TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Rabu, 30 Mei 2012

VIDEO - BILA UMI HAFILDA GELAR TUAN GURU NIK AZIZ `CHIN PENG', BELIAU DI EJEK SEBAGAI PELACUR

19 ulasan:

  1. memang pompuan murahan ..kesian ibu yang melahirkan...

    BalasPadam
  2. umi hafilda pelacur atasan najib....rosmah dah xboleh layan nafsu najib dah hahahahah...

    BalasPadam
  3. siapa tuduh seorg wanita tu pelacur..jaga2 mereka mungkn pkr...pas xtergamak ...aku tau..bukan pasal moral... ia sungguh berat..malah nabi pun xsuka org dtg mengaku sendiri berzina...

    nik aziz chimpeng..xda hal ...chimpeng bukan melayu bukan islamm..masih boleh jadi naib presiden pas.. no problem..

    no hal punya la...

    kalu aku nik aziz atau ahli pas ..
    bangga apa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kahkahkah...ada juga pembela pelacur kat sini...

      Padam
    2. ha kan pkr la tu....

      sebuduh2 penyokong pas dlm agama...depa xkan berani keluarkan /type wanita ni...itu.. pelacur ...sebab ada hadis direct tepat pasal hal ni..aku pun bekas pas...saiful pun aku xcaya la badigol..

      Padam
  4. umno dah takda modal...guna perempuan jahat jadi penceramah ...

    BalasPadam
  5. sebuduh2 penyokong pas dlm agama...depa xkan berani keluarkan /type wanita ni...itu.. pelacur ...sebab ada hadis direct tepat pasal hal ni..aku pun bekas pas...saiful pun aku xcaya la badigol..

    BalasPadam
  6. kata ganti beliau tak sesuai untuk seorang pelacur...patut diganti dengan 'haramjadah pelacur meroyan nak berlaki sapa pun tak buloq itu'

    BalasPadam
    Balasan
    1. contohnya mcm mamat atas ni dia syg nik aziz..tp dia sndri xsayang dirinya sendiri.. menuduh org pelacur...bahaya atas diri sendiri... silap2 tuhan balas pd ank pompuan kita...

      Padam
    2. kalau x kerana umno, perempuan ni tentu x jadi macam ni. Apa nak buat sememangnya umno tempat menternak lembu & menghasil sampah masyarakat. Asal sebut saja UMNO, masyarakat dah pandang lebih hina dari sampah masyarakat..

      Padam
    3. marah marah la jgn sampai meletak label 'isle' terjatuh tinggai PARTAI SEMALAYSIA SAJA...

      LABEL 'ISLE' HANGPA JUNJUNG
      MANIS 'ISLE' HANGPA BUANG MASUK BAWAH KARPET

      pergi demo mcm pergi haji ..fatwa apa ni??..#&$&@&!

      haji dpt tunjuk umat isle bersatu . dpt menentang kapir harbi.kapiaq harbi tgk jutaan manusia berkumpui kat kaabah naik seram bulu roma nak main2kan org isle..

      anwar bila nak naik haji..??

      Padam
  7. ingat kan umi hafilda yg gian nak mengawan..rupanya najib pun sama, pasangan yg ada x selera dia nak mengawan..habis tunggang langgang umno dia kerjakan.

    Dah p haji pun masih x dapatkah nikmat Islam ka, setakat x dapat mengawan umno jd mangsa dia..ooi Haji najib, setakat lu junjung Islam tapi rasuah, sex, fitnah masih jd rukun dalam hidup..lu naik haji ka..lu naik stim..gila betul umno la ni...kah...kah

    BalasPadam
  8. ko miss ayat paling stem...

    anuar bila nak naik haji..

    bawak anak bini ..kewajiban suami tu

    pimpin keluarga sendiri...tgk nik aziz..baru layak pimpin org lain

    BalasPadam
  9. lu doa byk2 minta petunjuk dari ALLAH swt bila lu bole nampak anuar naik haji.

    Nik Aziz lu sudah yakin kepimpinannya, pimpin keluarga dia sbb naik haji.

    Najib sudah naik Haji, tapi tgk ROSMAH je yg pimpin keluarga & negara.

    samada lu betul sudah stim @ najib yg terlebih stim..wallahualam!!

    BalasPadam
  10. se'batil'2 sumpah saiful.. saiful pun dah naik haji bro..

    se'kapir'2 najib dia tunai tuntutan haji

    silap2 LKS pergi haji dulu oooo..demi nak..jadi piii emm pertama bukan melayu....

    tinggai anuar ja pergi haji ke turki...bang nuar kaabah kat arab suadi bang...bukan turki...

    anwar yg termalu2 masa kluar turki ''minggu ni kita nak umumkan org bn yg nak lompat pakatan''

    ''eeeeee tojeng nye aku '' diheret kuar dari turki ...pls la sahabat....plsss

    ''pls 'feel' the inside feeling of anuar''..pls pls plsss...

    ''eeeeee tojeng nye aku '' diheret kuar dari turki ...pls la sahabat....plsss

    BalasPadam
  11. Nmpak sgt bodonya lembu2 tu kan....Anwar dah ke Mekah masa zaman dia dlm ABIM lagi....masa dlm kabinet pun dah pergi...tapi dia bkn jenis nk tunjuk LIVE dlm TV mcm Haramjadah laki bini tu pergi haji...balik Haji buat Hari Belia penuh maksiat....

    BalasPadam
  12. hj hadi org tau dia dah pergi hj...

    dlm twiter dia kata dia pergi haji betuika...tp ada org yg pergi haji xbercakap pun.. xnampak pun...

    org mesia ada nampak saiful masa musim haji adalah ...

    dlm bola ada juga org anwar ...tertukar kot??

    BalasPadam
  13. islam dalam umno segala ibadat terutama haji kena diwar war kan..lagi bagus kalo bole tunjuk dalam media umno.

    ibadat islam umno nak pancing undi beza dgn apa yg nabi saw ajar pada umatnya, segala ibadat ikhlas kerana ALLAH swt.

    BalasPadam
  14. SALAM...XYAH GADUH2 aku dah jumpa dua kali anuar pergi hj..(tak termasuk yg ditwitt pd pengikut dia)

    gambar2 a hj hadi pun ada sebelah..


    http://suarabloggers.com/edisi-tengah/18650-haji-anwar-kantol-lagi-mana-satu-gambar-you-naik-haji-kah-kah-kah-confusedlah.html

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini