RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 24 November 2018

SENTIMEN KAUM DAN AGAMA YANG MEREKA CUBA BAWA TERNYATA BERJAYA DIPATAHKAN OLEH KERAJAAN PH

Terima kasih kpd semua kepimpinan parti2 dalam PH, yang telah sepakat dan sekata untuk menentang ICERD seterusnya telah berjaya membuat keputusan sebulat suara di dalam Kabinet bahawa kerajaan PH menolak ICERD. Tanpa berdemontrasi, tanpa menjerit terlolong, tanpa menjual T-Shirt baju unggu, kita berjaya mempertahankan Perlembagaan Malaysia.

Itulah pentingnya dapatkan kuasa, dengan kuasa kita bukan sahaja boleh membongkar salahlaku rompakan rejim terdahulu namun kita mampu mempertahankan Perlembagaan negara.

Terbukti dakwaan mereka bahawa kerajaan PH telah dikuasai oleh Cina Dap adalah salah samasekali. Apa yg terbukti sebaliknya adalah puak2 mereka akan terus mencari jalan untuk memainkan sentimen kaum dan agama untuk keentingan politik mereka. Tolak Umno - Pas, pertahankan kesejahteraan negara!

9 ulasan:

  1. yg untung besar jika malaysia huru hara:
    si 42 pertuduhan
    si 38 pertuduhan
    si hippo/anak
    jerung2 yg sedang berbaris menunggu
    si penerima rm200juta
    si penerima 90juta
    si agen cia...
    yg balaci/dan walaaun berhempas pulas nak selamatkan mereka.

    BalasPadam
  2. PASUMNO menjangkakan DAP dan pemimpin India yang lain akan mengambil kesempatan dari ICERD sebab jika ikut ideologi perjuangan dan tuntutan kesamarataan mereka selama ini, ini lah peluang mereka memenuhi kehendak tersebut.

    Tetapi masalah yang mereka perbesarkan itu akhir nya dapat di selesaikan dan di persetujui tanpa perbalahan antara pemimpin PH.

    Ada kah kerana PH takut pada tekanan PASUMNO? Apa kah pemimpin melayu dalam AMANAH, PKR dan BERSATU tidak memperdulikan hak dan masa depan orang melayu yang masih jauh ketinggalan ?

    Sepatutnya PASUMNO melihat terlebih dahulu rentak pemimpin melayu AMANAH, BERSATU dan PKR dalam isu ini.

    Bukan kah selepas Mahathir umumkan ICERD di tolak oleh kabinet, PASUMNO tidak berpuas hati dan hendak lah di sahkan dalam parlimen ?

    PASUMNO tahu pemimpin melayu AMANAH, BERSATU dan PKR juga membantah sebab itu lah mereka awal-awal lagi bertindak.

    Dan apabila tindakan mereka di pintas oleh Mahathir, mereka minta di sahkan dalam Parlimen dengan harapan ada pemimpin Cina dan India akan menunjukkan sikap tidak berpuas hati.

    Menyedari mereka akan keciwa apabila melihat kesemua pemimpin Cina dan India dalam PH tidak akan menunjukkan sikap tidak berpuas hati, mereka terpaksa meneruskan demo pada 0812..

    BalasPadam
  3. Harap tiada lagi statement menteri yg mberi ruang sentimen kaum & agama dimainkan.

    bankami.blogspot.com

    BalasPadam
  4. Pejuang ketuanan melayu alias kaki penyamun dan lebai penunggang agama islam sedang ambil kesempatan maksimum atas isu icerd ini.....

    BalasPadam
  5. Hei..!Bukan kita DAP bikin kacau la..Lu punya Melayu Menteli sendili mintak itu ICERD...Menteli Luar sama Menteli lu punya agama la..Kita saja suka tengok lu sendili sama2 gaduh maa...

    BalasPadam
  6. Kenapalah susah nak faham yang mereka sengaja nak test market samada kita sebagai orang melayu islam serta bumiputra prihatin ataupun tidak dengan ICERD ni.
    Apabila ada kumpulan yang memulakan bantahan baru kerajaan PH nak kaji, nak tolak dan juga nak jadi JUARA yang mereka menolak ICERD padahal ICERD dibentangkan di parlimen oleh MENTERI & MP PH gak.....
    KENAPA BUKAN MENTERI & MP MELAYU ISLAM TIDAK MENOLAK LEBIH AWAL SEBELUM DIBAWA KE PARLIMEN..???

    BalasPadam
  7. sebenarnya yang paling kecewa adalah situanpunya blog Fauzdin kerana tu lah dia pura-pura sokong penolakan ICERD oleh Kerajaan PH... heh heh heh korang jangan nak berlakon perangai sial laknat korang masih jelas terlukis dimuka korang

    BalasPadam
  8. Betul sangat. Tompang keberanian pas. Teloq melayu ph dah kena jerut dengan dap. Mujur pas berani, naiklah sikit semangat melayu ph.

    BalasPadam