TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

RADIO KOBAT FM

Rabu, 4 September 2019

10 BUKTI DAP RASIS ? CUKUP KITA JAWAB UMNO DAN PAS LEBIH DAHSYAT DARI RASIS

Maka, pembangkang pun sudah kering idea, dibawanya kononnya 10 bukti Dap tu rasis Kita tak payah senaraikan banyak untuk buktikan Umno pun rasis, siapa tak kenal PEKIDA, PERKASA, PEWARIS, dan geng2 veteren askar tunjuk punggung dulu? Bukan setakat rasis, Umno pernah label Pas sebagai parti ajaran sesat, siap buat seminar lagi di Terengganu untuk buktikan Pas itu sesat.

Begitu juga dengan parti lebai, tak perlu kita susah2 nak fikir satu2 fatwa lebai yang mengarut. Cukup bawa amanat Hadi je yang terang dan jelas menyebut melawan Umno itu jihad dan boleh mati syahid. Kesannya, berlaku peristiwa Memali. Kesannya, ada kes sembahyang dua Imam, sembelih orang Umno tidak sah, cerai berai dan banyak lagi.

Ini lagi merbahaya dari rasis kerana jual agama untuk rosakkan akidah orang lain.

6 ulasan:

  1. Saksi pendakwaan kelapan itu mengingati insiden tersebut sepanjang 10 tahun bekerja di bawah Najib kerana Datuk Seri Azlin yang dikenalinya tidak pernah meninggikan suaranya.

    "Salah satu kejadian yang "paling diingati" saya ketika tularnya isu 1MDB sekitar Januari atau Februari 2015. Ketika itu, saya sedang menunggu Datuk Seri Azlin di dalam pejabat beliau selepas pertemuannya dengan Najib. Sesudah pertemuan itu, saya nampak beliau begitu tertekan dan telah meninggikan suaranya dengan mengatakan "Duit 1MDB lah bro!" kepada saya sambil menghempaskan fail yang ada di tangan beliau ke atas meja.

    “Situasi tersebut sangat saya ingati kerana sepanjang saya mengenali beliau, Datuk Seri Azlin merupakan seorang yang sentiasa tenang, sopan dan tidak pernah bertindak sebegitu di hadapan saya. Beliau bukanlah individu yang suka meninggikan suara," katanya.


    KIKI YANG 'SANGAT DI INGATI' JERR.!
    BUKTI PAPER TAK ONN KER APERR..!?
    TUNJUK HAKIM YG SGT DIINGATI YER.!?
    KIKIKI HEARSAY SAJA DI KATE NYER..


    #BUYPRODUCTMUSLIMONLINE

    BalasPadam
  2. Anda baca betul amanat hj hadi ka.....fahamkan ...amanat tu bukan tuju kat UMNO saja tetapi kepada musuh2 Allah. Bila UMNO sudah berubah, kenapa pula perlu dimusuhi UMNO?

    BalasPadam
  3. Tu la bodoh puak PH ni.... sahabat nabi dolu mcm Sydina Omar, Hamzah, Abu Bakar masa belum isle ada yg sembah berhala tanam bayi pemluan hidup hidup ... bila masuk Islam dia orang berubah dan mereka menyesal perbuatan mereka yg lalu sambil menangis menepuk dada, guling guling ( bukan guling di jalan raya yer..) tapi nabi tak pernah ungkit perkara lama tsb... yg dah berlalu taubat banyak banyan dan nabi siap pesan look forward ...!!



    puak bodoh fitnah PH ni akai suntuk asyik bernostalgia haram jadah sebab kualiti otak asyik menipu fitnah.. mcm kualiti jaket kalis peluru mcm kualiti sijil palsu pemimpin PH jugak..


    suma nak menipu .. nyawa lansung tak ada harga lagi..

    BalasPadam
  4. Kalau la yg dikata syahid Kat memali dulu Jumpa hadi skang ni. Tak Tau la ade Yg akan dibuat, kalau Arwah nik Aziz Takpe jugak, minum air ludah aje. Kalau Jumpa ibrahim Libya ke nama Arwah tU, mau ade Yg makan kapak Aku ingat...

    BalasPadam
  5. serah jer kat tohan ... yang sudah tak boleh diundur lagi.. minggu depan 14.9.2019 suma sudah melupakan peristiwa itu.... kebanyakkan mereka sudah tuada dalam HPU914 lagi.. suma sudah berambos keluar....


    oh ya pada pomen bawah tanah ... ajak skli jon doe budak suman cik minah kunjung blog ini.. atau blog anaksungaiderhaka.blogspot.com / addin blogspot / agen dsai blogspot.com / pakkarmu.blogspot.com

    jangan lupa ajak kawan kau ke situ


    rembember next week #HPU914

    #buyproductmuslimonline

    BalasPadam
  6. ajommm ke blog putra merdeka... kasi up balik blog ini..

    teringat budak suman singapork kena belasah sampai pagi...

    kikikikiki...

    dolu rangking top five... blog macai aljubori dan mamak kuttyyy..

    BalasPadam