TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Rabu, 6 Jun 2012

DULU CABAR ANWAR SAMAN, BILA ANWAR SAMAN PERTIKAIKAN PULA? MEMANG OTAK LEMBU

Oleh:  WFAUZDIN NS

BULETIN Utama TV3 suku tidak sah jika tiada cerita memburukkan DS Anwar.  Kisah DS Anwar sudah menjadi `Rukun' buat media lidah syaitan ini.  Rukun, ertinya tidak sah siaran Buletin itu jika tiada disertakan keburukan DS Anwar.  Malam tadi, muncul pencacai dari Kedah bernama Zamil iaitu bekas ahli PKR, bekas pemimpin KITA Kedah dan beliau akan berterusan menjadi bekas.  Layaknya beliau adalah untuk menjadi `bekas' sahaja.

Malam tadi Zamil pertikaikan saman DS Anwar terhadap Nalla.  Sebelum ini, apabila si Nalla yang dulunya kemaruk mahu jadi calon Pilihanraya sewaktu di dalam PKR membuat tuduhan dan fitnah terhadap DS Anwar dengan isu seks, puak-puak lembu ini kecuh mencabar DS Anwar menyaman Nalla.  Maka, DS Anwar bukan sahaja menyaman Nalla tetapi turut menyaman akhbar yang semakin tidak laku itu iaitu Utusan Meloya.  Sepatutnya si Zamil ini berpuashati apabila DS Anwar telah menyaman kedua-dua ejen syaitan tersebut, tetapi sudah menjadi kebiasaan puak-puak lembu ini mana pernah puas hati dengan DS Anwar?

Si Zamil pertikaikan pula mengapa DS Anwar menyaman Nalla di dalam isu tuduhan Nalla mendakwa DS Anwar tidak layak jadi PM kerana beliau seorang `Bisexual'.  Si Zamil bertanya mengapa DS Anwar tidak menyaman Nalla atas tuduhan Nalla bahawa DS Anwar ada hubungan dengan Shamsidar.  Mengapa si Zamil perlu menentukan yang mana satu DS Anwar mahu saman?  Lagi pun, apa bezanya saman DS Anwar di dalam isu `Bisexual' dengan tuduhan hubungan dengan Shamsidar?  Bukankah `hubungan' yang kononnya dituduh oleh Nalla itu ada kaitan dengan `Bisexual'?  Ertinya, jika dibicarakan nanti maka timbullah isu hubungan tersebut itu pun jika Nalla mempunyai cukup bukti yang kukuh.  Jika tidak, Nalla boleh mengumpul duit dari sekarang dengan melipatgandakan usaha beliau selaku bapak ayam untuk menyediakan wang saman RM100 Juta.

Peliknya mengapa si Zamil merasa susah hati pula?  DS Anwar telah menyaman Utusan Meloya, itu pun ada kaitan dengan isu seks.  Jadi, kesemua isu yang Nalla ceritakan pada Utusan Meloya itu akan dibawa ke mahkamah.  Ketika itu, Nalla boleh panggil betina lacur si Umi untuk menjadi saksinya.  Bukankah si Umi yang dibuang dari keluarga oleh Almarhum ayahnya itu sering menyalak ke hulu ke hilir mendakwa beliau ada bukti kukuh sekukuh `gunung Gibraltar' (pinjam kata Hakim Ariffin Jaka Sembong) bahawa DS Anwar memang ada hubungan dengan Shamsidar?  Bawa sahaja si betina itu menjadi saksi, maka selesailah rancangan jahat mereka nanti.  Apa masalahnya?

Hakikatnya, lembu-lembu ini merasa gementar kerana mereka tahu mereka silap untuk menjatuhkan imej DS Anwar dengan fitnah jahat seumpama itu.  Mereka sangkakan Ketua Umum PKR ini takut untuk menyaman Utusan dan Nalla sepertimana takutnya Najib Altantuya untuk berdebat.  Ada yang bertanya, mengapa DS Anwar tidak saman betina Umi juga?  Apa perlunya DS Anwar menyaman betina lacur ini sedangkan kesemua isu seks yang keluar dari mulut betina tua yang masih `dara?' ini sebiji sama seperti yang keluar dari bapak ayam si Nalla.  Lagi pun, buang masa untuk menyaman betina lacur yang telah diistiharkan bankrap itu.  Nanti beliau terpaksa menjual tubuh yang sudah kerepot itu untuk membayar saman jutaan ringgit.  Kesihan beliau./wfauzdin.blogspot.com

27 ulasan:

  1. wAHAI MANUSIA SELURUH ALAM. ANDA NAK TAHU INILAH BUDAYA ORANG MELAYU MALAYSIA. MEREKA INI HIDUP DENGAN MEMBUAT FITNAH SAHAJA. BUKAN FIKIR MACAM MANA NAK BERNIAGA DAN MENINGKATKAN EKONOMI MELAYU. CARI MAKAN DENGAN FITNAH SAHAJA. SAMPAI AKHIRATLAH ORANG MELAYU TAK AKAN MAJU.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maaf tuan TN5.21pg. Budaya ini ialah budaya Melayu UMNGOK, bukan budaya Melayu keseluruhan. Budaya UMNGOK Melayu ni amat jijik, kotor dan celaka, kerana fitnah membesar dalam hidup mereka. Taik, pantat, jubur, kepala lembu, kepala babi dan mungkin kepala butuh pun mereka akan gunakan semata-mata untuk kepentingan politik. Penjajah tidak ajar benda-benda biadap begini. Tapi didikan lebih 5 abad dibawah UMNGOK, budaya begini memjadi-jadi, mula-mula dalam UMNGOK tetapi kini menjalar di luar UMNGOK pula. Cth: aku sekarang ini mengeluarkan kata-kata tidak sopan kerana hasil didikan UMNGOK sejak kecil.

      Padam
  2. Betul tu....org lain di luar sana sibuk memikirkan bgaimana mahu majukan negara, bgaimana mahu beri khidupan rakyat lebih sempurna dan masing2 akan berdebat terangkan dasar parti masing2, di negara ini mundur sekali. Debat bukan budaya, kata mereka. Budaya mereka adalah lucah dan seks. Seolah2 cerita seks dan lucah yg mereka taburkan itu boleh membantu membangunkan negara ini. Peliknya, yg bercerita soal moral itu mereka yg bini sendiri tidak bermoral, peluk jantan yg bkn muhrim. Yg cipta seks lucah itu pula yg memperkosa gadis bwh umur di Melaka. Patutlah negara kita mundur di semua segi. Rakyat harus bangkit tolak budaya lucah yg dibawa oleh puak2 ini. Tolak Umno....

    BalasPadam
  3. SAH MANGKUK PECACAI ZAMIL NI BARUA TOTOK UMNO-APCO-BN & DIUPAH ,PARTI PANDI KUTTY AKAN MENCARI SESIAPA YANG LAYAK JADI 'PELACUR' UNTUK BUAT LAPORAN ATAU KENYATAAN FITNAH JADI FAKTA & FAKTA JADI FITNAH, MACAM TV3 SUKU JUGA UTUSAN MELOYA & BERITA HAIRAN ! LAGI PUN SENANG NAK CARI MELAYU BUKAN ISLAM ZAMAN KINI KERANA JIKA ISLAM TAK BUAT KERJA-KERJA DAJJAL PEROSAK MACAM INI ,ABU SAJA PENYELAMAT MALAYSIA !

    BalasPadam
  4. Sebab itu Undang-Undang Hudud dan Qisas perlu dilaksanakan di Malaysia. Syok oooo.... tengok pemfitnah-pemfitnah disebat di khalayak ramai... LIVE lagi dalam tv.... masa tu boss TV3 dan boss Utusan sekarang pun kena sebat juga.... berbaloq 80 rotan.... Dato T pun kena sama.... Umi pun kena juga.

    BalasPadam
  5. lembu hitam dan lembumno tu yakin anwar tidak saman kerana anwar tentu sibuk bersedia utk PRU.

    maka mereka rasa peluang utk menyebar fitnah tanpa diganggu anwar.

    tetapi apabila anwar saman juga kes ini, maka terkejut khinzirlah mereka semua. tak sangka anwar masih ada masa utk melayan mereka.

    lembu hitam tu jgn ingat dia dia boleh guna alasan rapat dgn anwar utk jadi alat syaitan. dia lupa anwar juga rapat dgn dia dan tentu tahu perangai dia.

    takkaaaaaaaaaaaaaannn lah perangai lembu hitam tu lebih baik dari anwar, kalau dia lebih baik tentu dia yg jadi TPM dan anwar drebar dia.

    kepada pemuja assobiyah melayu, cuba fikirkan...kamu gunakan paria lembu hitam itu utk fitnah pemimpin melayu islam yang baik.

    ini bukan asoobiyah melayu lagi tetapi assobiyah lembu hitam.

    betullah kata anwar, kita bukan lagi berdepan permusuhan bangsa dan kaum tetapi melayu+cina+india baik berdepan dengan melayu+cina+india yg syaitan !

    BalasPadam
  6. Time 2 asyik tengok acara sebat menyebat aje le... apa nak jadi, skrng ni xde lagi perasaan malu utk menfitnah orang, perkara ni dianggap biase je... woi MELAYU sudah2 le tu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa sudah-sudah? UMNGOK menggunakan media untuk buat kerja-kerja jijik, putar alam, celaka dan amat-amat kotor, kita nak diamkan sajer? Setan sebenarnya ada dalam setiap hati manusia, tetapi dalam hati pengendali media, setan ni amat mewah dan gemuk kekenyangan. Celaka Ketua Pengarang berita TV3/4 kerana andalah orang-orang Melayu berpecah! Anda pengendali media ialah Barua tahap wahid!

      Padam
  7. Ikut resmi Najib jadi macam Mat Monggol. Ikut Bik mama beli bag berkin ratus ratus ribu.
    Beli scorpene anak Baginda dapat juta juta bolih menetap di LOndon Pak general diam membisu rahsia kerajaan pun laku di jual. UMNO nak mampus la tu.

    BalasPadam
  8. melayu kalau tidak beriman ini lah jadinya. ingat2 saja lahir melayu dah Islam..sapa cakap ni... kalau tidak beriman sempat pelajarilah Islam dengan guru agama tu.takut tak sempat taubat neraka jahanam tempatnya.itu pun kalau dia terima adanya hari pembalasan di akhiat.

    BalasPadam
  9. Untuk meningkat iman, pergi lah belajar dgn guru agama paling top kini, Harussani, bukan Harammsani. Harammsani dah mengharusskan dirinya menjadi BARUA UMNGOK. Sebaliknya dada Harussani penuh dgn ilmu agama, bertindak dgn penuh hemat, amat warak, dan tak akn jadi BARUA UMNGOK dulu, kini dan selamanya.

    BalasPadam
  10. hari ini 1000 pelajar baru UNISEL keluh kesah pasal pinjaman PTPTN masih belum diluluskan. inilah peluang terbaik untuk 1000 pelajar tersebut menuntut agar pendidikan percuma diberikan kepada mereka. SILA TUNTUT SEGALA PENDIDIKAN PERCUMA ITU PADA PAKATAN SELANGOR.

    yuran percuma. pendaftaran percuma. yuran exam percuma. makan percuma. kos penginapan di hostel percuma. buku percuma. fotostat percuma. salin vcd percuma. beli buku percuma. beli pensil percuma. beli kad prepaid nak sms pensyarah percuma.

    apa lagi tunggu wahai 1000 pelajar UNISEL SERBU ANWAR TU...

    PARTI KENCING RAKYAT = PKR
    PARTI SAOBIYAH SUKUMALAYSIA=pas

    DAP DIA BAIK ...JGN USIK DIA NANTI BARUA DAP MELOMPAT OOO

    BalasPadam
    Balasan
    1. pendaftaran pelajar baru dah bermula isnin lepas...
      '


      kencing jgn xkencing..dpt pahala..

      Padam
    2. ye betul tu pelajar unisel....

      serbu pos mengundi nanti..undi PR.

      itu lah caranya untuk nobat anwar ke putrajaya supaya dia boleh beri anda semua pendidikan percuma..

      kalau air dh percuma di selangor...PR tak tipu pun...

      sure pendidikan percuma juga akan dilaksana.

      Padam
    3. ewah nak..menipu latu..duit 50 tadika pun kecoh baru nak beri...

      ukur baju dibadan sendiri..

      ko ingat air percuma berapa gelen..
      sama la jgak duit 50 tu ada limit la bedol..tayang bukan main ini percuma, itu percuma.. kalu bn nak setle masalah cina bg je TPM PERCUMA KAT CINA..ABIH CRITA...AMCAM NAK TAK...KALU BABI MMG PELAHAP LA...BANGANG PUNYA MELAYU..TAK MALU PELACUR KUASA..

      Padam
    4. hoi bahalol,pendidikan percuma bila nanti PR dah kuasai Putrajaya...ada faham ke cakap melayu...jgn tunjuk sangat le kebodohan umporno tu..

      Padam
    5. macam juga kg buah palaa la...lepas pilihraya ...takan sampai 2minggu mesti selesai la wahai ko yg x bahlol

      Padam
  11. HOI AKU DENGAR SECOND INTAKE UNESELL BULAN JULLY KEMASUKAN AKAN BRTAMBAH 3000 Ribu lagi...semau budak2 U minta tukau Unisell...

    habis kosong u negeri2 ...ko memang power la anwar..KERAJAAN KEBAJIKAN...PAS NAIK.SAMA.TASKA2 Tadika PASTI diberikan free seerta Merta.

    BalasPadam
  12. 'pejuang melayu lembu'cukup lah tu bodohkan melayu...kau x check ke tahap pelajaran bangsa lain,mereka dah lama fikirkan sistem pendidikan macam mana,sistem pencukaian,sistem perumahan dll...melayu kau masih sibuk kan dengan sex,pu**,sex,pu**,fitnah,ugut,dendam..tak da kerja lain ke..cuba kau tenguk gol bangsawan united,semua mewah,anak belajar kat luar negeri,harta serata dunia...kau ada apa...hanya pencacai sampai mampos!!!!!!!

