RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Khamis, 9 Julai 2009

KONSPIRASI TERBODOH?

"konspirasi Terbodo Najib buat DSAI
Posted on Thursday, July 09 @ 00:46:59 MYT by Paktam
Oleh usinwafer
"
Perbicaraan kes liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim telah ditangguhkan kepada 15 Julai kerana peguam utamanya, Sulaiman Abdullah tidak sihat. usinkata; aku agak "terkilan" apabila perbicaraan ini ditangguhkan..sekian lama aku menanti utk melihat satu lagi sejarah negara akan tertulis dan terus disimpan utk generasi akan datang..

Perbicaraan ini aku menanti kerana ingin melihat dan mendengar apa yg akan berlaku diantara para peguambela dan pendakwaraya dan juga saksi-saksinya...
Aku cukup "teruja" utk melihat telatah dan tingkahlaku Saifool Buasir itu apabila "terkurung" didalam kandang keterangan dan diasak dengan pelbagai jenis soalan dan pertanyaan kedua-dua pihak iaitu pendakawaraya serta peguambela..

Adakah nasib beliau akan sama seperti Azizan the driver yg akhirnya mengaku bahawa dia langsung tidak "disentuh" DSAI..dan dia hanya menurut perintah SC Musa Hassan utk meminda tarikh kejadian..

Ketika isu ini dimulakan dengan pendedahan Saifool ..sejujurnya saya berpendapat ini taktik dan perang saraf politik yg dimainkan oleh PKR sendiri utk meraih sokongan rakyat..saya menguatkan hujah saya dengan menyatakan "adakah UMNO/BN begitu bodoh dan bangang dengan cuba mereka cipta konspirasi yg lebih kurang samanya yg berlaku 11 tahun yg lalu dimana mangsanya Azizan yg telah "diserodokan" dibelakang punggungnya oleh DSAI..."namun setelah beberapa pendedahan serta penafian oleh PKR dan DSAI sendiri dan juga setelah "pecah tembelang" siapa sebenarnya Saifool maka saya mengakui sudah membuat kesilapan dengan menuduh serta mendakwa PKR mempunyai agenda tersendiri disebalik isu Saifool Buasir ini..

Apa yg pasti ...UMNO/BN memang bodoh lembu...bangang keldai...dengan cuba mewujudkan konspirasi terbaru terhadap DSAI apatahlagi dengan isu yg sama 11 tahun yang lalu iaitu "memasukan sesuatu kedalam dubur"....

Mungkin UMNO/BN beranggapan ketiadaan "Fernendo" yg sudah kembali ke negeri "asal"..maka sudah tumpul mata pedang peguambela yg membela DSAI utk kes terbaru ini..jika UMNO/BN benar-benar mengharap para peguambela DSAI sudah tumpul..silap besar la depa suma tue...ini kerana saya sendiri masih memegang kata-kata ini...
"SETIAP MASALAH YANG TIMBUL AKAN MEMBERIKAN SATU PELUANG"

Oleh itu...peluang utk para peguambela DSAI dalam pemikiran tumpul seorang Technician "pekak" ini sudah semestinya setiap apa yg berlaku didalam kamar mahkamah akan diketahui...bukan sahaja oleh semua rakyat Malaysia malah seluruh dunia akan menilainya..
Jangan dilupa kepantasan pencarian maklumat dan berita pada masa kini berbanding 11 tahun dahulu jauh benar bezanya...gelombang 2009 lebih "power" berbanding gelombang 1998-1999..

Saya cukup yakin dan membulatkan tekad bahawa isu Saifool ini satu "Konspirasi Politik Terbodo Najib" buat DSAI.../Sumber: Detikdaily-apadianie.blogspot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan