TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Selasa, 29 Mei 2012

TV3 SUKU KUTIP CAKAP PELARIAN RAJA PETRA

BETAPA bangsatnya media pencacai lidah syaitan ini.  Semua orang tahu selepas Raja Petra membuat akuan bersumpah bahawa bik mama ada di lokasi sewaktu  Altantuya dibunuh, Raja Petra terus lari tinggalkan negara dan beliau menjadi buruan sehinggakan sewaktu anaknya dibicarakan atas tuduhan mencuri di negara ini, Raja Petra tidak berani pulang.

Sehingga kini kita tidak tahu samada Raja Petra ini masih menjadi buruan atau tidak, apatah lagi semenjak kebelakangan ini beliau boleh berkomunikasi bebas melalui lidah syaitan tv3 suku.

Terbaru, beliau mendedahkan kononnya ada seorang bekas pegawai BPR kini dikenali sebagai SPRM mendakwa Azmin Ali telah dilindungi oleh DS Anwar di dalam kes rasuah sewaktu DS Anwar di dalam kabinet.  Peliknya, Raja Petra hilang telor untuk mendedahkan siapa bekas Pegawai BPR itu?  Selagi beliau tidak sebut nama pegawai berkenaan, kita anggap itu hanyalah imiginasi Raja Petra untuk dia mengampu Najib agar Najib ampunkan beliau bagi membolehkan beliau kembali ke negara in.

10 ulasan:

  1. kan aku dah cakap jangan dilayan RPK mangkuk tu...kalau dilayan lagi menjadi2 gila meroyan dia...orang macam tu bukannya boleh dibuat kawan buat mengabihkan boreh ajo...Din Kuboq Panjang

    BalasPadam
  2. Kami mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah, hutang selesai. Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul..

    Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.


    Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR.... Yakin dan percayalah, anda tak rugi apa2 jika bg peluang kpd PR malah untung..



    Jika adik2 semua tak yakin, buktikan video dibawah adalah tidak benar

    http://www.youtube.com/watch?v=TtEnNzCwXCk&feature=player_embedded

    Mohon Adik2 Semua Lari Dari Puteri Dan Pemuda UMNO. Pergerakkan Puteri Dan Pemuda UMNO Bakal Dibubarkan Sebelum PRU Ke-13. Perjuangan mereka sudah tidak betul. Mereka hanya pandai menerapkan budaya samseng kepada adik2 semua. Lihat sendiri BUKTI di bawah jika tak percaya..

    BUKTI * (MESTI TONTON)





    ~ Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~

    Kami Mahu Anak Peneroka FELDA Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
    (Bukti kukuh)
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=37765&postdays=0&postorder=asc&start=0
    2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28573.html
    3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22218#487991
    4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3208#225

    5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1


    p/s: Ubahsuai (copy&paste) dari 'Adik Sayang'

    BalasPadam
  3. Kami pakai baju umno, tapi sokong Pakatan Rakyat. Meluat tengok pemimpin umno..dari ketua bahagian sampai presiden umno..semua kaki rasuah & penipu besar.

    Bak kata Tamrin Ghafar baba..saya masih ahli umno, tapi kempen untuk jatuhkan umno.

    Salahkah golongan seperti kami sekiranya murtad dari umno..benci melihat pemimpin umno yg bertopeng islam tapi berpewatakan sundal.

    BalasPadam
  4. kurang2 jgn la sbut murtad kalau nk jd barua pun.. tu anua gila yg da jatuhkan abng ko ghafar baba... dgn cara bukan rasuah.. sgt Bersih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang sokong umno walaupun bukan ahlinya, itu baru sesuai dipanggil BARUA..@ yg ahli umno & penyokong kuat UMNO itu sesuai dipanggil BAPA BARUA.

      Ramai didalam umno skrg ni hadir mesyuarat bahagian & aktif semua aktiviti umno..PRU13 kita swing undi/silent protes, ini layaknya murtad umno!!

      Tamrin sendiri x sibuk hal bapa dia, tapi untuk menonjolkan peribadi BAPA BARUA umno, terpaksa ambil tahu juga..kesian bukan saja tpaksa jd bapa orang terpaksa juga jd bapa barua utk sesuap nasi..

      Padam
    2. ooo ko ahli parti pkr maka barua pkr

      ko yg ahli parti dap .'maka barua dap''...

      camtu ya ambikla'''..tatak hal punya

      ko punya hipotesis umno nak swing kali ni xcukup kuat la bro dap..boleh cuba lg

      Padam
    3. kalau ada akai sendiri bole tengok, umno sekarang berada ditahap paling gampang!!

      DAP/PAS/PKR kalau x wujud pun, umno tetap tempat yg layak dalam jamban taik..x payah nak cuba, dah banyak bukti mcmana tahap gampangnya umno..

      Padam
    4. aku tak berapa kisah jika pkr naik sket2 ...kalu pas printah aku lg ..gembira.. tp kalau dap nak jadi ketua aku campak dia dlm lubang jamban maaa..

      lu cilaka punya dap...lu mau tompang berteduh kapal pakatan ...lu duduk diam2...cibai

      Padam
  5. dont kill the messenger..TGK BUKTI2 tu dulu..

    boleh pakai ke tidak..

    yg aku pelik bila tang kena batang hidung fuckatan, ia bersertakan bukti dan dokumen2 sahih..bukan bukti bersumpah bang non oiiiii....

    so skrg ko percaya la yg altantuya tu cerita rekaan si RPK?

    takyah la amik mane yg ko suka, buang ke sampah menda yg ko tak suka..

    yg benar tetap benar, tak kiralah ko sokong parti mane..

    sikit pon ko tak tanye mcm mane azmin boleh jadi kaya raya sebegitu..skrg pakai ferrari la beb...nizar patut tanye azmin, kalu beli proton, harga beza ferrari tu boleh disumbangkan utk rakyat jelata yg miskin..

    ko jgn jadi babi yg mengaku anjing...

    BalasPadam
  6. rpk ..anak telan pisau bled cukur...boleh agak tak berapa gangster dia punya bapak

    rpk kalu tulis payah nak pakai bila tgk kredibility teruk punya..

    payah.. xboleh pakai ...tgk anak tau bapak sapa...anak sanggup telan pisau bleed

    ha bapak sanggup telan apa plak'....

    bg aku rpk terlebih oopurtunis...dia nampak peluang mcm business tp dr kaca mata gangterism... dia tau kaalu dia taruk big mama ada ditempat kejadian org mesti caya punya..sebab crita atuntuya byk gap2 ,holes yg kaki psiko boleh masuk.. yg kesiannya najib kes terikat dgn spy all over the world..payah nak rungkai.. agen2 spy semua terlibat..

    yg bawak lari rpk kluar negara yg aku tau eskay jugak...masatu kamcing lagi... eskay juga terlibat dlm kerja2 spy tp lebih pd gerakan thailand...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini