RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 6 Februari 2020

JANGAN LETAKKAN MARUAH PH LEBIH RENDAH DARI LOKMAN ADAM

Lokman Adam tahu mengapa Zahid Hamidi dan beberapa kumpulannya mahu sangat bawa Umno untuk menyokong Tun M. Beliau pun sedar mengapa parti lebai pun tiba2 sokong Tun M yang lebai pernah kata negara akan rosak binasa kalau Tun M jadi PM.

Lokman dapat lihat jelas tanpa kabur seperti video semburit. Hanya perompak yang kenal perompak. Kita tidak kata, tapi Lokman sendiri sebut tindakan Zahid untuk menyeret Umno untuk menyokong Tun M adalah kerana terlalu banyak pertuduhan yang dihadapi oleh Zahid Hamidi di mahkamah sekarang. Begitu juga Hishamuddin, sepupu Najib yang disebut terlibat di dalam skandal "Land Swap". Lokman Adam pun sedar mengapa Azmin begitu bersungguh2 melawan Presidennya sendiri dan berbaik rapat dengan beberapa MP Umno sehingga dijemput ke rumah untuk makan. Azmin sedar fail kes video semburit belum ditutup kemas lagi dan bila2 masa boleh dibuka kembali. Lebai pula bimbang kalau2 partinya tersangkut kerana memakan duit 1MDB. Bukankah Nik Abduh mengaku memang ada lebai yang makan duit Umno? Duit Umno atau duit 1MDB? Tidak pelik tiba2 lebai begitu menyanjung Tun M.

Semuanya ada 'hutang' dengan Tun M. Semuanya ada masalah besar. Tiada jalan lain, "Kalau kita tidak berdaya melawan musuh, lebih baik kita bersama musuh". Itu jalan paling selamat walaupun tidak bermaruah.

Cuma apa yang kita wajib ingatkan Tun M dan Pakatan Harapan kerajaan yang diangkat dan diharapkan oleh rakyat untuk melakukan reformasi dan menjadi kerajaan yang lebih baik dari kerajaan Umno/Bn sebelum ini, jangan sesekali khianat kepada rakyat. Jangan kerana tamak kuasa dan kedudukan, sanggup kita bersekongkol dan melindungi perompak2 tersebut. Jangan jual 'undi' rakyat untuk bekerjasama dengan puak2 yang berpuluh tahun menyusahkan kita.

Pemimpin PH jangan letakkan maruah anda lebih rendah dari Lokman Adam. Kalau Lokman Adam pun menentang kerjasama jijik itu, adakah ada di antara pemimpin PH yang sanggup melakukan perbuatan yang tidak bermaruah seperti itu?

7 ulasan:

  1. Lagi aku petik dari Blog Laman Reformasi Bodin... setengah perengfan jer tak tahan kena kutuk youuu.. aauuchhhh bisa nya..!! kikikiki..

    Kenapa nak gunakan UMNO, Bagi membunuh DAP?

    Bertahun UMNO melawan DAP sejak peristiwa Mei 13,1969, Tetiba Dr Mahathir Mohamad berpakat dengan DAP menjatuhkan UMNO yang berkuasa sejak tahun 1955 kerana dendam dan marahnya kepada pemimpin UMNO...mme mamak mudag lupa...!! (.. Yesss tunggu masa anak nya mirzan mokhzani boboi dan marina@gereja kasi ajar sampai lunyai nnti...!!!!)

    2. Kini semua orang tahu bahawa dia tidak lebih dari saekor keldai DAP... (bisa tuhhh jadi kaldai oleh macai PKR@Aljubori..!!) Sehingga tidak boleh berbuat apa sebarang tindakan Lim Guan Eng sebagai Menteri Kewangan. Diam dan membisu..( kau orang PKR PAN baru tahu keeww.. kita org dah tau si renta ni bangsat DAP atau kau org buat buat buat bodoh tak tauu..!!??) lain yang diputuskan oleh Kebinet lain yang diperbuat oleh Lim Guan Eng.

    3. Para peniaga Melayu yang mencari perniagaan di Kementerian Kewangan, lain yang diputuskan oleh jawatankuasa tender. Lain yang diluluskan oleh Lim Guan Eng selaku Menteri Kewangan... (haahh tepukkk padan la muko..!!)

    4. Malah dalam mesyuarat kabinet. Hanya sebuah patong...(bukan patong la bongok itu kan kaldai barua DAP... kikikiki..!!) Majoriti tidak menyokongnya. Malah isi PPSIM dipertikaikan. Dimana maruah dia sekarang?(aaikkk baru puak kepala jubo soal pasal maruah kewww...!!??)

    5. Mahathir Mohamad bukan sahaja sudah jadi keldai DAP malah sudah menjadi barua DAP... (kannnn...!!) Kini nama dia membusuk dalam komuniti Melayu. 5 pilihanraya kecil, dua dari PPBM kalah dalam Prk itu sebagai fakta menolak Dr Mahathir Mohamad... (haaahh tepukkkk jangann lupo pop corn tambah lagi...kikikiki..!!)

    selagi bapok gay tua kepala penipu pluralist murtad dan atok fossil purba kepala perompak fitnah jijik hidup Malaysia politik Malaysia hancur... bapok gay tua dan fossil purba ni boleh pergi berambosss dari arena politik Malaysia...!!

    Rakyat dah meluat dan jijik melihat dengan bapok tua dan fossil purba ini...!!

    BalasPadam
  2. Rahsia sulit mahdey dan umno dah dibocor oleh lokman adam. Nak marahkan lokman adam...majoriti akar umbi umno berterima kasih dgn lokman adam.
    Ramai yg kata dpd berpakat dgn pengkhianat baik jadi pembangkang sehingga pru15. Lagipun sekarang seronok melihat kebodohan sebahagian besar menteri kabinet yg serupa badut bangang. Tambahan lagi kekalahan pru14 telah membuka mata raykat siapa pakatan semburit sebenarnya.

    Mahdey terdesak sangat meneruskan legasinya. Itu jerrrrr....
    Kalau dia ikhlas...tempoh 2 tahun dia akan tunaikan. Buat apa berdalih itu dan ini dan jadikan dapigs/pgayR kambing hitam utk bergabung dgn umno/pas. Dia dah tahu siapa dapigs/pgayR dan dia dah setuju comolot dgn mrk...maka teruskanlah sampai pru15.
    Mahdey pening skrg...pening dgn janji nak lepaskan jwtn dan pening memikirkan bgmana nak meneruskan legasinya yg tamak haloba.

    Jika mahdey benar2 ingin nak bergabung dgn bn/umno/pas....jawatan pm dipegang sama ada pas atau umno dan bukannya mahdey atau mana2 puak legasinya!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa
      senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

      Padam
  3. Jika berita ini benar yg Tun mahu berkerja sama dgn umno dan pas. Rakyat ada hak mengutuk Tun kerana khainat. Dia sepatutnya bersyukur dilanjutkan usia dan dpt menjadi pm sekali lagi atas kerja sama dgn ph. Taubat lah jgn cari dosa lagi

    BalasPadam
  4. kikiki klu stakat kutuk dah tak jalan laahhh...!!

    lidah bercabang muka tebal sambil buat fitnah jijik .. bab khianat tu ciput kat atokkk...


    kikikiki...

    BalasPadam
  5. masalah nya PH mana ada maruah! asyik nipu, bohong dan fitnah jerr!

    BalasPadam
  6. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    Plus, earning money online using it is as easy as 1--2--3!

    Here is how it all works...

    STEP 1. Choose which affiliate products you want to push
    STEP 2. Add some PUSH button traffic (it takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products for you!

    Do you want to start making money???

    Click here to start running the system

    BalasPadam