TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Jumaat, 3 Mei 2013

BERMULA DENGAN "DUBUR' BERAKHIR PUN DENGAN "DUBUR"......

SI SEPOL bersumpah laknat lagi?  Kali ini di depan Kaabah kononnya, setahun yang lalu.  Mungkin video baru siap.  Hahahaha.....

Dulu, sewaktu beliau bersumpah laknat 'Siri Pertama', beliau lakukan di Permatang Pauh tidak sampai 24 jam menjelang hari Penamaan Calon PRK Permatang Pauh di mana DS Anwar mahu bertanding.  Kebetulan, katanya.  Hahahahaaaa.....

Mungkin tidak percaya dengan 'Sumpah Laknat' di Permatang Pauh atau pun merasakan seperti 'tidak sah' sumpahnya di Permatang Pauh, kali ini beliau kononnya bersumpah laknat 'Siri Kedua' di depan Kaabah pula, kononnya.  Hahahaha......

Kali ini Siri Kedua 'The Sumpah Laknat ReTurn" juga menjelang beberapa hari saja untuk kita semua mengundi di dalam PRU 13.  Kebetulan, katanya!!  Hahahahaaaaa....

Bapak Si Sepol juga sama gak perangainya.  Buat 'U-Turn" cantik punya menjelang PRU.  Kebetulan, katanya!!  Hahahahaaaaa....

Sudah lihat video "Sumpah Laknat Siri Dua"?  Kalau belum, eloklah lihat untuk hiburkan hati kita semua menjelang PRU.  Memang kelakar gila.  Dia rakam di tengah orang lalu-lalang di hadapan Kaabah, tetapi tidak seorang pun pandang hatta jeling dia masa rakaman video dibuat.  Bahkan, orang yang lalu belakang dia boleh melencong ke tempat lain tanpa melihat sedikit pun dia di hadapan.  Hahahaha....

Mengapa Si Sepol lebih tinggi dari semua jemaah yang lalu lalang berhampiran dia?  Bukankah orang-orang Arab ni semua tinggi-tinggi belaka?  Kalau ada yang rendah dari Sepol pun, takkan semua kot?  Paling lucu, dalam ramai-ramai yang lalu-lalang tu, tidak seorang pun yang bergesel bahu jauh sekali terlanggar Sepol yang langsung tidak bergerak sedikit pun macam patung bercakap.  Hahahaaa....

Korang lihatlah video itu dan buat kajian sikit untuk melihat betapa lemahnya pembuatan filem terbaru "Sumpah Laknat Siri Dua" yang aku rasa sudah cukup untuk kita beritahu sememangnya Umporno bermula dari "lubang dubur' dan akan berakhir di "lubang dubur" jua.......Hahahaaaaa.....

Saksikan......kehkehkehkeh...


5 ulasan:

  1. Tuan,

    nak buat mcm mane...

    Umno sorok semua masalah negara dalam jubur Saiful...

    BalasPadam
  2. hari dubur oleh dubuk dalam sejarah ! ABU jangan lupa !

    BalasPadam
  3. kita soroh nuar bersumpah dlm rumah pun jd lah...

    dlm kereta ka

    takyah jenis laknat pun xpe

    video tu natural..jgn kita main2kan sumpah dia..bukan nuar yg bsumpahpun.. takut kena kat kita plak..

    mintak pakcik kobat rational sket je...tak byk..mintak sket je ...azizah ngaku suami tak meliwat bg pihak suaminya jk nuar mampuih xnak buat sikitpun ..again dlm rumah pun jdlah...



    BalasPadam
  4. kalau anuar bersumpah diaorg akan timbulkan cerita ni lg ke,kes liwat 1 anuar ada bersumpah di batu pahat...tp keluar pulak jubo pujaaan umno si saifool,dh doktor buktikn dlm mahkamah tiada penetrasi,bt video pn mcm cicakman je gayanye,lain kali buat real sket k baru aku percaya

    BalasPadam
  5. helo ymd, ni nak bagi tau hang, kalau dok suruh orang buat sumpah memanjang, ITU perangai orang munafik. rajin rajin la pi tadah kitab. banyak kuliah lepas maghrib. jangan dok ikut sangat perangai umno tu...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini