TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Rabu, 23 Mac 2011

JOHARI ABDUL SILAP LETAK HARGA TINGGI SANGAT....

"Tuduh menuduh ekoran penayangan video seks yang dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim, berpanjangan apabila pemimpin PKR pula didakwa mahukan RM100,000 sebagai "pelincir" untuk membawa lebih ramai ahli parlimen Pakatan Rakyat menonton video itu. Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah yang sebelum ini dianggap sebagai Datuk T mendakwa, ahli parlimen PKR, Datuk Johari Abdul membuat permintaan itu selepas menonton video kontroversi tersebut. Beliau juga mendakwa Johari meminta RM1 juta untuk setiap tujuh anggota parlimen yang akan dibawanya untuk menonton video itu." (Malaysiakini)

Ulasan Saya - AMAT bijak cara Johari Abdul. Tetapi upah yang beliau minta itu terlalu tinggi, jika tidak ramai MP dari PR boleh menonton lakunan mereka. Apakah mereka yakin setelah MP dari PR menonton tayangan lucah itu, mereka akan bersekongkol dengan kaki fitnah? Bayangkan jika seorang dapat RM 1 Juta, selepas menonton mereka balik dan shopping sakan tetapi tetap bersama PR....siapa yang bodoh agaknya?

10 ulasan:

  1. Big Salute buat Johari Abdul..!!!

    BalasPadam
  2. yeah.... BIG SALUTE TO HIM.

    BalasPadam
  3. kagum dgn pendirian Johari Abdul. Ahli Parlimen tempat aku.Tak sia2 aku undi dia

    BalasPadam
  4. trimekasih byk2.harap anda akan tetap dgn pendirian anda

    BalasPadam
  5. diharap dia tetap dengan pendiriannye... jgn kan lepas dapat RM1juta tukar statement...

    BalasPadam
  6. yes mana pi zul kulim dan zahrin becok kahkah terkentut busuk dah mulut mereka...

    BalasPadam
  7. Bro Johari Abdul tu mintak rasuah, tapi tak dapat, malu rasanya. Tapi puak PKR ni bangga pulak, ahli parlimen dia mintak rasuah. Datuk T tak sebut pun dia beri rasuah, tetapi ahli parlimen PKR yang mintak. Nak berbangga tak bertempat.

    BalasPadam
  8. saya salute sama Dato Johari tetap dengan prinsip dan perjuangan menegakan kebenaran tidak tergadai maruah kerana wang

    BalasPadam
  9. UMNO memang maksum....tak pernah rasuah dan tak pernah terima rasuah....bahlul sungguh yang beri komen diatas tuu

    BalasPadam
  10. walupun depa ni bt fitnah tapi sampai kiamat pun tak ngaku salah hanya tumbangkan umno bn sahaja kita dpt buktikan siapa bnar dan siapa fitnah

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini