TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Rabu, 29 Februari 2012

KEBERANIAN NURUL IZZAH MEWARISI SIFAT BAPANYA

Oleh:  WFAUZDIN NS

SEMALAM aku ditunjukkan oleh seorang sahabat, orang kuat Pejabat KEADILAN Pahang tentang SMS yang beliau terima dari YB Nurul Izzah, MP Lembah Pantai.  SMS itu ada kaitan dengan peristiwa `pondan siam' budak Lepar Hilir yang cuba berlagak kasar dengan Nurul Izzah sewaktu anak sulung DS Anwar itu sedang berucap di satu program ceramah di Felda Lepar Hilir pada 26 Feb baru-baru ini.

YB Nurul Izzah - Cekal dan berani

Di dalam SMS itu Nurul Izzah menasihatkan sahabat saya itu agar tidak melakukan sesuatu terhadap `pondan siam' yang hanya berani menunjukkan samsengnya kepada seorang wanita.  Beliau tidak mahu sebarang nama buruk diletakkan kepada parti, maka Nurul Izzah melarang sebarang perbuatan membalas dendam terhadap `pondan siam' berkenaan.


Apa yang aku cukup respek dengan Nurul Izzah ini adalah keberaniannya.  Walaupun beliau cuba dikasari pada malam itu, namun di dalam SMS nya beliau menyatakan hasratnya untuk datang kembali ke tempat yang sama untuk meneruskan ceramahnya yang dibatalkan angkara perbuatan bacul puak-puak Umporno Lepar.  Malahan, beliau menyebut akan mengadakan dua program serentak pada masa terdekat ini iaitu di kawasan Felda Lepar dan juga di kawasan Najib, iaitu di Felda Cini.  Lagi diugut, makin bertambah program Nurul Izzah di Pahang.

Aku difahamkan program kali ini akan diadakan pada bulan Mac ini nanti.  Pihak penganjur juga telah dimaklumkan tentang tarikh yang telah dipilih dan pada kali ini KEADILAN Pahang akan pastikan kejadian `bapok siam' menjadi gila babi di lokasi ceramah tidak akan berlaku lagi.  Ini jaminan KEADILAN, melainkan `bapok siam' ini masih mahu mencari pasal./wfauzdin.blogspot.com


14 ulasan:

  1. kalu betul la nurul izzah berani, next PRU tolong mintak dia bertanding kat lembah pantai, tempat sama..

    tak payah la nak cari tempat yg selamat -- dikelana jaya..

    kite tengok nanti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau betulah Najib anak Jantan bukan Pondan..cuba bertanding ditempat lain selain dari Pekan...kahkahkah "MAMPUS NAJIB" cabut lari...

      Padam
    2. Macam marah Nurul jer. Apahal beb?

      Padam
  2. hahaha...btul2. kalau najib berani suh tanding di permatang pauh...hahaha...klau berani la. anon 05:44 tu silap hari la cabar pompuan...mmg spesis pondan lepar hilir gak...berani ngan pompuan je...hahaha...lawak lawak lawak

    BalasPadam
  3. kalau lah rosmah berani sila bertanding di putrajaya... kalo najib berani si ke Kuantan ..tgk..menang ke kaloh..

    BalasPadam
  4. Lepas ternak lembu, ternak samseng pulak UMNO ni.

    Memang teruk pertubuhan RACIST ni.

    BalasPadam
  5. mmg otak babi la korg ni..bebal tak ingat..
    ko suh anwar tanding kat tempat najib la kalu betul2 dia "lawan tetap lawan"..apa pasal? kecut? hang sendiri cakap anwar berani, anak dia berani..tunjukkanla kejantanan dia..yg nak suh org lain pegi tanding kawasan anwar buat apa? tak ke bodoh?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apahal beb? Macam orang tak bertamadun jer?

      Padam
    2. hahaha pondan sudah hangat hati...oiii pondan, lu suh dulu lu punya presiden debat dgn anwar..tengok sape pondan sape demam. hahaha..lu ingat anwar takut?. kalau debat pun presiden lu jadi bacul, nak tanding lawan anwar kat pekan?....hahaha...abis kem tentera kat Pahang nih tak semena-mena masuk parlimen pekan...hahaha...lu buta ke apa?. najib dulu pun dah kira kalah....then 2008, dia tarik kem batu 10 masuk parlimen pekan...hahaha..dasar pondan lepar hilir punya spesis lagi mau tunjuk pandai

      Padam
    3. Puak-puak sebegini, perkataan2 babi, liwat, jubur, dll (tak sanggup nak tulis kat sini), dah lekat dalam kepala hotak mereka. Agaknya dalam satu hari berapa kali agaknya puak-puak ni sebut perkataan tu ye?

      Padam
    4. woii kahkahkah.. masa najib buat majlis di Permatang Pauh, ada puak PKR buat kacau..kahkahkah.. apa punya hujah dahhh kahkahkah

      Padam
  6. Dapat "pancung" ja samseng-samseng tu..
    Biadap sangat.

    BalasPadam
  7. tu bukan samseng bro, tu beruk2 liar yang tak dapat makan pisang tu. bagi penumbuk je ke beruk 2 liar tu. beruk pondan

    BalasPadam
  8. Beruk masuk majlis orang buat kacau, buat kerosakkan tapi tak ngaku lagi. Siap terpangpang dalam YouTube muka2 beruk tu buat kacau tu pun masih tak ngaku.

    Memang beruk sial....

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini