TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Jumaat, 1 Jun 2012

MALAM INI - ANWAR GEGAR NEGERI SEMBILAN LAGI

Oleh:  WFAUZDIN NS

SEMAKIN kuat gelombang fitnah terhadap DS Anwar, semakin kuat semangat beliau menjelajah ke merata pelusuk negara dan semakin kuat sokongan rakyat terhadapnya.  Malam ini, Jumaat (01 Jun) DS Anwar akan bertemu rakyat di Taman Desa Puteri, Bahau, N. Sembilan dan kemudiannya akan ke Sikamat, Seremban pula.




Bukan mudah untuk mencari tokoh yang mempunyai kekuatan atau stamina seperti DS Anwar Ibrahim.  Bahkan, orang muda seperti Ezam sesumpah pun tidak sekuat itu apatah lagi Ezam sesumpah sudah kehabisan modal untuk berceramah.  Jika dahulu sewaktu berada di pihak rakyat iaitu di dalam KEADILAN, Ezam sesumpah tidak lekang dari mulutnya membongkar kegiatan rasuah para pemimpin kerajaan, kini setelah berada di pihak Umno yang bersekutu dengan Apco itu mulut Ezam sesumpah menjadi teramat berat untuk memperkatakan tentang isu rasuah.  Jika sekarang, Ezam sesumpah berceramah semua sudah maklum apa yang bakal keluar dari mulut beliau.

Ezam sesumpah kehilangan kotak-kotaknya...

Di dalam program ceramah Ezam sesumpah, sudah menjadi rukun dan kewajipannya untuk memburukkan bekas bosnya iaitu DS Anwar Ibrahim.  Bukan setakat itu sahaja, beliau pastinya akan mengaitkan seluruh keluarga Ketua Umum KEADILAN itu.  Itulah harga yang terpaksa dibayar oleh Ezam sesumpah bagi mendapatkan Senator.

Rakyat sudah tidak lagi melayani Ezam sesumpah dan para-para pencacai yang seangkatan dengannya.  Bagi rakyat, sekuat mana pun puak-puak ini memburukkan nama DS Anwar, harga minyak dan barang-barang keperluan tidak akan turun.  Sehebat mana pun mereka menjalankan propaganda buruk terhadap DS Anwar atau Azmin Ali, ianya sedikit pun tidak mengubah sikap Rosmah untuk berbelanja besar.  Bagi rakyat, isu utamanya adalah negara ini perlu diselamatkan dari Umno/Bn kerana mereka sudah terlalu lama merosakkan negara ini.  Rakyat tidak peduli samada DS Anwar atau Tuan Guru Hj Hadi bakal menjadi PM jika PR ke Putarajaya.  Rakyat hanya mahu melihat Najib ditabalkan sebagai Ketua Pembangkang selepas PRU ke 13 nanti.

Sehubungan itu, marilah kita bersama-sama khususnya rakyat di Negeri Sembilan beramai-ramai hadir di Bahau dan Seremban malam ini bagi mendapatkan penerangan isu-isu semasa dari DS Anwar yang pastinya tidak pernah disiarkan oleh media syaitan TV3 suku dan Utusan Meluat.  Cukuplah lembu menjadi lembu, jangan kita pula menjadi lembu./wfauzdin.blogspot.com 

11 ulasan:

  1. CUBA ANDA TYPE EZAM..UTUBE

    ADA BYK UCAPAN BELIAU

    CARI TAK KIRA MASA DI BN OR PR
    DENGAR KUAT2...volume up..

    ia adalah anuar ibrahim
    1suara
    2intonasi
    3gaya
    4style bercakap
    5pidato
    beliau lambang anwar 101%
    beliau adalah internal anwar

    saya dengar naik meluat..kerana xda identiti..

    6 atau 7 atau 8 kotak
    ia adalah 'kotak' manusia BERNAMA 'ANWAR IBRAHIM'

    kalau nak tau sapa anwar tgk sapa ezam

    tak payah pikir susah2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pak Da Pasir Mas1 Jun 2012 10:02 PG

      Anda tak dapat bezakan antara pembelot dengan orang yang tahan diuji.

      Pembelot sekadar mencari makan apabila hidup tertekan.Sedang.. mereka yang ditetapkan hati sanggup berjuang sekalipun sejuta orang mengeji.

      Padam
  2. www.facebook.com/najibvsanwar
    sila "like"

    BalasPadam
  3. hint: sekarang duit usd dah turun agak normal . 2012-1998=14tahun utk recover..aku xtuduh anwar ye..cuma depa yahudi yg menyerang asia secara tiba2..continously..sapa pemimpin asia yg gelojoh nak naik dulu tu... sapa yg suka menonggeng2 ni..utk mendapat sokongan bantuan barat..esp yahudi...
    (now is very clear)

    ingat..sbhgn pkr pas mula sedar hal ini.(eg pemuda pas).tp mrk pun da,trgelumang. sama.. utk menerangkan keadaan ini sgt sukar.. kpd mrk yg dah terkena 'skim cepat kaya' pls bangkit... dlm s.c.k. pd satu peringkat kita sedar sck salah.. sgt gila, trlalu besar risikonya.. tp buat juga...ha kenapa?? cuba jwb..


    siapa pembelot siapa yg tak tahan diuji utk deras menjadi PM

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hei mangkuk. Yang menonggeng2 minta bantuan barat dulu pak cik kau mamk mahdir le. Kau ni ketinggalan kereta lembu agaknya.Dasr orang yang buta hati.. penyelamat bangsa kau kata pembelot, penyangak, penyamun, pemfitnah, perasuah scorpene kau kata hero. Tu yang bawak APCO jadi penasehat pkr ke? Yang suka tengok betina2 muda pakai cawat atas pentas Himpunan Belia di Putrajaya tu PAS ke??

      Padam
  4. salam.... tak payah la nak mangkuk2kan org...

    ingat tak pristiwa anwar nak jumpa paklah utk pertukaran kerajaan secara aman aritu..#&#$&&#!*&!@@?..haaa kopek sket kulit kapala tgk sat ada lg otak ka dlm kapala ka dah karat abih..

    kalau ditakdir anuar jumpa paklah aritu. apa cerita 'benar' pd pengikut setia dia lepas tu.(pertukaran aman #*&$@*%(kikikih)

    THE WHOLE STORY IALAH ANWAR MAU MASUK UMNO MELALUI PINTU PAKLAH SAMBIL OFFER KENGKANGAN PADA NAJIB (he prove he can stop najib from outside...dia nak.'lwn' pklah tp dia bantai najib...masatu 3org nakkan 1krusi kaedah lain2)..if u too smart then you don't hv to believe me..


    then anwar je yg tak tahan diuji untuk masuk umno semula..

    DAN APB PAKLAH TAK KEMARUK KUASA..DIA TOLAK OFFER ITU
    DAN JADI SPT HARI INI..

    battle skrg bukan bn-pr.. tp najib - anwar utk sapa nak meneraju umno.. sejauh mana najib boleh bertahan.. (masih dlm kerangka umno)

    ..pls.....

    istilah tepat utk dia 'Penyangak Kuasa'

    BalasPadam
  5. papa mmg kuat..so sape kata papa tak boleh menumpaskan lelaki muda spt saiful..tuan blog sendiri mengakuinya skrg...TIMA KASIH!

    BalasPadam
  6. Berita untuk dikongsi bersama, terima kasih
    ............................................

    Awal minggu ini, sebuah NGO mendakwa gerakan memurtadkan umat Islam bertumpu di Selangor, Pulau Pinang, Perak dan Melaka.

    Berdasarkan maklumat yang ia terima daripada mereka yang pernah terjebak, gerakan kristianisasi dijalankan secara berkumpulan dan setiap kumpulan menyasarkan sehingga 400 orang Islam untuk dimurtadkan. Ini prospek yang cukup menggerunkan.
    ..


    Jadi saya bersetuju bahawa usaha usaha menterjemahkan bible ke bahasa melayu dan tulisan jawi tidak lain tujuannya itulah saja. Bertujuan untu, memurtadkan umat Melayu.

    Pada era ini, sungguh sesuatu yg pelik bila orang yg berserban, berjubah, berjanggut sejemput, dan diangkat sebagai alim ulama seperti nik aziz mahu menyokong usaha ini.

    Bagi saya nik aziz tidak dapat tidak telah juga menggerakkan usaha memurtadkan umat Melayu apabila memberikan sokongan yg tidak berbelah bagi terhadap usaha menterjemah bible ke bahasa melayu.

    Tidak cukup dgn itu, dia juga menambahkan usaha memurtadkan umat Islam ini dgn membiarkan nama Allah disyirikkongsikan dgn istilah kristianisasi.

    BETAPA BESARNYA DOSA ORANG YG BERNAMA TGNA..

    BalasPadam
  7. Orang orang yang banyak termakan Berak Najis,
    sememangnya suka tabur fitnah,,,sebar fitnah,,,dan mudah percaya fitnah,,,,sepanjang hayat nya akan dilaknat Allah

    BalasPadam
    Balasan
    1. silap tu Berak Nik Ajis..tu..

      bukan aku kata, org ni kata,
      endingnya org ni siap tunjuk contoh buntut dia mcm buntut nik aziz..ayoyo..(bulehla jadi modal puak2 korang nanti)

      http://www.youtube.com/watch?v=XMvkU9Cmk5g

      Padam
  8. Anwar? Siapa tu Anwar? Anwar yang minat meliwat ke? Anwar yang minat melanggan pelacur ke? Anwar yang berzina dengan isteri timbalan presiden PKR ke? yang tu ke? Hahahahaha seronoknya Wfauzdin bela anwar... lubang belakang wfauzdin dah kena cucuk kat anwar ke atau isteri atau anak2 dara wfauzdin dah dizina oleh anwar? hahahaha gempur lah nak gempur pun...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini