RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Sabtu, 8 Februari 2020

MANA SATU YANG 'SYARIE'?


Kalau ada orang tanya saya, mana satu boleh dipercayai samada Takiyuddin, SUA Pas atau Hadi, Presiden Pas? Saya akan katakan, kedua-duanya saya tidak percaya sebab kedua2nya dari parti lebai yang terkenal dengan 'belit'nya.

Takiyuddin pasti akan 'swing' kalau Hadi buat keputusan sedemikian kerana takut masuk neraka kalau lawan Hadi. Hadi pula bila2 masa boleh berubah 'fatwa'nya. Contohnya, dulu dia kata Tun M hanya layak jadi doktor klinik 1 Malaysia. Bila Tun M banyak kasi "dedak" kepada Kelantan dan Terengganu, siap ada " One Off' RM400 juta lagi, maka tiba2 Hadi kata Pas sokong Tun M jadi PM. Itulah lebai Hadi.


Jangan terperanjat kalau satu hari nanti Hadi akan puji Anwar sebagai pemimpin Islam yang terbaik. Bila? Tunggu Anwar jadi PM nanti, waktu itu kita akan lihat sekali lagi Hadi akan jilat kahaknya sendiri.

5 ulasan:

  1. kikiki yang tak boleh dipercaya Brother Anwar Bin Ibrahim (B.A.B.I)
    suma orang tahu sapa BAB*s ni kann

    nak ulas satu satu pun cukup panjang ddaaaa...!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Panggil org babi nk tulis nama sendiri pn malu² kenapa? Sebab nama ko encik Pukimak kan?

      Padam
  2. nama babi kan sesuai untuk menyondol

    BalasPadam
  3. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa
    senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

    BalasPadam
  4. Do this hack to drop 2 lbs of fat in 8 hours

    Well over 160 000 men and women are trying a easy and SECRET "liquid hack" to lose 2lbs every night as they sleep.

    It's effective and works with anybody.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Go get a glass and fill it half the way

    2) Proceed to do this weight loss hack

    and you'll become 2lbs thinner the next day!

    BalasPadam