RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 27 Ogos 2011

KERANA DUBUR SAIFUL, PAKAR PUN BOLEH JADI BINGUNG?

Pakar bingung calitan dubur Saiful masih baik

Hafiz Yatim
Ogos 26, 11

Bagaimanakah tiga calitan kapas yang diambil dari lubang dubur pengadu kes liwat, Mohd Saiful Bukhari, tidak menunjukkan sebarang tanda tercemar apabila diuji kira-kira 100 jam kemudiannya?

Inilah isu yang membingungkan pakar DNA dari Australia, Dr Brian McDonald.

dr brian mcdonald sodomy llMenyifatkan penemuan daripada tiga calitan yang ditanda B7, B8 dan
B9 dari kawasan dubur pengadu sebagai "masih baik," McDonald (kanan) memberitahu perbicaraan kes liwat Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa ia "tidak konsisten dengan sejarahnya".

"Ini kerana tidak ada tanda pencemaran dan sampel itu masih baik," kata McDonald mengenai tiga sampel yang diambil dari lubang dubur Saiful 56 jam selepas kejadian liwat didakwa berlaku, antara jam 3.01 petang dan 4.30 pada 26 Jun 2008 .

Saiful diperiksa oleh empat doktor di Hospital Kuala Lumpur antara jam 9 malam 28 Jun dan tengah malam 29 Jun 2008.

Pegawai penyiasat, Supt Jude Blacious Pereira - dalam keterangannya sebelum ini - berkata sampel tersebut disimpan dalam sebuah laci di pejabatnya yang berhawa dingin dan diserahkan kepada ahli kimia, Dr Seah Lay Hong pada kira-kira jam 7 malam 30 Jun 2008.

Semalam, McDonald, 60, memberitahu mahkamah bahawa sampel tersebut secara idealnya perlu disimpan dalam peti sejuk pada suhu -20 Celsius./Malaysiakini

5 ulasan:

  1. Jubur Saiful dibuat dari Thermoplask.

    BalasPadam
  2. doktor2 pun jadi bodoh dek bahana bontot sibackshit seepol,polis raja dimalaysia lagi hancus....mana rodwan,musa,najib dan pm rosmah yang cakap berdegar2 konon banyak bahan bukti tapi bila ke mahkamah 'telok'pun hilang...malaysia yang malang tahap pungkok seepol aja......sampai bilaaaaaa?????

    BalasPadam
  3. LEPAS NI BOLEH LAH DISENARAIKAN JUBUR SAYFOOL SEBAGAI SALAH SATU LAGI 'SEVEN WONDERS OF THE WORLD' KAHKAHKAH ! TERANGKAT LAGI NAMA MESIA PERGHH :)

    BalasPadam
  4. 1juboq 1malasia,1juboq,1juboq,1juboq,malasia boleh.....lancau pukimak punya bulls`tfool

    BalasPadam
  5. Isu Jubur Saifool dah tak laku bila dengar evidence dari 2 orang pakar Australia, yg dipersoalkan sekarang ialah Jabatan Kimia Malaysia yg tidak ada akreditasi antarabangsa sejak 2005, ertinya, Jabatan Kimia telah menjalankan aktiviti haram. Dah berapa ramai ke tali gantung, dan dipenjarakan hasil dari laporan kimia Jabatan Haram ni?

    BalasPadam