TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Khamis, 26 Mei 2011

SURUH DAP KELUAR PAKATAN UMPAMA SURUH NAJIB LETAK JAWATAN

Oleh: WFAUZDIN NS

SECARA tiba-tiba ada pula suara sumbang yang meminta DAP keluar dari Pakatan Rakyat. Jika yang berkata itu tidak siuman kita boleh juga terima, tetapi jika yang berkata itu bertaraf menteri maka sahih lah orang itu adalah salah seorang menteri yang tidak cerdik.

DAP tidak pernah meminta untuk keluar dari PR, dan PR pula tidak juga meminta DAP keluar, tiba-tiba mulut bacul ini meminta DAP keluar dari PR. Begitulah keadaannya apabila seseorang itu sudah gelabah. Apatah lagi melihat kepada suasana sekarang partinya begitu hina Linkdipandang bukan sahaja oleh kaum yang diperjuangkan oleh partinya yang sekular itu, bahkan diperlekehkan pula oleh rakan sekutu parti mereka dari kaum Cina terutamanya. Maka, sasaran mereka adalah DAP kerana DAP kini semakin kuat pengaruhnya.

Kenapa DAP kuat? Ini adalah kerana DAP bersatu dengan PKR dan PAS. Satu cabaran buat PKR dan PAS pula untuk sama-sama kuat dan gagah seperti DAP agar puak sekutu Apco itu sama-sama kita kuburkan di dalam PRU akan datang. Jelas, mereka semakin gelabah kini dan rakyat mula memandang jelek terhadap parti mereka yang tidak habis-habis menyusahkan rakyat dulu, kini dan selamanya./wfauzdin.blogspot.com

1 ulasan:

  1. kesiannnn..... tengok muka2 org yg dah rosak otak dek kemaruk belalai ANU WAR. Wakakaka...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini