TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Khamis, 3 Mei 2012

PERSETANKAN BETINA TUA MURAHAN ITU

Oleh:  WFAUZDIN NS

MAKA muncul semula betina tua yang tidak bernikah ini dikaca TV hanya untuk memburukkan abangnya.  Berlakunlah dia di depan TV kononnya sedih sangat tatkala menceritakan betapa abangnya melakukan maksiat di dalam tandas dan di atas sofa seperti yang ditayangkan gambarnya oleh media lidah syaitan yang dikawal oleh parti sekular sekutu Apco laknatullah.

Seperti dijangka, betina tua lagak bagaikan pelacur murahan ini pun menuntut abangnya bersumpah laknat, kononnya mengikut ajaran Islam.  Kepala hotak dia Islam mengajar sumpah laknat apabila seseorang itu dituduh melakukan zina.  Mana dia belajar?  Ohh, saya terlupa, kebiasaannya pelacur sudah tentu tidak belajar agama maka berhukumlah dia mengikut kepala otak dia yang jahil murakkab itu.

Kata betina itu lagi, sudah cukup perbuatan abangnya itu membuatkan keluarganya derita.  Eh, ada keluargakah betina tua ini dan apakah hubungan betina jalang ini dengan orang yang dia tuduh itu?  Bukankah semua orang tahu ayah betina tua ini sewaktu hidup tidak mengaku betina jalang ini sebagai anaknya?  Ertinya, dia tiada bapa.  Mungkin betina ini anak buluh betung.  

Akibat menderhaka kepada ayah, maka Allah melaknat beliau di dunia lagi.  Sebab itulah sepanjang hidupnya betina tua ini tidak pernah tenteram.  Walaupun betina tua ini mungkin mempunyai wang yang banyak hasil dari menjual maruah dirinya dan hasil upahan menjadi pencacai parti sekular sekutu Apco laknatullah itu, hidupnya tidak pernah aman damai.  Hasad, dengki dan dendam sentiasa bersarang di dalam hatinya.  Betina tua ini mendakwa beliau yakin 99.9% gambar lucah yang disiarkan oleh media berlidah syaitan itu adalah gambar abangnya.  Ertinya, beliau tidak yakin 100%, sedangkan sebelum ini beliau berkali-kali mendakwa beliau tahu kegiatan songsang abangnya itu. Jika benar beliau tahu, mengapa tidak yakin 100%?

Satu lagi permintaan betina tua ini selain dari bersumpah laknat, beliau mahu abangnya itu membuat laporan Polis.  Mengapa bodoh sangat pelacur murahan ini?  Jika kamu sudah yakin dan tahu 99.9% kisah abang kamu, mengapa kamu tidak membuat laporan Polis atau laporan kepada Majlis Agama Islam?  Umpama saya melihat satu kejadian rompakan, dan saya kenal siapa perompak itu maka saya lah yang patut membuat laporan Polis.  

Begitu mudah kerja puak-puak bangsat ini.  Reka satu cerita, kemudian cabar orang yang dituduh itu buat sumpah laknat atau laporan Polis.  Adakah kerana mereka tahu sistem kehakiman di negara ini sentiasa bersama mereka maka mereka ingin menggunakan keistimewaan itu?  

Bagi saya mudah.  Isu seks terhadap sesiapa sekali pun pasti tidak boleh melalaikan rakyat dari mengingati kisah lembu dalam kondo bernilai RM250 Juta, kisah cincin RM24 Juta, kisah komisyen kapal selam RM500 Juta, kisah penipuan dan penyelewengan PKFZ, kisah penghapusan hutang kroni, kisah penipuan terhadap warga Felda dan yang terbaru kita tidak akan lupa 'kemuliaan dan sikap ramah mesra" Pasukan Keselamatan kita di dalam peristiwa Himpunan BERSIH 3.0 baru-baru ini.

Zaman untuk membaca kisah-kisah seks sudah berlalu.  Kini masa untuk bersiap menghadapi BERSIH 4.0.  Persetankan Betina Murahan itu./wfauzdin.blogspot.com

38 ulasan:

  1. Mmg ummi nie bangang....kalu die tak mahu keluarga dier malu...sepatutnyer dia boleh selesai hal ini dlm lingkungan kekeluargaan dier....jika cerita2 itu betul dan jika dia betul2 faham cara islam dlm menangani masalah ini.....ttp kiter tahu cerita nie adalah fitnah dimana dia cuba menangguk di air yg keruh utk mencari "duit kopi" sempena pilihanraya yg semakin menghampiri.....sebenarnyer dier yg telah memalukan dirinyer dan keluarganyer dgn membantu menyebarkan fitnah ini......hampeeeehhhh

    BalasPadam
  2. Senag ja nak tengok betina ni betoi ka tak atau ikhlas ka tak?

    Kalau dia dah tau orang buat salah dan ada bukti kenapa tak mahu terus dibawa ke mahkamah syariah? Kenapa beliau masih membiarkan perkara ni bermain di kaca2 tv dan akhbar? Bukankah ini akan memburukkan lagi nama keluarganya? Kenapakah beliau masih seronok membiarkan bloger2 Umno, akhbar2 dan tv2 mendedahkan dan memanjangkan permasalahan ini.

    Jika beliau ikhlas utk membantu abang beliau atau DSAI sendiri, kenapakah dari dulu hingga sekarang beliau masih memainkan perkara ini di dada2 akhbar dan media arus perdana. Kenapa beliau tidak mahu terus di baswa ke mahkamah?

    Apakah makna beliau menjaja kesana sini di ceramah2 beliau di pelusuk negeri memberitahu rakyat perkara ini.

    Bukan kah ini perbuatan yang paling buruk? Bukan kah ini perbuatan yang memang untuk memalukan abangnya dan DSAI?

    Nampak sangat beliau tidak ikhlas utk memperbaiki suasana jika beliau beranggapan kenyataan beliau benar.

    Perbuatan beliau ini menunjukkan pada rakyat bahawa beliau mempunyai niat jahat terhadap abangnya dan DSAI.

    Untuk Umie Hafilda.
    RAKYAT BUKAN BODOH utk menilai perbuatan kamu itu. Jika benarpun, rakyat akan tetap MAMANDANG keji perbuatan kamu kerana memburukkan mereka di khalayak ramai. Jika TIDAK BENAR apatah lagi. Memang KEJI perbuatan kamu. Itu belum lagi jika perbuatan kamu itu dirujuk pada pandangan islam. AMAT BURUK PERBUATAN KAMU.

    BalasPadam
  3. HANYA SPESIS SAMA JENIS DENGAN PEREMPUAN INI SAHAJA PERCAYA & MINAT FITNAH-FITNAH BEGINI ! BAGI MEREKA & SEKUTU-SEKUTU MEREKA & MEDIA PENGAMPU ADALAH HALAL BUAT KERJA DAJJAL INI DAN TAK PERLU JAWAB DIHADAPAN RABAL JALIL,MACAM TIADA AGAMA DAA !

    BalasPadam
  4. betina laknatullah ni dah sasu dan nak mampos tak???itu lah makan duit lendir banyak sangat dengan geng2 CIBAI kau...muka pun masam macam CIBAI!BUAT LAH KERJA HARAMJADAH KAU TU sbb kau dibayar dari hasil lendir puak2 malaun united lembu..kau ingat orang ada peduli???puiiiii!

    BalasPadam
  5. lantak ko la ummi gua xnak masuk cmpur...lu adik beradik asik gaduh sj

    BalasPadam
  6. Ulasan TT & Amuraria mantop!

    hh

    BalasPadam
  7. http://wfauzdin.blogspot.com/2012/05/persetankan-betina-tua-murahan-itu.html

    AKU RASA GAME YG DIKENAKAN PD Azmin agak best...walaupun aku xsuka betul video tahap melampau tu.. tp kali ni azmin akan kena teruk punya...

    bukan pasal video melampau lucah tu

    tp video ni

    http://www.rbfonline.net/2012/05/video-ucapan-azmin-menghasut-perusuh.html

    LOUD AND CLEAR...PEMBUAT UNDANG2 LANGGAR UNDANG2

    BalasPadam
  8. umi pontianak ni takkan keluar tv tanpa mashuuuuukk.

    ahli perniagaan baginda sudah mengaku sex dgn umi di london, tak berani masuk mahkamah. harap lepas ni dibongkar semula isu umi dgn baginda tu.

    sampaikan baginda sanggup mencemar nama baik dia sendiri mengaku tidor dgn umi...kerana meluatnya dia pada umi pontianak ini.

    lepas ni heret pontianak ni ke mahkamah jadi saksi..bawa sekali 18 video tape anwar yg disimpannya(kaki simpan bahan lucah)

    tengok raut wajahnya betul2....air muka mengambarkan akhlak pemiliknya.

    BalasPadam
  9. Bahasa kesat dari blogger bodoh.Kau fitnah orang pelacur, kau ingat tak berdosa ker? dosa pada ALLAH kita boleh mohon ampun, tapi dosa pada manusia? selagi ko tak mintak ampun dari ummi kerana ko kata dia pelacur..selagi itulah ko tetap menanggung dosa fitnah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. aduh marah pulak .pencacai ni,ko patut bg tau pd betina tu dgn kepimpinanan UMPORNO tntang dosa tu.Org yg menjaja maruah utk mndapat kn fulus ada lh jalang.

      Padam
    2. pelacur jalanan lg mulia dr betina ni. bukankah menjaja fitnah,lebih hina? bangang kau berhujah.

      Padam
    3. Jangan marah Bro.... Gua tahu Lu ada rasa Cintan dan Lentok bila lihat tengkok UMI yang berotot dan telinga nya yang gebu tu. Tapi dia punya "karipap" tu kepala lutut pun boleh masuk beb...! Tapi Lu jangan susah hati... Lobang "lombong bawah tanah" dia masih boleh masuk lu punya "absorber" yang tiga inci tu. Jangan mare he...! Kalau ada RM...Umi pasti tonggeng sama Lu....Bro, Gua Confirm!

      Padam
  10. nasihat tanpa nama di atas harus jg di tuju kepada umi dan geng2 katak fitnah mereka.

    mereka guna media perdana tau utk fitnah pemimpin PR. mesti dapat restu pemimpin umno.

    melacurkan badan dia , kita tk tau lah.

    tp yg jelas dia melacurkan maruah dia sebab biladia keluar media saja, mesti bab fitnah lucah...

    atas kapasiti apa dia diberi keistimewaan utk kelaur tv fitnah lucah? apa jawatan dia dlm kerajaan umno? suruh jadi saksi mahkamah tak berani.

    telah jelas umi ini adalah 'pelacur politik umno' yg dibayar utk menyebar lucah ke seluruh negara.

    apakah umi tidak berdosa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. melacurkan badan dia , kita tk tau lah. tp yg jelas dia melacurkan maruah dia sebab biladia keluar media saja, mesti bab fitnah lucah... atas kapasiti apa dia diberi keistimewaan utk kelaur tv fitnah lucah? apa jawatan dia dlm kerajaan umno? suruh jadi saksi mahkamah tak berani.


      .........
      SAMA LA JUGAK ANWAR MELIWAT KA TIDAK... AKU PUN XPERCAYA SBB AKU TAKDA KAT SITU MASA DIA MELIWAT...

      SURUH DIA BERSAKSIKANN ALLAH DIA MANA ADA BERANI... YG PELIK NYA MANGSA TAK RAGU2 PEGANG QURAN.. BERSUMPAH DGN NAMA ALLAH...HOII... SIAP LAKNAT DIRI SENDIRI JIKA DIA CAKAP TAK BETUI..

      FRUED NAMA YG X ASING DLM DUNIA PERUBATAN PSIKOLOGI...DLM KES ANWAR AKU PALING SYAK MASA BUDAK DAN REMAJA DIA SUKA TAHAN BERAK...

      INI JA JAWBAN YG MUNASABAH MCMANA ORG SPT ANWAR TER'BOLEH' TERLIBAT DLM DUNIA 'BELAKANG'. JIKA MRK ADA HISTORY DUDUK ASRAMA RAMAI2.. LAGI LAH ADA 'CHANCE' TERSEBUT..

      TP AGAIN TERSERAH PD ALLAH...

      ADA KWN KG SEBERANG KATA KAT AKU ABOUT 20 Thn dulu ''once u kena u akan terperangkap for the whole life''... aku nl muntah dengar pengalaman pribadi dia..

      Padam
    2. dh byk diterangkan baba sumpah ni...lain kali baca dan kaji lah ... penatlah nk jawab umporno ni.

      SUMPAH BUKAN HUJAH YG BOLEH MEMENANGKAN SESEORG. TGK SAIFOOL SUMPAH, KALAH KES JUGA.

      SUMPAH LAKNAT BUKAN SEMESTI KENA BALA PETIR DARI TUHAN. TAK KENA PETIR BUKAN BUKTI TAK BERSALAH.

      SIAPA UMPORNO NAK PAKSA TUHAN TURUNKAN BALA?

      umporno tak habis2 syak. syak bukan bukti, syak adalah naluri keUMNOan, tentulah anda syak. syak tkleh pakai.

      JANGAN JADI LEMBU YG TAHU ANWAR PERNAH BERSUMPAH 2 KALI NAFI LIWAT SEMASA REFORMASI DULU.

      helo deyyy...

      liwat anwar tidak akan melesapkan billion2 duit rakyat mcm umno yg sangatlah benci kepada liwat dan sex bebas itu..sangaaaatlah warak umno ini dan sangaaat lah kuat akidah mereka selepas hassan akidah mengislamkan umno.

      Padam
    3. dua kali anuar bersunpah tu betui ka patutlah xdpt2 jadi pm''

      so xbuleh pakai hujah ni...
      jika dua dua mengaku zina. dan x zina . hukumnya lepaskan kat ALLAH....kaedah islam dua2 bersumpah..

      SAIFUL DPT DUIT KA UTK BERSUMPAH!! berapa jota???
      JIKA AKU BAGI 100 juta sanggup engko besumpah???

      Padam
    4. Adoi Bro! Aku nak bersumpah Lahanat yang aku pernah berjubur dengan "Emak" engkau sebelum engkau lahir lagi. Kini aku pernah juga berjubur dengan bini engkau pula.....Nak peggang kitab apa pun aku berani.......bersumpah!

      Padam
  11. pelikla...da ada 2 pelanduk dua serupa..dlu anwar..skarang ni azmin plak..korang kata apa pun..tapi mata rakyat x bleh dibohongi...klon ke??..sumpah seranah kat ummi buat apa? buktikanlah itu bukan azmin..tapi itu kembar dia....sudah tentu org yg normal akan menolak pemimpin begini..dari mana puncanya..dn siapa yg mengedarnya..itu x penting lg..yg penting ramai yg makin benci dgn pemimpin2 PKR..

    BalasPadam
  12. KALAU BETINA SIAL TU NAMA NYA UMMI ITU BETINA YG TAK SEDAR DIRI TAK PERLU LAH BUAT KOMEN YG MENJATUHKAN MARUAH KAUM KELUARGA SENDIRI SEDANG KAN DIRI SENDIRI SUDAH DI BUANG OLIH ARWAH AYAH SENDIRI? BETINA PALING MALANG DI 1 MALAYSIA YG AKHIR2 HAYAT ARWAH BAPA NYA SAMPAI TAK MAHU MENGGAKU UMMI HALFIDA ITU ANAK NYA?

    BalasPadam
  13. pemimpin baik memang dibenci oleh lembu2.

    sila la fitnah byk lagi, kita jadikan PRU kali ini pesta akhbar sex bebas anjuran umno. ingatkan marah sgt kat ambiga kerana sokong sex bebas, rupanya umno pun nk jadi jaguh sex bebas.

    yg benci azmin tu tentulah org umno, org PR takkan sebodoh itu percaya benda2 bodoh umno ni.

    kalau Nik Aziz pun digambarkan dgn mcm2 yg teruk, apatah lagi azmin..

    takde apa nk diherankan, sikit hari lagi bila masuk mahkamah, senyaaaaappp ni kes ni.

    umno biasalah mcm tu, semua isu ditutup bila kalah.

    apa kata umno cadang Rahim Small tamby jadi presiden umno. lagi hebat wooooo. dia byk idea lucah tau yg bernas tau.

    ketua wanita lantik je umi pontianak.

    ketua pemuda saifool bontot.

