RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 6 September 2019

TAHNIAH KEPADA BEKAS SETIAUSAHA UMNO BAHAGIAN TANJUNG MALIM KERANA DIPILIH OLEH KERAJAAN PH MENGANGGOTAI AHLI LEMBAGA PENGARAH FELDA



Tahniah. Pertamanya kepada Menteri Ekonomi kerana pandai memilih individu yang layak berada menerajui felda. Tanpa orang Umno, sudah pasti felda tidak boleh membangun.

Tahniah juga kepada Sdr Sulong Jamil kerana berbaloi berada di dalam Umno, kalau beliau bukan dari Umno mungkin tidak layak berada di situ. Kalau beliau dulunya dari NGO ANAK, rasanya beliau tidak akan berada di situ.


Inilah reformasi sebenar.

7 ulasan:

  1. Hari ini Si-Lidah Bercabang Melayu Mudah Lupa mengatakan Melayu Tak Pernah Berubah Pulak Dahh.. - Sabotaj dan Spinn #HPU914 sedang dimainkan.

    Tun Melayu Mudah Lupa, apabila Tun dan Anwar melaksanakan Dasar Penswastaan, ada ramai Melayu mendapat keistimewaan dari dasar ini, mereka terus menjadi kaya raya dengan gaji yang besar, tidak perlu berusaha...kaya raya kroni anakcucu ratus berbillion. Bila rugi duit rakyat diguna KWSP, Amanah Pencen. TH, LTAT dll untuk Bailout syarikat anak cucu oleh Mudah Melayu Lupa .. oohh mungkin dah renta nyanyuk sebab itu cepat lupa.

    Serupa juga mereka diletakkan di zon selesa apabila Tun dan Anwar memberi Bumiputera Pink Form, satu polisi yang memberikan kekayaan “overnight“, adakah polisi-polisi ini mewujudkan bangsa yang berusaha?

    LAGI PENGHINAAN 'MELAYU TAK PERNAH BERUBAH'
    TUDUHAN DARI MULUT RENTA BAU LONGKANG USANG
    DULU 'MELAYU MUDAH LUPA' DIJAJA RENTA HARAMJADAH
    NAK SABOTAJ #HPU914 MINGGU DEPAN MULA DI DENDANG

    Sebelum Tun menjadi Perdana Menteri pada tahun 1981, polisi kerajaan membolehkan orang Melayu membuka ladang, bercucuk tanam dan nelayan, orang Melayu berusaha untuk meningkatkan diri bukan dengan cara senang, mereka terus membanting tulang empat kerat untuk hidup dan membesarkan anak-anak.

    Tun, semasa zaman itu, Tun telah gagal mewujudkan polisi agar orang Melayu menjadi peniaga, gagal mengekang bangsa Cina dari menipu kerajaan dalam tender-tender dan pelbagai dasar yang telah memberikan keuntungan kepada kaum Cina.

    ROBET MEGABE KAWAN BAIK SI LIDAH BERCABANG
    UMO 95 TAHUN MENINGGAL DOONIA PADA HARI INI
    ADE SEKO LAGI 94 TAHUN #HPU914 DIA NAK SAILANG
    INGAT LAH KAT KAWAN 95 YG MATI TUHH.. ESOK DIA DI KEBOMI.!

    KIKIKIKIKI...!!

    Sehingga hari ini Tun gagal dalam membuat polisi membina untuk mewujudkan perniagaan yang boleh di rebut oleh orang Melayu!!

    MACAI TERKESIMA MELAYU TAK PERNAH BERUBAH DIDENDANG
    KALIMAT KUNO DAN USANG DI RECYCLE NYA SEMULA
    #HPU914 SI RENTA MULA SABOTAJ CUBA DI SAILANG
    PEDULIKAN SAJA HINAAN & CERCAAN MELAYU MUDAH LUPA

    Tun, apabila Tun melancarkan Satelit Razaksat, siapa yang mendapat nikmat?

    Ananda Krisnan mendapat Maxis, mana ada orang Melayu mendapat keistimewaan begitu baik, mereka dimomokkan dengan Celcom yang mana ia adalah GLC.


    #BUYMUSLIMFIRST
    #HPU914ISLAMBERSATU

    BalasPadam
  2. Ramai melayu yg cepat jd kaya bukan atas usaha sendiri menjadi inspirasi kpd melayu lain utk jd cepat kaya walau pun tak berupaya dan tak sanggup berusaha. Inilah salah satu penyakit yg akan menjahanamkan bangsa melayu

    BalasPadam
  3. KEPALA PEROMPAK NEGARA TAHU ATAU TIDAK ANAKNYA SEDANG MENYAMUN..!?

    Mukhriz Mahathir menyamun 1,000 hektar tanah konsesi balak di Sarawak pada 1994, Mukhriz jawab dia “hanya tolong kawan dan itu cerita lama, dah lupa”.

    Sama macam skandal Forex lebih RM 30 billion melibatkan Tun Mahathir Mohamad, juga Tun Mahathir jawab “Tak ingat, tak tahu, tak siapa beritahu”

    Mereka dua beranak mudah lupa diri, tapi kalau bab orang lain, mereka boleh kerah polis "panjat siling rumah Tun Rahah" untuk kononnya cari duit Najib Razak curi!

    Itulah kisah Tun Mahathir anak beranak yang bertaraf billionaire dan tak tahu malu.

    It's ok lah..Tidak mengapalah. Letak sebelah dulu cerita lama, kita bercakap pula tentang skandal OPCOM terkini.

    Baru-baru ini pada 28 Ogos 2019, Kabinet PH umumkan kelulusan peruntukan RM21.6 billion untuk national connectivity plan dan saya ada menulis bahawa ianya adalah untuk kepentingan syarikat Opcom milik anak Tun Mahathir.

    Tapi 4 hari lalu pada 4 September 2019, Gobind Singh Deo nafikan ianya projek mega dan Opcom (syarikat Mukhriz) bukanlah satu-satunya syarikat yang mendapat faedah dari peruntukan RM21.6 billion tersebut.

    Maka kencing PH semakin berdarah nanah.!

    KIKIKI.. PANJAT SILING CARI DUIT
    FITNAH BOSSKU DAH MAKIN BERNANAH
    SEMUA BUKTI MAKIN KE LAUT PODAHCITT.!
    ANAK MENYAMUN BAPAK YANG MENGARAH..

    Dari maklumat yang diperolehi dari data Bursa Malaysia, Mukhriz telah menjual sahamnya di Opcom dalam 3 urusniaga berasingan selepas pengumuman peruntukan RM 21.6 billion untuk national connectivity plan yang menyaksikan saham Opcom naik mencanak!

    ADA ATI CKP MELAYU TAK PENAH BERUBAH
    MOMOKAN SI RENTA MELAYU MUDAH LUPA
    AWAS PROJEK SAILANG #HPU914 PEMERINTAH
    #BUYMUSLIMPRODUCT AYOH TERUSKAN SEGERA

    Mokhzani juga telah melepaskan semua jawatan di Opcom 2 dan bulan sebelum pengumuman RM 21.6 billion.

    #BUYMUSLIMFIRST

    BalasPadam
  4. Pakar ekonomi tak jumpa formula cara nak turunkan harga barang di Malaysia. Rupanya Buy Muslim Products 1st itulah formulanya
    Ramai terkejut minyak masak rm24 boleh turun sampai rm14.... Penangan kempen BMF. Bukan setakat minyak banyak barang tiba tiba secara magic turun harga.

    Mereka bermati matian membantah penggunaan subjek jawi di sekolah mereka.

    Mereka membuat bantahan, pasang banner besar2 dan buat demontrasi.

    Mereka terbalikkan bendera Malaysia sebagai mesej.

    Tetapi
    Mereka mengunakan tulisan jawi di hampir 90% produk keluaran mereka untuk menarik 61% market rakyat Msia beragama islam.

    Mereka inilah yg mengawal harga pasaran barangan mentah, terbukti skrg apabila harga2 minyak masak boleh di turunkan 14-15 ringgit sebotol sewenang2nya tanpa kelulusan kpdnkk

    Hapuskan Monopoli !

    Dan akibat terasa tertipu dan dan puas bersabar.. Maka beberapa gerakan pengguna muslim, ngo dan pengguna muslim yg mempunyai ke ahlian lebih sejuta org di malaysia telah melancarkan kempen ' promosi beli barangan keluaran bumiputera' @ buy muslim first (BMF)

    Tapi mereka kata kita boikot barangan mereka... Kita x penah boikot, tapi kita cuma utamakan barangan buatan muslim

    Terima kasih kepada mereka kerana wujudnya gerakan ini dan insyallah ini adalah pejuangan kita... Jihad ekonomi, bersama mebangunkan ekonomi ummah

    BalasPadam
  5. jln jem di semua lebuhraya di seluruh lebuhraya menuju ke KL dan PWTC..


    update teekini.... alhamdilullah

    BalasPadam
  6. Alangkah indahnya jika dalam Utusan ada tinta Presiden PAS. Begitu juga tinta Presiden UMNO dalam Harakah

    Jika ahli UMNO dan PAS pakat-pakat beli dua akhbar ini pasti semua selamat dan penyatuan makin utuh

    SELAMATKAN Utusan Melayu dengan mengahwinkan dengan akhbar Harakah demi perpaduan ummah dan keuntungan bersama. Saya yakin, jika sebahagian ahli UMNO dan PAS membeli Utusan dan Harakah, pasti kedua akhbar ini akan menjadi gah.

    Akhbar Utusan ada sisipan berita Harakah. Manakala, akhbar Harakah ada sisipan berita Utusan. Jika ini boleh dilakukan, perpaduan ummah semakin menjadi kenyataan.

    Memang tidak dinafikan bahawa Utusan Melayu agak terlebih UMNO atau menjadi lidah UMNO suatu masa dahulu dalam pemberitaannya. Belajarlah daripada kesilapan.

    Namun, peranan Utusan Melayu yang pada ketika bertulis jawi, jangan dilupakan. Semangat wartawan mereka sangat kental dalam penulisan mereka menuntut kemerdekaan.

    Pendek kata, akhbar Utusan Harakah memainkan peranan besar dalam menyumbang kemerdekaan negara tercinta ini.

    BalasPadam
  7. Perpaduan Nasional sudah di bentuk..

    Perak negeri bakal tumbang bila bila masa.

    2 adun DAP di Perak hilang kepercayaan pada party DAP sudah letak jawatan dalam party.

    Tunggu signal dan jawatan exco akan di berikan pada Adun DAP yg meletakkan jawatan dalam party DAP.

    Usul undi tidak percaya@ramlasan kuasa akan dibuat bila bila masa dari sekarang...!!

    Insyallah selepas Perak ... negeri kelahiran Boboi sebagai MB akan jatuh melalui rampasan kuasa juga.

    Tangkap Mukhriz dan pemimpin Bersatu Kedah.

    Takbir....!!!

    #buymuslimproduk

    BalasPadam