TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Ahad, 29 Julai 2012

Kotinjen Olimpik Malaysia kena kutuk!

Blog sozcyili.



Pasukan olimpik malaysia ke london kena kutuk. Sebenarnya tak perlu tunggu orang luar kutuk pun sebab sebagai rakyat yang membaca dan menatap gambar2 kotinjen kita di portal online pun rasa cam errrr.. baju apekah itu sebenarnya?

Dan tak sangka juga apa yang aku rasa rupanya dirasai oleh orang lain. Disebabkan itulah tak hairan kenapa yahoo melabelkan pasukan malaysia antara yang mempunyai uniform terburuk sekali di antara kesemua kontinjen yang menyertai kejohanan kali neh.

Lihat kat bawah neh ;




Terus terang aku cakap, bukan jalur tue punca utama sebenarnya. Tetapi warna tue. Semacam tak masuk langsung. Oren, kuning dan hitam. Mainan warna tue sebenarnya tak berapa kena. Tak pasti nak cakap macam mana tapi yang pasti memang nampak buruk.

Tak caya?

Sila tengok siaran ulangan berita mengenai nya. Tengok live di tv. Lagi terserlah "keburukkan" nya beb. Tatau lah kenapa.. rasanya menteri2 di malaysia sekarang neh bersatu ahti tak buat kerja kot. Kali neh menteri belia dan sukan pula amek giliran bakal dikutuk.

Lebih mementingkan kpop dan acara hiburan yang langsung tiada faedah kepada sesiapa pun berbanding memantau persiapan pasukan olimpik malaysia ke london akhirnya membuahkan hasil pertama apabila dikutuk mempunyai antara uniform yang terburuk. Lepas neh apa lagi sejarah yang menteri kita nak cipta? Kita tunggu.

.....

7 ulasan:

  1. gua rasa ini pkara agk kecik..

    now tgk permintaan cina babi causus rasis...

    tuntutan cina yang makin melampau ni. dorang tuntut sekolah cina bebas.

    bebas dari segi maksud sukatan pelajaran bukan dari kementerian pelajaran.

    apa lg ahlul pktan..pi la sokong..kehendak gila ni..buat demo...besar2

    nnti najib serba salah.. dia luluskan jugak..

    wahai pencacai2 barua dap yg bakal msk nnti....'apa tunnggu lg'...cover baik la

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukak mata kau besar-besar sikit bro

      Padam
    2. suruh sekolah lari..ni la padahnye...dap jugak disalahkan..umno/bn gak yg betul yek...ape punye malang la...ko ni,ada tak menambah,takde pun tak kurang...

      Padam
  2. hihi..pencacai umno mmg tak abis2 salahkan Cina, mklumlah DAP tak curi lembu dlm kondo...Melayu Umno curi lembu masuk kondo...DAP tak tipu peneroka felda Melayu...Mlayu Umno tipu Peneroka felda Mlayu...DAP tak hina Raja2, Mlayu Umno gelar Raja 'Natang' kat Tganu, DAP tak rembat tanah rezab Melayu, Mlayu Umno semua dirembatnya. Bukan DAP yg jual Pulau Bt Putih kat Spore...Habis sape? Hihihihi....Nk senaraikan byk tak cukup ruang ni....Jadi, jgn jadi bodo main isu perkauman bila pemimpin kamu bacul utk berdebat!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa tungu lg bro.. pi la jilat jubuq cinak tu licin2..kalu dia trkentut hang sedut baik punya tau..

      ...tp kalu ko ni babi.. hai.. babi balik negeri cina ko la babi.. itu ic biru umno bg ehsan sama lu..jgn malu2...kasi pulang balik...

      go back pig..

      Padam
    2. HEK ELEH bangang HARAM JADAH (errr pinjam yek NAJIB) punya pencacai...balik balik jubur jilat babi balik cina tuh jerk le dalam pala bana ko tuh...kah kah kah

      Padam
    3. kpd anon.4:13.nk tnya skit,negara ni bapak ko yg puny ke?Cuba ko bwk surat yg mengata kn negara ni bapak ko yg punya!IC biru UMNO yg kasi! ko mabuk ke apa? Bla pulak JPN jd sayap UMNO ni?Blajar skit utk membeza kn antara UMNO dgn kerajaan.Jgn jdi KERA jan!

      Padam

Terdapat ralat dalam alat ini