    BalasPadam
    Balasan
    1. RAHIM ADALAH SAINGAN TERHEBAT ANWAR SMSA BEREBUT KETUA PEMUDA...

      ANWAR AGAK OVER ACTING DLM KES RAHIM TAMBE CHIK DULU...

      DGN IMEJ AMBIGA YG MACAM2 TU...KEPALA BERSIH plak....

      KORANG AKAN TERPRANGKAP DGN KES2 AMBIGA SEKALI... AMBIGA NAK WAT BERSIH 4.0 KORANG DAH READY BLUM??? TENGOK LAH NANTI DISAAT PEMIMPIN CAKAP ''DAHHH JGN IKUT AMBIGA LAGI...'' PENYOKONG DAH PEKAK TULI ... SEMUA DAH TAK PEDULI... ''TRUST''

      Padam
  14. penyokong PKR ni memang bodoh la...nnti klu azmin dgn anwar tu sondol bini koraang depan mata pun,korang tak percaya..

    BalasPadam
  15. Betina tua tu jadi pencacai UMNO sampai ke mati lah, duit yang dapat tak berkat, hatinya sentiasa dalam gundah gulana. Tuhan tahu kerjanya itu, mudah-mudahan akan menerima pembalasan didunia lagi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. WAHAI ORG TUA(kalu betui icon tu)...

      jika ummi ada dlm hatinya utk halang DAP JADI TIMBALAN PERDANA MENTRI (iaitu offer yg pd bila2 masa BOLEH beetukar mnjadi PM BERGILIR SPT SABAH)..

      MAKA DIA LEBIH MULIA DARI TG NIK AZIZ YG FATWAKAN BERSIH 2.0 SYAHID TP DIA SENDIRI TAKUT SYAHID CABUT LARI TU.

      Padam
  16. Umno x boleh nak menyakinkan rakyat lagi ttg ekonomi @ pembangunan kerana cerita sex & liwat umno lebih menarik. Semangkin dekat PRU13, harap lebih byk cerita sex & liwat yg akan umno hidangkan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. indeks akhbar bebas lebih baik dr PAP Singpork ..abng ipar korang sekarang..

      destinasi pelancungan dlm rangking dunia aku dah lupa no berapa tp terkejut aku denga

      antara negara membngun paling terkehadapan...

      hutang luar negara dpt dibayar ikut jadual...

      (nasib xpinjam duit imf yahudi..ko dan aku temasuk kluarga kerabat kita skali akan kena mcm indon )

      terlalu byk rakyat asing suka mai sini cari makan... (inilah jgk kesan 'negara yg baik/0k dikaca dunia ke3)..boleh tolong org2 susah jauh disana (indirect)..indon..bangladesh..mymar...filipina...kecuali filipin yg lain byk yg islam..

      Padam
    2. sumber dr utusan le tu.negara dh nk bangkrap dh bro!

      Padam
    3. anon 21 am...ada yg dibentang juga dlm parlemen

      apa sula kecut ka

      Padam
  17. umno ni modal seks saje... dah tak de modall aku rasa parti umporno ni,,, perempuann jalang ni aku rasa bahan je jubur dia

    BalasPadam
  18. Orang orang yang banyak termakan Berak Najis memang suka tabur fitnah ,,sebar fitnah dan percaya fitnah.. Moga gulungan ini sepanjang hayat dilaknat Allah

    BalasPadam
  19. sudah sudahlah tu. janganlah kita menjadi langau suka pada benda benda busuk. Rujuklah al Quran dan Hadis apakah kita berada di jalan yang benar?Tak payah tuduh orang tanpa ada kesahihan apa yang dituturkan. Ini bukan cara islam. Bagi aku BN dan PR sekarang ni tiada bezanya, sama sama langau dok kerumun benda busuk . Maaf di pohon andai terkasar bahasa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. anwar difitnah liwat..rakyat bela

      anwar dedah penyelewengan pemerintah

      umno hari2 fitnah lucah.

      MACAMANA ANDA KATA SEMUA SAMA SAJA?

      antara betul dan salah pun dh tak kenal. bukan itu caranya nk tunjuk tidak memihak.

      org islam mesti memihak..memihak kebenaran.

      jika kemungkaran depan mata kita kata sama saja dan tak campur, nanti diakhirat kita susah, Nabi saw dan Allah pun tak campur, biar malaikat saja yg dh tahu nak humban ke mana org jenis ini.

      Padam
    2. ' anwar difitnah liwat..rakyat bela ''

      rakyat tu termasuk.aku tak..

      betul jaka...aku pun bela dia

      tp sekarang TIDAK

      INI BUKAN PAASAL PERJUANGAN XDA ISTIQAMAH...

      TP TELAH TERBUKA MATA..TGK HASSAN APA DAH JADI PADA DIA...DIA PUNG SOKONG ANUA 1999 dolo..now?? sama juga bukan psal x istiqamah.. hari NI ALLAH DAH TUNJUKKAN LAGI ANUA TERLEPAS CAKAP RELA JADI KUDA DAP ASALKAN....

      KALU DULU AKU DAN HASSAN NAMPAK...AKU PERCAYA HARI INI AKAN RAMAI LG YG NAMPAK..

      INGAT: TAK SEMESTINYA BERENTI SOKONG ANUA TU TAK ISTIQAMAH

      AKU TRUS ISTIQAMAH
      HASSAN TRUs ISTIQAMAH

      KAU JUGA MAMPU...TP MESTI NAMPAK MALAPETAKA POLITIK YG ANUA BAWAKAN... NI BUKAN KATA UMNO BAIK SGT..TP TERPAKSA..DLM MEMILIH DUA MUDARAT...

      SINGPURA SGT2 MENYOKONG DAP BUKAN PERKARA BOLEH BUAT MAIB2...KALU DLM PERJUMPAAN ANUA JUMPA ABIM LAMA...ANUA MCM BG HINT AKAN TIPU DAP KEMUDIAN (BILA DAPAT PUTRAJAYA)


      APAKATA ANUA TAK SEMPAT TIPU DAP TP SEBALIKNYA DAP YG TIPU PKR BULAT2... PAP XKAN DUDUK DIAM LA PULAK..WAKTU2-MACAM NI PUN MRK BERKERJA NAK JATUH KERJAAN MELAYU.. BILA PKR DPT DITIPU..APATAH LG PAS YG DEPENDENT SGT DGN PKR/ANUA

      Padam
  20. pembangunan sex dimalaysia semangkin pesat, seluruh media utama akan mainkan cerita sex untuk pengetahuan rakyat malaysia..index sex dimalaysia telah meningkat berbanding dgn negara2 asean yg lain...malaysia bole!!

    BalasPadam
  21. semasa anwar TPM dulu beliau juga salam tak berlapik. Bila umno dah buang dia kerana kes liwat pengikutnya berdemonstrasi, ketika iyu aku turut bersimpati. Tapi bila PKR gitubuhkan aku mula sangsi,kenapa dia tak masuk PAS saja. hati jahat aku berkata mungkin ada agenda tersembunyi. Sekarang PAS dah lain dari PAS masa aku ikut dulu. Ni semua pasal lakonan Anwar. tu pasal aku berani cakap yang PR ngan BN sekarang ni sama jer. Lahir dari acuan yang sama , sama sama tak yakin ngan ajaran islam.Satu perkara lagi korang telitilah sejarah islam apakah pernah ada demonstrasi? Yang aku tahu zaman jahiliah dulu adalah, zaman rasulullah tak pernah aku dengar. kejadian sebelum perjanjian hudaibiah bukan demonstrasi tetapi lebih kepada persediaan unuk peperangan menentang kaum kafir makkah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Adoi bangggang nya dan busuknya pantat mak engkau yang telah melahirkan manusia sebodoh engkau ni. Kalau kau nak cari pemipin yang betul-betul sempurna, kau lantiklah "malaikat" untuk menjadi pemimpin yang engkau nak tu. Dah tentu sempurna bagi engkau kan?

      Padam
  22. bukan demonstrasi saja tkde zaman Nabi saw, komputer pun takde, water canon pun takde.

    jgn ckp demonstrasi je takde masa tu, yg palingt kde ialah polis2 yg pukul rakyat tidak bersenjata. polis yg tembak gas tak dibuat sahabat2 Nabi saw. menyebar fitnah2 liwat memburukkan sesama muslim lagi lah takde.

    kalau demonstrasi itu perbuatan jahilliyah, maka rasuah dan penyelewengan itu sunnah kah? bom perempuan mongolia itu sunnah kah? tangkap dan torture tanpa bicara itu sunnah kah?

    besar sungguh ke dosa berhimpun ramai2 secara aman di banding dgn kebejatan pemerintahan?

    biarlah adil dalam menimbang perkara. kalau benar anda sudah hebat boleh berjuang mengikut cara Nabi saw yg betul2 sebiji, sila gerakkan jemaah anda, insyaallah semua pejuang islam lain akan ikut. buktikan.

    kalau belum mampu, lebih baik terima dan beri sumbangan kepada jemaah yg ada. bersama jemaah yang ada walaupun lemah lebih afdhal daripada menyokong non-jemaah yg kuat dan berkuasa.

    sekian lama anda tidak pernah mengkritik kepimpinan umno yg langsung tidak istihar keislaman pertubuhannya, tiba2 menaruh curiga kepada anwar yg tidak bersama PAS.

    apakah dasar keadilan PKR itu tidak islamik?

    apakah PAS sudah tukar dasar menegak hukum Allah nya? bergagasan negara kebajikan bukan bermakna menolak hukum Tuhan. apakah anda bercakap bab kesihatan itu bermakna menolak agama? kenapa tiba2 berfikiran sekular sehingga negara kebajikan dianggap menolak negara islam?

    apa makna negara islam kalau pemerintah rasuah dan zalim dan abaikan kebajikan? hudud pun tidak boleh laksana kalau rakyat tidak dijaga kebajikannya tau.

    apa pun hujah anda, hati anda sebenarnya adalah umno. dan anda mungkin seorang SB yg bertugas menyebar propaganda perang saraf dalam blog.

    nak terus terang sokong umno malu takut kantoi. maka perang saraf lah utk timbul keraguan kepada PAS dan PKR.

    tahu kah anda siapa yg sentiasa timbulkan was-was. itulah syaitan..sahabat dajjal, sahabat zionist, sahabat APCO....yg juga menjadi sahabat parti 'membela keris' yg anda pertahankan itu.

    BalasPadam
  23. Buat jaka, aku masih bersama pas seperti kata anda itulah jemaah terbaik yang aku rasa ada kat malaysia nih. Yang aku pertikaikan ialah PKR yang ahlinya dari terdiri dari serpihan BN. Kalau betul depa ni nak tegakkan islam buat apa tubuhkan PKR. Nampak sangat tak berlakon saja nak bersama PAS. Aku paham ada ahli PKR bukan islam tapi itu bukan sebab kenapa yang islam tak yakin nak bersama PAS pada ketika itu. Melayu PKR ni mentalitinya masih kebendaan,macam ezam, ruslan kassim dapat offer baik sikit tinggalkan PKR.Jadi pada pandangan peribadi aku demonstrasi ini wujud setelah anuar jatuh. kau nih faham ke tak apa yang aku tulis, demonstrasi ada sebelum zaman rasulullah SAW, Lepas tu masa zaman nabi tak der demonstrasi, ko pikirlah sendiri apa yang ko tulis, adakah ko maksudkan zaman jahilliah lebih baik dari zaman Rasulullah SAW. aku memberi pandangan atas dasar peribadi atas apa yang aku fahami, sekadar ingat mengingati, bukan nak bangga diri, jauh sekali nak membela kati.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini