TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Ahad, 3 Jun 2012

SAMPAI BILA PERLU BERSABAR?

Oleh:  WFAUZDIN NS

SETELAH mereka mengganggu kediaman S.Ambiga, mereka membaling batu sewaktu program ceramah kita, kini mereka mengganggu rumah Timbalan Presiden PKR, YB Azmin Ali pula.  Baca DI SINI.

Mereka ini terdiri dari puak yang takut untuk berdepan secara anak jantan.  Perdebatan adalah sesuatu yang menggerikan bagi pimpinan puak yang tidak bertamadun ini.  Mereka hanya mahu menunjukkan kekuatan mereka melalui media yang sentiasa sanggup diperlembukan oleh mereka.

Masalahnya, sudahkah kita bersedia untuk menghadapi cara baru mereka itu?  Sanggupkah kita terus dengan kesabaran setelah semakin lama semakin buruk dan jijik perangai mereka ini?  Perlukah kita menanti sehingga ada yang mati dikerjakan oleh puak-puak haramjadah ini baru kita mahu bertindak?  Di sini, kita perlukan pimpinan yang tegas dan berani untuk berdepan dengan lembu-lembu gila ini./wfauzdin.blogspot.com

16 ulasan:

  1. azmin...kita nak tgk dia dimahkamah... bukan dia dibaling batu kat umah dia..

    kalu ada org 'baling batu' kat umah azmin korang tau la sapa punya kerja....

    soroh pok sheikh bersumpah dia xterlibat dlm 'baling batu' rumah azmin...podah la anwar...

    sekuat mana sokongan korang pd azmin...minta dap tunjukan kuasa selcat pada azmin..

    declare2 zaman poksheikh boleh arah2 polis 'turn over' xmain haaaa.. skrg declare semua

    ..kalu duit sejumput xkan sanggup beli katil mahal2..

    aku mahu azmin pergi sprm pakai helmet baju besi..takut terjatuh plak

    INGAT PENCACAI OTAK UDANG
    KITA MAHU TGK HARTA DIA..BUKAN MATI JATUH BANGUNAN...jgn nak belit2 ha... pastu hantar surat layang umno suruh bonoh...byk cantik...

    kalu korang yg dap baca ni...korang jagalah kaum2 korang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. UMNO yg memang no otak, dah x dapat sokongan kaum cina, muzakarah pun PAS x sudi..mengedik macam kera kena belacan.

      asal UMNO saja, mula terbayang LEMBU.
      X dapat nak bezakan antara UMNO & LEMBU

      UMNO LEMBU atau LEMBU UMNO..sambungan cerita cikaro mongalia lepas PRU13..jeng3

      Padam
  2. korang nak percaya kaum cina...???
    orang melayu pernah berbudi dengan depa..

    depa mana nak pangkah mca/bn

    mereka nak PM lah lembu..

    ko bagi STEM NAK JADI PM..MELOMPAT2 LA MEREKA
    MACAM LEMBU2 MAXICO...

    bn bukan kehilangan sgt sokongan cina
    dah anuar juai KUASA. Depa pantang nampak peluang saja..

    terus terang..jika ukuran aku pas terlebih kuat dari dap.. dah lama aku jadi pencacai macam ko jugak.. apa buleh buat..Allah maha kuasa..ko tengok terjahan kita orang.. Hadi dah sound: PM TETAP MELAYU..amacam korang paham tak???(dap ko jgn harap depa nak paham,,sampai kiamat meka buat2 tak paham), kita mahu pas ada satu mekanisma khusus menghalang niat jahat dap.

    ingat aku bukan umno la..wahai pencacai..

    BalasPadam
  3. saat sakaratul maut org yg BERIMAN pada ALLAH swt sungguh indah..

    tapi saat sakaratul maut untuk UMNO, berserabut ..bukti UMNO langsung tak beriman!!

    Dah lah tak beriman, penakut + no otak pulak!!

    PERGILAH UMNO DENGAN TENANG..HADAP SAJALAH HUKUMAN YG BAKAL DITERIMA KELAK...jgn lupa sambungan siri altantunya "pembunuh cikaro mongolia"

    BalasPadam
    Balasan
    1. BONGKAK DALAM AGAMA MEMBAWA PADAH...(Sebgian ulamak memasukkan bongkak/ujub/takbur ke dalam syirik kecil)

      .................

      KUALA LUMPUR 2 Jun - Keghairahan Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin berucap mengkritik UMNO di 'Himpunan Hijau Ke Putrajaya' di Stadium Darul Aman semalam membawa padah.

      Ia berlaku apabila Timbalan Pesuruhjaya Pas Perak itu tersasul menyebut 'himpunan ini tanda kejatuhan Pas di semua peringkat'.

      Beliau yang menyampaikan ceramah bertajuk 'Mentalkinkan UMNO' sementara menunggu ketibaan penceramah, Azhar Idrus itu tidak memperbetulkan kesilapan tersebut sehingga akhir ucapannya.

      Padam
    2. Allah Maha Besar...Allahuakhbar...

      Padam
  4. umno-apco sekutu zionis memang lembu !

    BalasPadam
  5. sy pernah mengikuti dicussion pr/chiness(guess g by wording k)-malay(bn) in english...

    xsalah di unspiner..debat2 punya debat..last2 cina terima bahawa dua dua guna
    'apco'...

    apco yg diguna bn sbg contoh maybe utk perangkap anwar menyokong lina joy murtad atau tidak..tv luar negeri k..

    dgn ini dpt bgtau rakyat apa 'stand' anwar malah yg penting utk tatapan penyokong pas...utk memahami belitan anua pd pas...dan rakyat amnya..

    peringatan perkhidmatan 'apco' utk kedua2 pihak tidak free begitu sj..

    contoh.. utk umpan undi cina anwar terpaksa offer TPM utk bukan melayu..dan ringan2 'ayat' bahwa pengganti PM xsemestinya melayu..

    BAYARAN MENGGUNAKAN UPCO-DAP tidak percuma.. tetap ada aistem barter nya..

    kalau DAP nak PM sbg galang ganti
    APA AGAKNYA 'Apco-pkr' NAK PADA NEGARA??

    mesti 'barang' baik2 punya kan..apco najib utk kebaikan islam...apco anuar akan terima padah yahudi..masyAllah..

    BalasPadam
  6. Ceritalah byk mana keburukan DAP, selagi takde satu bukti pun yg menunjukkan DAP yg rampas tanah rezab Melayu...selagi takde bukti DAP yg hilangkan kuasa Raja2 Melayu...selagi takde bukti yg menunjukkan DAP gadai Pulau Bt Putih dan Tg Pagar kepada Spore, selagi tiada bukti DAP yg serah gunung pd Tokey Judi di Genting, selagi tiada seorg pun KM dari DAP yg dibuktikan rasuah, maka aku anggap DAP lebih mulia dari Umporno. Mahu aku tunjukkan bukti bahawa kesemua yg aku sebutkan itu adalah angkara Umno...maka, pelik apanya lembu2 Umno ini amat dengki dgn DAP....ke guane? hehe..

    BalasPadam
  7. DAP ITU KOMUNIS...BUKAN AKU CKP ...TU NIK AZIZ CAKAP.. KO DAH LUPA KE... APA NIK aziz dengki ke dgn Dappp..

    HADI KATA KAPIR PLAKKK...TAK PERCAYA BUKAK KITAB HJ HADI AMANAT ANA...HJ HADI DENGKI KE DGN DAP....

    BalasPadam
  8. pada DAP...HAIYA DAP LAGI BAIK DARI GERAKAN MAAA... DAP SGT SAYANG ORG MELAYU ISLAMMM..KITA MESTI LANTIK KM UTK ORG MELAYU PAS...KITA TARAK KAISU PUNYA MCM ITU GERAKAN...PAKATAN LAGI BAIK MAAA..tarak hal punya ma...

    BalasPadam
  9. lu org dap ka..???

    gua tulis pasal lain la tokey...

    pasal apco la tokey

    LEE AAA PPIIII (dap) mana ada buruk ma...khalifah islam ma..antara yg nabi comfirmkan masuk sorga punya..gua cilita lain lu ingat lain...lu mau makan babi sama2 pun gua tarak kisah ma.. ..sulah halal apa..

    yahudi masuk ramai2 pi turki...sipaluh masuk islam'..masuk islam kasi damage islam dari dalam...manyak celika punya yahudi... islam jadi damage jadi gila...jatuh lah turki jd mcm hari ini..ceredik punya yahudi..ini cerita pun xtau ka haiya...

    BalasPadam
  10. yg islam pun tak jaga islam, macam mana tak runtuh. Tak payah tengok yahudi jauh2 tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sah mat.. ko bukan pas...try again

      Padam
  11. mana barua2 dap ni semua sulah mati tekejut ka...

    BalasPadam
  12. barua2 dap sudah dpt dijinakkan Alhamdulilah...hahhahaa...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini