RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 24 Januari 2012

PANAS !! - CERAMAH CHEGU BARD DI JELEBU MALAM INI (24 JAN )

Oleh:  WFAUZDIN NS

JIKA baru-baru ini aku dijemput untuk berceramah di atas kapasiti KOBAT (Kor Bekas Anggota Tentera/Perajurit) PKR Pahang di Jenderak, Pahang, kali ini tugas aku agak berbeza sedikit.  Paling menyeronokkan, aku ditugaskan di kampung aku sendiri iaitu di Kampung Simpang Durian, Jelebu, N. Sembilan.


 
Malam nanti (Selasa - 24 Jan 12), aku ditugaskan sebagai Pengerusi Program Ceramah Umum di Kg Simpang Durian, Jelebu, N. Sembilan.  Penceramah malam nanti adalah Us Abdul Rahman Ramli (P/Jaya PAS II N. Sembilan), Pn Aiman Athirah Aljundi (Ketua Penerangan Muslimat PAS Pusat) dan tokoh hebat, Penyelaras Solidariti Anak Muda Malaysia - SAMM iaitu Sdr Badrul Hisham Shahrin atau Chegu Bard.

Orang ramai dijemput hadir dan mohon hebahkan.

1 ulasan:

  1. Tuan empunya blog,

    Jika tidak keberatan, mintak link blog saya dengan blog tuan.

    http://libanglibu.blogspot.com/

    t/kaseh.

    BalasPadam