RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 24 Ogos 2012

JAMUAN HARI RAYA DAN PROGRAM CERAMAH YB NURUL IZZAH PADA 28 OGOS INI DI PAHANG

Oleh:  WFAUZDIN NS

TANPA membuang masa, KEADILAN Pahang terus melangkah meneruskan gerak kerja Pilihanraya sejurus musim menyambut Hari Raya Eidul Fitri dengan mengadakan Program Bersama Naib Presiden, YB Nurul Izzah Anwar pada 28hb Ogos (Selasa) ini.

Program bermula di Keratong 8, pada tarikh tersebut mulai jam 2.30 petang di kawasan perniagaan Felda Keratong 8, Muadzam Shah, Rompin, YB Nurul Izzah akan bersama rakyat di dalam Jamuan Hari Raya Eidul Fitri.

Pada sebelah malamnya pula, satu jamuan makan malam berthemakan "Sebangsa, Senegara, Sejiwa" akan diadakan di Restoren Mexica, Bandar Kuantan mulai jam 07.30 malam.  Turut bersama pada program itu adalah Pengerusi MPN, Dato' Fauzi Abd Rahman dan juga Ahli Parlimen Kuantan YB Fuziah Salleh.

Disenaraikan untuk bersama YB Nurul Izzah pada program itu adalah YB William Leong (MP Selayang), YB Abdullah Sani Saat (MP Kuala Langat), YB Chai Tong Chai (Adun Chuah), Sdr Tan Ah Kaw (Ahli Majlis MBSA) dan pimpinan PR kawasan Kuantan.

Jamuan makan malam tersebut adalah bagi mendapatkan dana PRU akan datang.  Sehubungan itu, sesiapa yang ingin membantu menyumbangkan dana serta untuk bersama di dalam majlis makan malam tersebut bolehlah mendapatkan kopun dengan menghubungi No Tel 019-9866126 (Sdr Siew), 013-9929494 (Sdr Kamal) atau 013-9449428 (Sdr Aru).

Pada malamnya pula, YB Nurul Izzah akan berceramah di Markas PAS, Balok Makmur dan kemudiannya akan berceramah di Taman Seri Mahkota Aman, Batu 11, Kuantan.

Orang ramai dijemput hadir beramai-ramai di dalam semua program tersebut.

2 ulasan:

  1. pluralisme seagama ada lupakan anwar..

    note:
    LKS nak saman filem..

    Tanda Putera'...

    mana tau kot2 ada adegen Lim Kit Siang kencing atas bendera dulu...

    BalasPadam
  2. kesian...masih ada org melayu yg pecaya propaganda umngok...

    BalasPadam