Duit dah tak ada nak cari duit tak reti bodoh nak mampos kebas tanah orang asli!!!

      2. Masuk mahkamah lawan orang asli pun kalah!!! Maksudnya orang asli pun lagi cerdik daripada kerajaan Kelantan hahahaha bodohnya!!!

      Itupun walaun nak ikut!!! Bangang tak bertempat!!!

      Padam
  12. Najib paling takut si rosmah

    BalasPadam
  13. So kesimpulannya sepertimana tun m x takutkan ph apa bezanya dgn najib sendiri.. boleh cuci dosa meh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang boleh hapuskan dosa ialah Allah, bukan PH, bukan PAS dan bukan UMNO!!!

      Tun M seorang negarawan yang bukan maksum. Di zamannya nampak apa yang beliau buat, Putrajaya, ekonomi meningkat dan beliau disegani lawan dan kawan.

      Ada juga kesilapannya. Skandal forex Bank Negara, Perwaja sebagai contoh, tetapi kerugiannya dah dibawa ke parlimen dan disiasat. Kesilapan itu genuine, bukan kes bawa lari duit berbillion2!!!

      Apa beza dengan Najib kau tanya???

      Najib tengah menganiaya rakyat sekarang!!! Bawak lari duit rakyat!!!! Kenakan GST sampai membebankan rakyat!!! Berapa banyak syarikat tutup bankrap!!!

      Sebab ada no keahlian PAS korang lulus masuk syurga, korang bolehlah cuci dosa Najib rompak duit rakyat macam tu??

      Dosa hadi mengkafirkan sesama Islam pun boleh cucilah macam tu???

      Dosa sebahagian pemimpin PAS kebas duit tabung memali berjuta2 ringgit boleh cucilah kalau macam tu???



      Padam
    2. Jom kita bersihkan najib sebagaimana kita bersihkan tun m.. no hal lah tu..

      Padam
    3. Jom kita bersihkan sekali hadi sebagaimana kita bersihkan najib dan tun m.. no hal lah tu..

      Hadi kan selalu buat kerja2 khurafat!!!

      Padam
    4. Bagus jika dah kenal siapa tun m sebenarnya.. juga siapa ulamak yg kena tipu dlm pangkor ll..

      Padam
    5. Bagus jika dah kenal siapa hadi awang sebenarnya.. juga siapa ulama PAS yang tunjuk kote dalam fb dalam usaha nak merosakkan wanita Islam bernama fika...

      Padam
    6. Abang nak rosakkan ika sebab tu tunjuk kote dalam fb kata seorang ulama PAS yang bodoh!!!

      Yang sokong dia pun bodoh belaka!!!

      Kena laknat Allah sebagai parti PIGS sebab perangai macam babi!!!

      Doa kepada Allah pun tak makbul malah Allah timpakan kehinaan sebab hati hitam jahat nak mampos tak ada nur!!!

      Padam
    7. Yg penting PAS tidak memilih pemimpin yg makan pigs (pork).. gelinyaa..

      Padam
    8. Yg penting PAS tu sendiri PIGS ... gelinya... dan haram jdahnya..

      Padam
    9. Macam mana tak jadi PIGS, kaki makan duit haram...

      Padam
    10. Syukurlah kita tidak termasuk golongan yg pilih pemimpin yg makan pigs (pork) lepas tu belek fatwa lepas tu makan pigs (pork) balik..

      Padam
    11. Syukurlah kami tak termasuk golongan yang dilaknat Allah sebagai babi (PIGS "PAS+Ikatan= Gagasan Sejahtera")

      Mereka sendiri pun dah jadi "babi", bukan sahaja haram di makan, sentuh pun najis!!!

      Belek fatwa pun tak guna pasal fatwa haram jadah!!!

      kalau tak takkanlah Allah laknat sebagai "babi"!!!

      Padam
    12. Kesian kat penang muslim.. fatwa mereka dibelek oleh seorang yg makan pigs (PORK).. kesiann keh keh..

      Padam
    13. Kasihan orang PAS, mereka sendiri tu "BABI"!!! Kenapa "BABI" nak kasihankan orang???

      Baik "BABI" kasihan pada diri "BABI" sendiri.

      Mana tahu di Akhirat kelak dibangkitkan Allah sebagai "BABI".. kesian keh keh.. oh silap.. oing oing...

      Padam
    14. Di akhirat kelak aku amat berharap agar kita semua tidaklah ditempatkan bersama pemimpin2 yg makan BABI.. betul kan?

      Padam

Terdapat ralat dalam alat ini