TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KLIK "PLAY" DENGAR RADIO KOBAT FM

Khamis, 21 November 2019

KEKAL TENANG YANG TIDAK LAGI BERTENANG - SIAPA DIA?

Padah bersikap kurang ajar dengan orang yang angkat dia. Jiwa sudah tidak tenteram sehinggakan setahun tidak hadir mesyuarat parti kerana tidak mampu berdepan dan bertentang mata dengan insan yang mendidik dan mengangkat dirinya hingga ke tahap ini.

Mesyuarat dengan parti tiada masa, retreat bersama parti pun tidak berkesempatan. Tetapi banyak masa untuk bertemu dengan pemimpin2 Umno, tidak cukup siang, bertemu malam di rumahnya sehinggakan diberi jamu makan. Alasannya bincang pasal projek. Eh, projek untuk wakil rakyat Umno ke? Bagaimana dengan kos sara hidup rakyat yang lain?

Sampai bila mahu menipu? Dia kata, saya bertemu dengan semua orang tidak kira siapa. Sesiapa yang mahu bertemu dengan saya, saya sebagai menteri kerajaan sentiasa terbuka, katanya. Ewaah....betul ke mereka mahu bertemu kamu untuk mengadu masalah atau kamu yang memanggil mereka untuk mengadu masalah semburit? Kalau kebetulan mereka yang mahu bertemu kamu untuk bincang masalah rakyat, kenapa tidak bertemu di pejabat? Mengapa di rumah kamu waktu malam siap disediakan catering untuk makan besar? Cukup2lah menipu.

Khabarnya, kes semburit dah semakin ke episod akhir. Polis kata mungkin hujung tahun ini akan diketahui siapa pasangan Haziq. Oleh kerana gelabah puyuh, terpaksalah buat kerja gila berpakat dengan musuh untuk menghancurkan PH. Hatinya busuk sekali. Padanya, kalau dia tak boleh jadi PM, dia akan tentukan Anwar tidak akan jadi PM.

Siapa dia itu?

13 ulasan:

  1. HAAAAHH... APA LAGIII

    POP CORN TAMBAH DAN TEPUKKKKK


    SAPA YG MELINGKUP DULU TEPUKKK KUAT KUAT...


    :BMFOKKK

    BalasPadam
  2. Sabar lah wahai PKR . Benda boleh londeh , londeh lah . Benda boleh bergasak kenapa tk bergasak . Keh keh keh . Pan pun dh tinggal 500 ja ahli ..pkr berapa agak .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi. Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di no Wa 085-254-384-488 rasa senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya menulis pesan ini biar
      Semua orang tau,ini sebuah kisa nyata dari saya dan tidak ada rekayasa sedikit pun yang saya tulis ini,sekali lagi terimah kasih banyak ya Aki dan insya allah suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu Sartika dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB NYATA

      Padam
  3. Anwar pernah didik dia...
    Anwar pernah ada salah laku seks luar tabiee dan bersama dgn china doll..
    Kakak2 dia pernah syak dubur dia berdarah setelah mengikuti lawatan kerja luar negara bersama anwar semasa anwar jadi tpm.Ada pengakuan dlm youtube.
    Adakah dia akan kaitkan anwar yg 'mendidik' nya sebegitu jika ada rasa dendam setelah impian dan cita2 musnah?
    Spt kata org...aku jatuh, kau akan jatuh sekali.

    BalasPadam
  4. Kikikiki... nahhh sapa kena kaluu.. kita kasi tepukkk kuat kuat yeahhhh..!! Jangan lupa : #PopCornTambahBMF@BeliPopCornDiKedaiMuslim hokeyyy...!!

    Mohamed Azmin Ali memuji para penyokongnya dalam Pemuda PKR kerana berani menentang keputusan pimpinan parti, apabila mereka bertegas mahu beliau merasmikan kongres nasional sayap itu pada 6 Dis itu.

    Timbalan presiden PKR memuji keberanian mereka bersuara “demi kepentingan parti”, dan menyeru semua pihak menghormati pendirian itu kerana mereka mewakili suara majoriti dalam Pemuda.

    Apa macai Brother Anwar Bin Ibrahim bole buat skg...!?


    hahhha tepukkk sapa melingkup dulu kasi tepukkk kuat kuat...okkk..!!


    #BMF

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg sah dan terbukti wira, ada maruah, integriti dan tak korup ialah nor salwani. Yg lain melayu tin kosong mendabik dada, penuh korupsi tapi nak cakap pasal maruah konon. Begitulah jg lebai2 melayu yg ke hulu ke hilir sembur fatwa sana sini tp subahat dgn kucing korup. Tak ada maruah. Tewas kpd pangkat dan wang ringgit

      Padam
    2. Inilah dia puak pakatan semburit...bila rakaman suara bagai nak rak diraikan.
      Bila ada video jelas menyemburit... dpd macai bangang sampai ke perdana menteri nyanyuk mempertahankannya.

      Padam
  5. Orang di Malaysia mana tahu adab. Bukan mcm di Indonwsia Prabowo dijadikan Menteri Pertahanan sbb pernah menjadi Pak General. Tertib perjalanan kabinet menteri mereka fokus. Sini x habis2 berseteru, ekonomi entah ke mana. Dah settle Koridor Tanjung Pia Pontian Assmin?? Aparah siang malam berpolitik cucuk sana cucuk sini, batu api ... hati tak benar dia ni.

    BalasPadam
  6. ini semua karma kepala perompak nrgara@fitnah jijik vs kepala penipu@syiahpluralist


    kau org hadap jer... kita orn nk tepuk sambil makan pop corn ajer...!!


    #popcorntambahdantepuk+BMF

    BalasPadam
  7. Ko orang tahu tak kenapa loobang idong poojaan ati atok kau tuh berdarah...!?

    Sobab looobang idung poojaan ati atok kau berdarah sobab bateri jantong atok dah expired

    atok punyo pembedahan tukar bateri bulan Sept 2019 sobab nak kekal dan gilo kuasa maka atok pooojan ati kau orang postpone tukar bateri...

    banyak masalah atok ko orang yang cuba di sorokkan oleh atok kau tuh...!!

    ko orang fikir sindri la... kita orang nak tepuk sambil makan pop corn tambah baru beli di kedai orang islam nihh

    BalasPadam
  8. Malas nak komen.. bila tgk mahluk dari plenet mana bagi komen.. nak komen biarlah matang dan berfakta.. ni komen level2 sek rendah... byk pulak blog dia bg komen yg sama...

    BalasPadam
  9. kau malas atau dah panas komen berfakta


    kikikiki kami lawan fitnah dengan fakta


    #bmf okkkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macai tu sedar hancengnya bau air kencing pakatan semburit.
      Cuma malu nak mengaku kebodohannya sendiri.
      Pura2 bodoh layan kepala kena kencing....hihihi

      Padam