TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Rabu, 5 September 2012

BUDAK INI TUNJUK PUNGGUNG DI KHALAYAK RAMAI SALAH, BIK MAMA BERCUMBU DAN BERPELUK DI KHALAYAK RAMAI OK

Muka-muka basi yang dah lama tak keluar TV, kini dikutip semula untuk ambil kesempatan atas beberapa isu murahan Umporno.  Isu bendera Sang Saka dan juga isu tunjuk punggung diulas oleh beberapa pencacai haprak.  Timbul kembali wajah Zul Kulum, Hassan Akidah dan beberapa ekor lagi cicak mengkarung belaan Umporno.


Kejadian di atas di dalam bilik atau di khalayak ramai?  Apa hukumnya?

Pelik apa dengan bendera Sang Saka?  Takut sejarah lampau diketahui oleh golongan muda?  Jika mereka tahu pun, bukannya Pembangkang mahu tukar bendera Sang Saka bagi menggantikan Jalur Gemilang.  Semua pimpinan PR sepakat bahawa yang akan berganti hanya Kerajaan, iaitu Umporno/Bn akan menjadi Pembangkang.  Tiada kena mengena dengan bendera pun.  Rakyat kurang minat mahu kibar Jaluir Gemilang semenjak tahun 1998/99 adalah kerana hilang selera dengan kerajaan yang zalim bermula di era mamak kutty.  Jika tidak percaya, apabila PR menjadi kerajaan di Pusat nanti kita akan lihat seluruh jalanraya dan kenderaan akan berkibar megah Jalur Gemilang.  Rakyat sudah meluat dengan Umporno/Bn, maka selera kepada Jalur Gemilang turut terjejas.


Antara Sang Saka dengan bendera Israel, mana satu lebih mulia?
Sudahkah ditangkap siapa yang koyakkan gambar MB Kedah ini?
Gambar Koh Tsu Koon, pemimpin Gerakan rakan dalam Bn pun mereka sanggup koyakkan, ada didakwa?

Tunjuk punggung pun satu hal.  Aku pun tidak setuju dengan cara biadab dan menyalahi hukum Islam itu.  Bukan kerana tunjuk punggung pada gambar Najib tu yang aku tidak bersetuju, malah jika tunjuk punggung di khalayak ramai walaupun pada seekor babi pun aku tidak bersetuju kerana perbuatan itu dilarang oleh Islam.  Perbuatan mendedahkan aurat di khalayak ramai itu haram.

Bukan sekadar tunjuk punggung....ugut nak bunuh lagi....Apa cerita?

Apa beza tunjuk punggung di khalayak ramai dengan tunjuk lurah dada, tunjuk rambut oleh wanita Islam di khalayak ramai?  Bik mama bukan tidak biasa tunjuk dada dan rambut di khalayak ramai.  Ramai artis yang tunjuk lurah dada di khalayak ramai, bahkan ramai anak-anak mudi Islam yang memakai seluar ketat menampakkan lurah punggungnya di khalayak ramai.  Apa beza dari segi hukum Islam?

Hukum tidak akan berubah oleh kerana Najib terlibat.  Masakan tunjuk punggung di khalayak ramai kepada pokok hukumnya harus, manakala tunjuk pungung kepada gambar Najib hukum haram?  Mendedahkan aurat di khalayak ramai itu tetap haram, samada di hadapan Najib atau di hadapan seekor babi.  Jika budak itu didakwa atas kesalahan menunjukkan punggung di khalayak ramai, masakan Bik Mama tidak didakwa oleh Jabatan Agama Islam kerana mendedahkan aurat di khalayak ramai, tambahan pula bercumbu dengan pelakun Hindustan dan berpelukan dengan Jaguh Badminton di khalayak ramai.  Apa bezanya?  

Bezanya adalah kerana undang-undang ini mereka yang bikin..... /wfauzdin.blogspot.com


23 ulasan:

  1. TAHNIAH PADA PDRM YANG AMAT PRIHATIN & MENURUT PERINTAH PILIH-PILIH & TERAMAT TAAT PADA REJIM SEKUTU APCO ! HANYA DI MALAYSIA, ABU SAJA PENYELAMAT RAKYAT & NEGARA !

    BalasPadam
  2. Kenapa kita tak benci kepada peliwat ye..(penyokong PKR). Kita sentiasa menutyuk org, tapi masalahnya kita juga haprak. Selepas liwat ramai yg gila seks dalam kumpulan kita ni. Lebih baik kita hentam dia juga. Kalau diamkan seolah-olah kita sokong yg haprak dan bususk ni.

    BalasPadam
  3. mari kita tgk gambar bergerak plak ...

    slow motion cina pancung melayu..(''babi malayu'')

    slow motion melayu plak terbang potong kapala cina.. *(''hang tuah mali'')

    dap naik..tanahair darurat..


    13 sep..(pengajaran yg belum cukup)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak seronok tgk gambar tu, yg seronok kita tengok vedio `Anwar' dan `Azmin' tu lebih2 lagi malam yg sunyi...keras `anu' kita tau.......