    BalasPadam
  13. anwar lah sebenarnya bapak syaitan

    BalasPadam
  14. Sememangnya pencacai2 umngokdoh ni da gila issem,,,melihatkan situasi terkini hingga ke PRU13,,, PR bakal menang besar dengan penuh bergaya ke Putrajaya.

    BalasPadam
  15. nak seronak diri senang..hisab je gamm ke ganja ke ..terasa la nikmatnya ...berkhayal sorang2

    tuhan sengaja bagi prk 16 kali..8 pr = 8 bn menang...selepas seri Allah bg SERAWAK BN MENANG 2/3..Allah bg petunjuk...tp bn mesti kerja lebih kuat utk sapu bersih 3/3..

    moga lidah nizar masin PAS JATUH SEMUA PERINGKAT...SAPA JATUHkan MARUAH ALLAH DIMUKA MANUSIA. SIAP ALLAH akan HILANG SEGALA2_nya..

    takbir...ALLAHUAKHBAR....!!Allah maha besar . Allah Maha Esa..

    BalasPadam
  16. Paling nyata, di Sarawak kita berjaya rampas 8 kerusi BN....wakakakaaaaaa...Itu pun Bn bangga? hahahaaaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. betui tu 8 kerusi puik...kekalahan bn paling ketara puik kat borneo

      DAP=12
      PKR=2
      PAS=0

      ...mari lah kita umat islam berasa bangga. total bangga.....kuasa kita semakin besar... byngan spliting power....

      kalu ditakdir khalid s**** menang...tiap2 ahad dia terpaksa memaksakan dirinya berada didpn 'rumah Allah' said ''welcome'' ...''welcome'' ''boy and girl'' god will bless u''

      panas tak...????

      ha..pkr pas melayu... ko plan nak bakoo ke semua2 gereja dimesia aku agk blank...aku sungguh bengong memikirkannya... antara wajib atau haram memangkah korang...rakyat $*^%@^@&&. stuck..

      Semoga 'Allah' yg Sebenar Merancang dan implementkan Yg Hak di SISI ISLAM YG SEBENAR..

      Padam
  17. BARU2 INI ANUAR KATA: TAK TAHU MENAHU TENTANG PERMAINAN BANK NEGARA SEHINGGA DIBERTAHU RAKAN &^%#@*()**/?

    dibawah ini statement different place, differnt time:

    Furthermore, Anwar Ibrahim had misled Parliament last July when I questioned him whether Bank Negara had suffered more forex losses. Anwar said that this was not true as he had been monitoring the Bank Negara’s forex dealings weekly.

    REPEAT:

    he had been monitoring the Bank Negara’s forex dealings weekly.

    MAHATHIR PULAK KATA: HERET AKU KE MAHKAMAH! ANWAR KELAM KABUT..BENDA INI AKAN LEADS TO... SCANDAL SESEORANG UTK MENJATUHKAN EKONOMI NEGARA SENDIRI..at all cost bro..

    BalasPadam
  18. Kesan daripada gesaan Anwar dan kuncu-kuncunya telah menyebabkan kutipan bayaran balik yang diterima oleh PTPTN merosot.

    Sedangkan wang dari bayaran balik peminjam-peminjam yang telah tamat belajar setiap bulan digunakan semula untuk pinjaman kepada pelajar-pelajar baru.

    Jika wang bayaran yang diterima PTPTN merosot bagaimana mereka hendak beri pinjaman kepada pelajar-pelajar baru ?

    Saya difahamkan, oleh kerana kekurangan wang maka PTPTN terpaksa membekukan sementara waktu pinjaman kepada pelajar-pelajar UNISEL yang dibawah PKR dan mengutamakan IPTA serta IPTS yang lain terlebih dahulu.

    Lagi pun PKR berjanji hendak beri pendidikan percuma. Apa salahnya sebagai bukti sebuah kerajaan negeri yang dikatakan mencipta sejarah kerana berjaya meningkatkan simpanan paling tinggi menanggung pendidikan percuma untuk sebuah universiti sahaja.
    .......
    ....bln dpn puluh ribu mhsiswa akan minta ditukarkan ke unisel selangor....
    PAS..BERI TADIKA PASTI PERCUMA.

    DAP PLS BG PINJAMAN2 along percuma kkk

    PENDEK KATA SELANGOR DARUL PERCUMA

    BalasPadam
  19. Aku cabar Mat Mongol bubar parlimen sekarang..ada telor ka..atau dah kena baling oleh penyokong setia Mat Mongol?

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini