TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Khamis, 6 September 2012

PECAH RAHSIA - PETUA UMNO UNTUK KUBURKAN ANWAR DALAM POLITIK

SATU cara je nak jatuhkan Anwar.  Tidak payah susah-susah cari orang sanggup mengaku diliwat Anwar, tak payah pening kepala dok selongkar fail atau dokumen nak sabitkan Anwar dengan dana RM 3 Bilion atau tidak perlu berpeluh-peluh buat kerja baling cat atau baling kasut sampai ke dalam masjid.

Aku nak bagitahu satu je petua nak jatuhkan Anwar.  Petua ini aku nak ajar kat lembu-lembu yang bodohnya tak habis-habis tu.  Susah apa kalau nak pastikan Anwar jatuh dari karier politiknya?  Nak cari jalan jatuhkan Anwar, kena fikir dulu apa kekuatan Anwar.  Apa kekuatan dia?  


Salah satu kehebatan Anwar adalah dia berani.  Ertinya, kalau mahu jatuhkan Anwar kita mesti lebih berani dari Anwar.  Berani bukan bermakna berani baling batu setiap kali Anwar ceramah.  Berani juga bukan bererti berani baling cat atau kemekkan kenderaan Anwar.  Itu bukan berani, itu bangang dan dayus.  


Habis tu bagaimana?  Tiada cara lain lagi untuk jatuhkan Anwar dari politik.  Caranya adalah seperti yang aku sebut tadi, iaitu kena ada yang berani lebih dari Anwar.  Negara kita dipimpin oleh Najib, dan Presiden Umno pun Najib.  Najib juga setiap malam menyalak menuduh Anwar macam-macam kat TV dan akhbar.  Oleh itu, semua ahli Umno terutamanya dan rakyat negara ini amnya, ingin sangat melihat semua kejijikan politik di negara ini berakhir segera iaitu dengan cara Najib kena lebih berani dari Anwar atau paling kurang sama berani dengan Anwar.

Najib mesti berdepan dengan Anwar di atas satu pentas, manakala rakyat akan melihat apakah Najib selama ini hanya berkokok hebat di depan TV saja atau Anwar hanya berani bercakap di dalam ceramah sahaja.  Anwar telah mulakan langkah bagi membuktikan bahawa beliau memang dilahirkan oleh ibunya sebagai anak jantan.  Anwar telah beberapa kali mencabar Najib berdepan.  Kini, rakyat menunggu apakah Najib yang dilahirkan oleh ibunya itu benar-benar jantan atau tidak?  

Ada teman aku bertanya, mengapa Anwar tidak mahu berdebat dengan Umi Hafilda, Ezam atau Nalla?  Jawabnya mudah, Anwar pernah berkata dia selaku Ketua Pembangkang bersedia berdebat dengan PM selaku Ketua Kerajaan atas apa jua tajuk.  Justeru itu, jika mahu Anwar berdebat dengan Umi Hafilda, Ezam sesumpah atau Nalla, ahli-ahli Umno perlu pilih salah seekor dari mereka untuk menjadi Presiden Umno, kemudiannya berusahalah untuk tabalkan mereka jadi PM.  Ketika itu, barulah kita boleh melihat Ketua Pembangkang berdebat dengan Ketua Kerajaan.  Selagi ketiga-tiga mereka itu berada di kelas pencacai, mereka hanya layak berdebat di kedai kopi dengan budak-budak atau petugas pasang bendera dari PKR saja.

Sehubungan itu, Umno mesti berusaha memujuk dan merayu agar Najib untuk kali pertamanya cubalah bersikap jantan.  Pujuklah dia untuk berdebat dengan Anwar.  Ini semua penting untuk menentukan Anwar jatuh dari persada politik.  Sampai bila mahu baling kasut dan cat?/wfauzdin.blogspot.com
 kasut pagi-pagi buta

34 ulasan:

  1. apa yang inseden yang terjadi kat DSAI semuanya orang melayu yang buat bukan bangsa lain.Ini bermakna kita orang melayu dilihat oleh bangsa lain sebagai orang melayu pengecut. pertama kita tak berani berlawan secara terang contoh baling cat kat kenderaan, baling kasut kat dalam masjid, Berani kutuk kat TV milik kita, Cuba kita orang melayu lawan debat dulu dan siarkan dalam tv secara live. Ni kita menyalak seperti anjing menyalak kat tongkol kayu. Tak dibalas salakan itu. itu maknanya orang melayu pengecut. Tak seperti hang tuah berdepan denga musuh walaupun pada usia kecil

    BalasPadam
  2. itulah rupa dia dari dulu pung...dlm umno pung..

    kalau 'dap' punya sentemen terburuk melayu dan islam pun dia boleh jual jiwa raga agama bangsa..

    itulah bayangan bgmana dia 'jual' harga sebuah negara...pada musuh agama bangsa musuh Allah..level2 antarabangsa...itulah rupa dia dr dulu pung...

    mana org pcaya..mana rakyat percaya..Allah izinkan sejauh ini utk timbulkan apa yg selama ini tenggelam..

    moga2 jiwa2 itu mendapat hidayah...insyAllah...

    dari aku ikhlas bekas penbeli harakah yg xmalu dikedai mamak krn masatu xda keldaiyan lg...mamak akan ambik dari bawah hulur kat aku..punyala sakit hati aku pd mahazalim masatu...apa2 yg ada kat mahazalim aku print print print print...

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa ko mengarut ni.. dah gilo wakakakaka

      Padam
    2. hanya ko yg boleh pikir rational...apa buleh buat

      Padam
  3. dlm ilmu 'cina' kelebihan anwar apa??

    kalu disebut para pengikut mesti melompat punya..

    kelebihannya mmg 'auta' 'all rounder'..
    yakni buleh mrnjadi itu ...menjadi ini..
    boleh jadi pakar kewangan walaupun hakikat tak pakar pun.. dulu ada mat saleh tulih 'menteri kewangan terbaik dunia' dlm paper...

    sapa 'termakan' ? ramaikan ..akupun la..

    hakikat?

    beliau bukan pakar kewangan

    akitek kewangan masatu daim. akitek ekonomi pula dr mahathir sendiri..

    disinilah ironinya.. mcmana anwar plak dpt nama??

    BalasPadam
    Balasan
    1. dlm ilmu 'cina' kelebihan Mahathir Najib
      apa??

      Padam
    2. aku tolong jawap...kelebihan mahathir najib dlm ilmu cina ialah boleh menjadikn cai2 amngok bodoh,banggang,bebal dan haram jadah maka jd lah mereka syaitan2 yg dikenali wakakaka..

      Padam
    3. aku rasalah...

      dap tau sapa anwar
      anwar juga tau sapa dap

      Padam
  4. Najib tak akan jadi Jantan,Mungkin Rosmah lebih berani debat ngan Anwar kot

    BalasPadam
  5. berada di kelas pencacai, mereka hanya layak berdebat di kedai kopi dengan budak-budak atau petugas pasang bendera dari PKR saja.
    "lanie aku sebagai petugas pasang bendera hangpa anggap sebagai pencacai la nooo...baru aku tauuu..."sedih baca...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kelas pencacai tu utk ezam,umi, zul kulum, lan kassim tapi ko tu disebut petugas!!!! BM tak kredit ke SPM dulu?

      Padam
  6. Hitler punya hebat speech pidato..askar2 akan naik semangat dgr ayat2 dia...

    hoi...nak perang boleh la...sampai pengikut2 semua sanggup pijak gmbar2 musuh..

    hoi... nak tadbir negara la hoi...bg keamanan pada rakyat... lg la nak didik rakyat tolerate..

    debat mmg debat..dlm dewan mmg kena debat..da mmg selalu bedebat pung...tp ada had la...

    kalu selalu sgt main bola..lwn lwn.. habis main bola terbalikkan kereta... bakar lg..
    tgk fanatik kelantee tu..bayang lah kalau anwar jd najib .najib jd anwar.. da lama negara ni terbalik..

    kalau dua dua jadi anwar lg la huru hara mesia ni...xda yg bagus la kalu dua dua jenis anwar...


    tak nampak lagi ka:

    ''lawan tetap lawan''

    ''tak pernah lawan balun amoi tetap tak pernah lawan balun amoi..''

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan macam gampang! Bahasa lintang pukang....rasanya macam pengikut syaitan yang dikenali!!!! Hu hu

      Padam
    2. biar bangang berfakta..tapi pandai menjilat..
      asal pandai menjilat..ada ruang di kem setan!!!wahh..wahhh

      Padam
    3. setuju dengan hangpa berdua.. pencacai dah mengila, ayat pon macam haramjadah

      Padam
    4. Bro, Cacai mana ada yang cerdik! Orang tak cerdik (baca "bodoh") memang giler perangai mereka, tengok aje pecahkan cermin bas di K.Bharu dan baling kasut kat Masjid Kg Pumpong. sebab apa tak cerdik? Kerana dididik dan dibudayakan ketua setan yang dikenali!!!

      Padam
    5. apa barang baling barang, baling cat.baling cermin ..

      klu aku la aku bakar je abis crita..janji xleh jalan lg..

      alaahh yg baling tu org dia la jugak..
      makan nasi kangkang anuar lg ...aduya..

      ketidak xda lah pencacai naik geram ngan umno...alahai trik lama la latok..

      Padam
    6. Biasa le UMNO,kn madey dlu pernah kata DSAI lebam kn mata sendiri!

      Padam
    7. ANUA memang boleh lebamkan mata sendri.

      itu kehebatan dia ,,,hang mana tau...

      ''eerrr we focus on the budget..''

      xde org yg waras nak letak 16sept kerajaan baru dia..padam muka cai cai semua..

      Padam
  7. Saiful kena maen punggung..nak bgtau Najib
    Ah Moi tunjuk punggung..minta maaf kat Najib
    Askar tungging punggung..dapat redha Najib
    Asal punggung..sebut nama Najib
    cerita punggung..kekuatan Najib!!!wahh..wahhhh

    BalasPadam
  8. dah lama dah tukarlah
    ada akai pakai jangan gadai
    nanti jadi macam kaldai

    BalasPadam
  9. to anon 10.22

    setuju dgn hang 'bertiga'

    kalu dua dua jenis 'anua' dah lama kita berperang saudara kita sesama kita

    german barat german timur
    korea utara korea selatan
    gila.. sampai nak buat bom2 nuklear


    pakistan dulu india.. ..tukar nama..

    skrg ada bunga2...pijak muka, nak tukar bendera..tukar sejarah..

    dulu pernah ada tulisan.: 13mei akan dtg antara melayu dgn melayu..

    ada telintas berfikir lebih tinggi dr politik?


    >sorang nak jaga melayu n kompany
    >sorang nak serah kat cina agar dia dpt berkuasa.. sbb yg satu lg sgt 'jahat'

    BalasPadam
    Balasan
    1. parti yg disokong oleh setan yg dikenali...tulah pasai sgt 'jahat'.wahhhh.
      sebut saja 'setan'..dia mmg suka benda jahat. Mana ada setan suka benda baik..

      dah lah jahat...suka pula benda kotor..cerita kotor...terutama punggung..tempat keluarnya najis..

      Malang sekali setan ni..disamping rosakkan akidah umat islam..dia kena tambah keja utk pertahankan akidah melayunya..

      wahh..wahh..ada setan melayu juga ker..

      Padam
    2. 11.36 ko ni bangang la..
      DAP TU PARTI DENGKI DGN ORG2 melayu..rumah murah ..kuato rumah bumiputra pun nak hapuskan..

      CELAKA PUNYA DAP
      APA PULAK DAP BAIK.. OTAK KO DA ROSAK AGAKNYA..

      Padam
  10. 3.11. apa buleh hangpa mana percaya anwar
    meliwat

    pegang amoi cun pun xpernah

    nala pun dia xkenal
    eskey xpernah jumpa la

    apa buleh buat kawan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa bole buat kawen..
      sokonglah parti yg disokong oleh setan yg kenai..dr malaikat yg tak kenai..
      apa perasaan najib dilabel sebagai setan!!!

      Padam
    2. kalu anuar tempat naijib kena label setan...dia dah ajak berdebat da..

      oiii mana bleh.. mesti berdebat punya..ini cara beruang tau..

      lawan tetap lawan apa..

      Padam
    3. roti telor satu..aiik!!roti pun ada telor
      patut lah setan takut kat manusia..
      rupanya setan tarak telur..
      sampai hilang jawatan tak merasa nak tgk debat ler..wahh..wahhhh

      Padam
    4. kalau nak dapat 2/3 kena berdebat ke??
      ye ke??

      itu otak anwar je or team tank politik katak dia je..

      cuba tengok PRN serawak dah dapat 2/3 pung.. xyah debat2 pun

      ko kena yakin kepoweran anwar ialah pada 'ketakwaan dia' je..

      opss silap.. keautaan dia je..bak kata
      Chandra Muzaffar (Timbalan Presiden Parti Keadilan Nasional) pun cakap macam tu..bukan cakap tp yakin . (dia kata beliau ada 2 D je)..paham tak?


      soalnya ko nak tolong BN dapat 2/3 ke tak??

      Padam
  11. the book of tunku abdul rahman:

    http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2012/09/artikel-terbaik-aidc-provokasi-pelampau.html

    BalasPadam
  12. Telur sume masuk kedalam.

    BalasPadam
  13. '' .. Menyedari ramai rakyat mula resah dan tidak puas hati, PR perlu memastikan mereka kekal berkuasa. Maka dengan kuasa yang ada, keputusan pilihanraya pun dimanipulasi dan sempadan pilihanraya dirombak bagi memastikan kedudukan mereka selamat....''

    ADAKAH MEREKA AKAN

    ''JANJI BERSIH 9.999''

    SPT TUNTUTAN MEREKA HARI INI...SILA JAWAB DAP2 semua.. yg mana yg ada telur yg masih kat luar tu (xtermasuk kedlm..)

    BalasPadam
  14. "Janji Masyuuukkk poket"

    BalasPadam
  15. double standart..

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini