RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 28 Januari 2020

UNDIAN DI MEDIA SOSIAL BANYAK MENUNJUKKAN KEINGINAN MEREKA TENTANG PERALIHAN KUASA



Di sini, adalah keputusan undian semasa yang berakhir jam 12.30 tengahari hari ini. Banyak pihak mengadakan 'Poll' bagi mengetahui sejauh mana peralihan kuasa ini menarik minat pengguna2 media sosial.

Keputusan pengundian di media sosial bukanlah penunjuk tepat, namun cukup untuk menyatakan isu yang dibawa di dalam pengundian tersebut mendapat perhatian mereka.

Isu peralihan kuasa bukan sahaja menarik minat media tempatan, bahkan media asing turut memperkatakannya. Media asing kebanyakannya profesional dan mereka tidak akan berminat dengan sesuatu yang remeh. Apabila mereka juga turut tertarik dengan isu peralihan kuasa, ertinya isu ini bukan remeh. Isu ini akan membuktikan samada Tun M boleh dipercayai atau tidak di dalam janjinya kepada PH.

Tun M akan dikenali sebagai negarawan ulung yang hebat dan memecah sejarah menjadi PM dua kali. Tun M.akan dikenang sebagai PM yang setia kepada rakan2 komponen yang mengangkatnya. Tun M akan diingat sebagai negarawan yang telah membuka pintu laluan reformasi untuk dilakukan oleh penggantinya, Anwar Ibrahim.

Itu yang kami harapkan dari Tun M. Jangan berlaku sebaliknya kerana kami tidak mahu berkelahi dengan orang yang sama sepanjang masa. Jika ada peluang untuk berbuat baik, mengapa perlu pilih permusuhan?

4 ulasan:

  1. Aku C n P dari Laman Reformasi oleh wfauzdin.blogspot.com pro DSAI ...


    Selain itu peralihan kuasa itu juga demi membuka era dan dimensi baru Malaysia di mata dunia dengan ketuanya dipimpin oleh tokoh baharu dan bukannya oleh tokoh yang 'dikitar semula'.. aawwdduuhh...kikiki.!!

    Hakikat yang perlu difahami umum, dan juga oleh Dr Mahathir sendiri, beliau adalah PM yang 'dikitar semua'...aucchh..!!

    BULAN JANUARY PON BERLALU PERGI
    FEBRUARY PULAK MUNCUL KEMBALI
    ALJUBORI@GANGS DAH BRING IT ON KINI
    MAMAK KUTTY ONN KA TAK ONN NIH..!?

    Dari satu sudut, kualiti PM Malaysia ini adalah orang yang diperbuat dari 'bahan sama' ..aawwuuww ooucch..!! yang mana tidak banyak mempunyai perbezaan dengan PM sebelum ini, Dr Mahathir@fossil purba..!!

    Tidak perlu 'dipakai atau dicat dengan apa-apa warna'..ishh..ishh..aauuchh.!! kepada Dr Mahathir ia tetap hakikat atau tokoh sama. Lantaran orang menanti kemunculan dan juga penanganan oleh seorang perdana menteri yang 'fresh'...aawwwuu!! Orang mahu melihat dan menanti apakah perubahan dan pembaharuan yang bakal dilakukan oleh Anwar.


    Aaaauucchhhh..!! ko rase...dah bring it on ke atau tak tuhhh...!!??

    BRING IT ON PLAK KATA MACAI KUTTY
    ALJUBORI VS ATOK RENTA JADI KA TAK NI.?
    KITA ORANG ONN AJER TUNGGU MASA KINI
    ONN NAK TEPUK SAMBIL TAMBAH POP CORN LAGI


    kikikikokoiki..

    MEMASING ACAH POWER ATOK & ALJUBORI
    ONN KA TAK ONN MACAI PANAS TAK HENTI
    KAMI ONN JER NAK TEPUK SE KUAT HATI
    MENANG JDI ARANG KALAH JDI ABU YER NNNTI..!!!

    kikikikiki...

    Macai aljubori dah bring it on... atok jer acah acah power nak on ke tak on ..tapi nnpk gaye macam tak on pun...kikiki..!!

    kita orang nak onn kasi tepuk ajerr nihh...


    kikikikiki...!

    FORMULAACAHPOWER = HAAH TEPUK + BMF

    BalasPadam
  2. Dr Mahathir masih lagi PM...ouch. Anwar masih dan mungkin sampai bila2 bakal PM...ouchhhhh. Kikikiki...! Teruskan usaha anda....aawuuww...! Bring it on...is that the best you got????

    BalasPadam
  3. Anwar kata nk saman Yusof..aikkk.tak jadi la pulak.pasai apa haaaaaa..

    BalasPadam
  4. According to Stanford Medical, It's indeed the ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh an average of 19 KG less than us.

    (And really, it is not related to genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING related to "how" they eat.)

    BTW, What I said is "HOW", and not "what"...

    CLICK this link to see if this brief quiz can help you unlock your real weight loss possibility

    BalasPadam