      Padam
    2. anwar tu aku caya la jugak...azmin tu aku xpasti ..

      Padam
  4. Pasal bendera, PKR memang bodoh ia hanya memberi kesan `reverse psyops' kepada penyokong kita yop. Yg ini kita kena akur sebab dalam PKR semua org nak jadi `hero'. Dahlah hero kita selalu kantoi, kesnya belum habis lagi...dah nak tukar mahkamah lagi. Apa jadi, saya yg penyokong PKR ni confuse. PKR buat tak ambil pandangan org bawahan, seronok dia je.

    BalasPadam
  5. gambar2 bas pkr kena simbah cat dan pecah cermin...

    kalau aku la... apa barang..

    kenapa org2 tu tak kasi bakar satu bas je..
    sayang plak ...modai besar..

    kasik gempak sket la... pastu bolehla kambingkan umno ke perkosa ke..

    bila la nak berubah jadik baik ni...
    cuba tgk bini najib....kutuk je.. xgentleman la

    ada bini nik aziz kena..bini hadi ke



    BalasPadam
  6. UMNO punahkan melayu...naikkan mamak....dan pati.

    BalasPadam
  7. mamak itu islam dap..oii dap ! nampak sgt ko tu dap laknat ...ini mesti masa bapak ko tunjuk buntut.. bawak penyapu halau malayu2 da kena pancung dulu.. ko masih selamat ya...

    BalasPadam
  8. Dato LCW pun tahu hukum haram bukan muhrim sentuh kulit..
    pilihan dia bagi kalah dgn Li Dan...
    kalo BIG MAMA x pegi menonton olmpik tempohari dah tentu sejarah Msia dpt pingat emas pertama...

    Kafir cina dah mula faham hukum Islam...malang umNO semangkin tak FAHAM islam..

    BalasPadam
  9. dah tak heran kalo UMNO tak faham hukum Islam..agama baru UMNO ialah "SOKONG SYAITAN YG DIKENALI"...amalan iman mamak kutty.

    Apa2 yg bertentangan/haram dgn Islam itu amalan UMNO.
    Syaitan paling benci dgn hukum ALLAH swt..no wonderlah..umno suka sangat punggung!!!
    maen punggung...tayang punggung...tungging punggung...syaitan suka punggung...


    BalasPadam
  10. melayu yang dh lupa...lagi melupakan...lebih2 lagi..buat2 lupe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. MELAYU MUDAH LUPA..sbb adanya parti "UNTUK MELAYU NO OTAK"..sbb tu semua dah jadi pelupa..

      Padam
  11. oii dap pergi berlatih lg

    pak hang punya cytroop main bawah tanah..jgn lupa dtg berlatih ckp melayu ooo.. elaun pun dpt....food: babi panggang pun ada tu..'
    '


    BalasPadam
    Balasan
    1. babi panggang sedap..wooo
      setan suka makan benda x halal nii...
      oooopss..silap sebut setan..macam tau saja sapa yg suka setan...
      babi pun babi lah...sental je labu..janji hidup UMNO..

      Padam
  12. Nampaknya, Tan Sri Khalid Ibrahim, Menteri Besar Selangor, benar-benar buntu apabila diasak dengan persoalan mengenai kegagalan kerajaan pimpinannya untuk menunaikan janji bekalan air kegunaan domestik percuma bagi 20 meter padu pertama setiap bulan kepada semua rakyat Selangor.

    Jawapan beliau kepada media berkenaan isu ini dalam satu sidang akhbar selepas mempengerusikan mesyuarat Exco kerajaan negeri kelmarin iaitu ‘manifesto bukan satu perjanjian’, telah benar-benar membangkitkan kemarahan rakyat Selangor.

    Tidak keterlaluan jika dikatakan bahawa kenyataan tersebut seolah-olah ‘membunuh diri’ atau ‘membunuh parti sendiri’. Mungkinkah Khalid tidak tahu bahawa rakyat mengundi sesebuah parti itu berdasarkan beberapa perkara asas iaitu:

    1. Rekod perkhidmatan, 2. Ideologi, 3. Manifesto.

    Memandangkan PR belum ada rekod perkhidmatan, dan tidak mempunyai ideologi yang pasti, maka kemenangan PR di Selangor bolehlah dikatakan semata-mata terletak kepada manifesto yang diumumkan.

    Rakyat Selangor sanggup menolak BN dalam PRU 2008 walaupun parti itu mempunyai rekod cemerlang, semata-mata ingin menikmati 20m padu air percuma, bantuan tadika, sumbangan ke universiti dan berbagai-bagai lagi yang dibentangkan sebagai manifesto PR ketika itu.

    Maka, malanglah bagi rakyat Selangor apabila setelah 4 tahun memerintah, tiba-tiba saja MB Selangor sendiri mengakui bahawa kerajaannya tidak harus dipertanggungjawabkan untuk menunaikan segala yang terkandung dalam manifesto tersebut, kerana ia bukan





    kerana ia bukan satu perjanjian. Dalam ertikata lain, manifesto itu hanyalah untuk suka-suka sahaja -ia dideraf dan diumumkan sekadar untuk sedap didengar bagi menarik undi.


    ....

    najib play slow2 je..'janji ditepat' (mcm xda apa2 je)

    akan dijangka impactnya akan berat utk kerajaan pkr...

    walllahualam...

    BalasPadam
    Balasan
    1. JANJI DITEPATI..BOLEH BUAT CAPATI..

      Patut la big mama marah sgt kat najib..sbb najib play slow2 je..

      makan viagra pun dah tak da impactnya..
      BIG MAMA dah berat bertambah berat la lagi...

      Senyum lah mahyudin tersipu2 mcm kerang busuk..bole berangan jawatan PM sebelumPRU13...wahh..wahhh..

      Padam
  13. aku paham masalah ujang atah atah ni

    depa terlalu percaya anwar xpernah meliwat.. xpernah nyondol..

    x pernah tau dgn nala
    x pernah kenai eskay
    bodoh punya umno..main tangkap muat ja..
    (semua fitnah belaka)..

    itu video pun semua tipu punya...mana ada betul

    amoi2 tu semua temberang umno ...

    yg buat maha fitnah plak umno..apa buleh buat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. UMNO nak percaya anwar pernah sondol @ meliwat...itu masalah UMNO

      kenal eskay
      kenal nala

      maen amoi..itu semua masalah UMNO..
      umno nak fitnah...nak sembah setan/ tuhan baru umno ialah seta..itu masalah umno

      masalah kami sekarang..KAMI TAK MAHU BN/UMNO MEMERINTAH MALAYSIA..apa buleh buat..UMNO otak longkang tak bole faham juga!!

      Padam
    2. Hanya sebahagian je yg taknak...
      Kalau semua yg taknak, umno dh x perintah malaysia lagi...
      Hidup kat Malaysia, pe'el mcm Israel... Kalau ada otak, fikir...
      Kat Malaysia ni nak pilih pemerintah guna undi...
      Segala permintaan PR dah najib tunaikan...
      Takkan tak mampu buka mata lg yg rakyat malaysia masih nak UMNO memerintah... Typical Malaysian with otak lembu...

      Padam
  14. yela tuan..kami semua xtak percaya anwar meliwat...

    jauh sekali lah...nk cuba2 main amoi2 cun tu..

    hanya umno je caya anwar meliwat...
    kami pun xkenal nala eskey ni...sapa tahh.. anjing kurap mana tah..

    anwar xpernah gopoh pun dlm politik dia ... bini dia pun cantik lg apa mcm shamsidar jugak...

    xpayah la umno nk cuba2 nk mengfitnah..menipu...kami xprcaya la...oii.. apa barang la umno ni..

    BalasPadam
  15. Ini masalah persepsi. Penyokong UMNO yakin Anwar seorang homoseks manakala penyokong PR pula tak percaya Anwar peliwat. Aku teringat satu cerita berkaitan masalah persepsi.

    Seorang jutawan yang hampir meninggal dunia telah berwasiat kepada dua orang anak lelakinya dengan disaksikan oleh isterinya.

    Jutawan berwasiat supaya harta peninggalannya dibahagi sama rata. Selain itu, beliau juga berpesan supaya anak-anakya mengelak diri daripada terkena cahaya matahari ketika turun berniaga dan tidak menagih hutang daripada para pelanggan mereka.

    Setelah jutawan meninggal, isterinya pun pulang ke kampung manakala kedua-dua anaknya tetap tinggal di bandar menjalankan perniagaan masing-masing.

    Dua tahun kemudian, siibu pergi ke bandar untuk menziarahi anak-anaknya. Apabila bertemu anak sulung, siibu bertanya khabar dan perniagaan anaknya.

    Si anak menjawab, perniagaannya telah merosot dan menunggu masa untuk gulung tikar. Siibu hairan dan bertanya apakah dia tidak melaksanakan pesanan arwah ayahnya?

    Si anak menjawab, sudah. Setiap hari dia pergi berniaga dengan menyewa teksi untuk mengelak daripada terkena cahaya matahari kerana dia tidak pandai memandu kereta. Hutang-piutang para pelanggan pun tidak ditagihnya dan sekadar menunggu mereka datang membayar.

    Kemudian siibu pergi pula kepada anaknya yang kedua dan bertanya khabar serta perniagaannya. Si anak menjawab, khabar baik dan perniagaannya bertambah maju. Si ibu bertanya macam mana boleh jadi begitu?

    Si anak menjawab, kerana dia telah melaksanakan pesanan ayahnya. Setiap hari dia akan keluar berniaga sebelum terbit matahari dan hanya akan kembali ke rumah selepas terbenam matahari. Dengan itu dia dapat mengelak daripada terkena cahaya matahari. Selain itu, dia juga tidak memberi hutang kepada para pelanggannya. Maka dia tidak perlu menagih hutang daripada mereka.

    BalasPadam
  16. Cerita senaman punggung lagi best.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini