TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Jumaat, 21 Mac 2014

MALAM INI (21/3/14) PENUHI STADIUM KAJANG - REFORMASI 2.0

Waktu rehat dari keletihan yang diharungi dalam usaha menyelamatkan negara ini melalui Pilihan Raya Umum ke-13 pada tanggal 5 Mei tahun lalu telah sampai ke penghujungnya. Kini sudah tiba masanya rakyat Malaysia bersedia untuk aksi lebih besar.


Belum pun masuk setahun kemenangan Barisan Nasional dengan penuh penipuan pada PRU 13, mereka menunjukkan taring dengan menghukum bukan sahaja pemimpin politik lawannya, malah rakyat jelata turut menjadi mangsa kezaliman. Satu persatu pemimpin dan pejuang rakyat dalam rangka disumbat ke penjara, dalam masa sama juga satu persatu janji ‘Rakyat Didahulukan’ dicemari tanpa ehsan.

Justeru itu, ayuh kita tamatkan segera onar penderitaan rakyat dengan bersama melancarkan satu fasa gagasan perjuangan yang diperbaharui – #RakyatBangkit Reformasi 2.0 “Kembalikan Keadilan – Hentikan Kezaliman”.

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) sebagai tuan rumah aksi kali ini menyeru kehadiran orang ramai pada malam ini, 21 Mac 2014 jam 8.30 malam di Stadium Kajang dalam aksi Pelancaran Jelajah #RakyatBangkit Reformasi 2.0. Ia sebuah himpunan permulaan, hadirlah dengan tema hitam sebagai lambang perlawanan, ini masanya rakyat menunjukkan kekuatan.

Penjelasan mengenai kecurangan sistem kehakiman dalam pengendalian rayuan kes Fitnah II ke atas Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan kes hasutan Ahli Parlimen Gelugor, Karpal Singh akan dibarisi oleh Anwar dan Karpal sendiri selain Mat Sabu, Tian Chua, Anthony Loke, Dr Hatta Ramli, Chegu Bard dan Rafizi Ramli.

 
 
SAMM menggesa semua pihak bersatu, kerana rakyat yang bersatu tidak dapat dikalahkan oleh mana-mana regim sekalipun. SAMM menjemput semua pihak bersama menjayakan hari besar titik mula perlawanan baru ini.

Siri himpunan #RakyatBangkit Reformasi 2.0 akan menjelajah ke seluruh negara sebelum hari kemuncaknya – bersama himpunan gergasi 1 Mei di medan jalan raya.

Kehadiran awal di sebelah petang amatlah digalakkan bagi memeriahkan program sebelumnya iaitu “Bersama Srikandi Masa Depan Negara” yang bermula jam 5 petang. Turut bersama dalam program 5 petang ialah YB Nurul Izzah Anwar, YB Rodziah Ismail, YB Kashturi Pato, YB Elizabeth Wong, Aishah, Aiman Athirah, Cikgu Mala, YB Fuziah Salleh, YB Dr Siti Mariah dan YB Hannah Yeoh.

Badrul Hisham Shaharin atau Che’GuBard
Pengasas SAMM

27 ulasan:

  1. Hihih kelakar nenguk puak bingai nie

    BalasPadam
  2. Malam ini, program Selawat Perdana akan diadakan di Dataran Putrajaya. Selain itu turut diadakan majlis Solat Hajat Perdana bagi memohon bantuan dan pertolongan daripada Allah Taala dalam mencari dan menyelamatkan MH370.Justeru, seruan dibuat agar beramai-ramailah kita untuk meluangkan sedikit masa untuk sama-sama hadir dalam kedua-dua majlis Perdana di Dataran Putrajaya malam ini.

     Hari ini hari orang lain, suatu hari mungkin hari kita pula. Kita tolong orang lain, pasti suatu hari nanti Allah Taala akan menghantar atau menggerakkan orang lain pula untuk menolong kita pada ketika kita dalam kesusahan atau kesukaran.

     Namun ada SEEKOR makhluk BERKOTE BENGKOK yang perasan dia adalah pusat dunia, bernama Anwar Ibrahim yang sangat menentang SOLAT HAJAT dan PROGRAM MALAM CINTA ALLAH DAN RASUL itu. Dia sudah mula memutar beli kan cerita di sana sini. Dengan menggunakan tajuk CINTA ALLAH DAN RASUL, MAKHLUK NAN SEEKOR itu cuba menampilkan dirinya sebagai orang yang sentiasa cintakan Allah dan Rasul. Malah memberitahu, cinta Allah dan Rasul bukannya perlu disambut dengan berhimpun, berarak dan berselawat semata-mata, sebaliknya dijadikan sebagai darah daging. 

    BalasPadam
    Balasan
    1. pada awal bunyinya baik....
      akhirnya jahat mulut....
      mula2 pahala...
      akhirnya dosa....

      Padam
    2. Kesian kau. Sabar.

      Padam
    3. ini spesis yang jadi imam tak boleh diikut...rosak makmum...kalau nak menyatakan cinta allah dan rasul... bersunyi-sunyianlah...tenggelam dalam rahsiaNya....

      Padam
    4. kesian ye.. kita tetap bersolawat dan berdoa agar kezaliman dapat dikurangkan..

      Padam
  3. Sambung:

    Anwar bijak kerana memberitahu perkara sebenar. Samalah seperti Iblis mengajar Syaidina Abu Hurairah r.a menangkal iblis dan syaitan dengan Ayat Kursi tetapi seperti yang diberitahu oleh Nabi s.a.w kepada Abu Hurairah r.a, Iblis bercakap benar dalam bohong. Begitulah Anwar Ibrahim.

     Dia sedar, Selawat Perdana dan Solat Hajat besar makrifahnya. Besar manfaatnya dan besar juga khaifiatnya. Dia sudah terkena ulah Solat Hajat yang dipermain-mainkannya. Justeru, dia tidak mahu ada sesiapa lagi di negara ini yang bersolat hajat memohon Allah Taala menunjukkan kebenaran pada sebarang kemelut yang melanda. 

    Anwar Ibrahim hanya mahu solat hajat yang akan menyelamatkannya dari hukuman penjara dan Allah Taala menutup aibnya sekeluarga. 

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macai ini orang kafir kot. Org islam tak kutuk saudara dia.

      Padam
    2. sememangnya anwar dan keluarganya telah diaibkan... moga-moga tuhan memberi kekuatan pada dirinya... kalaulah sojat hajat kau terlalu power buatlah solat hajat pohon pada tuhan sekiranya anwar bersalah terhadap tuduhan tersebut mendapat hukuman dari tuhan dan sekiranya dia tidak bersalah mohonlan pada tuhan untuk menghukum pada semua yang terlibat mendapat hukumannya di dunia ini lagi...

      Padam
    3. Aib kepala hotak hampa. Jangan dok menegakkan benang yang basah. Kalau berani suruhlah idola hampa ni bersumpah tak buat, tak payah kat TV, cuma kat depan puak bingai ni pun cukuplah. Sendiri mau fikirlah, tak kan bodoh sangat kot.

      Padam
    4. aku tahu orang UMNO sendiri tak berani bersumpah mengatakan Anwar berbuat demikian sebaliknya memaksa Anwar bersumpah..demikianlah orang ikut - ikutan fitnah yang amat zalim...

      Padam
  4. macai UMNgOk... sama takat BeNgap dan BaNgang dgn pemimpin UMNgOk... bile takot kalah, difitnah dan dipenjarakan musuh2nya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan jadi bodoh tuli sangat. Bukalah mata sikit. Dah bagi mahkamah untuk pertahan diri dan dah jumpa peguambela yang putaralam no 1 kat Malaysia pun tak boleh menang lagi. Pi lah tengok fakta kes dulu, baru cakap banyak.

      Padam
    2. Ha.ha Peguambela putarbelit tu adalah orang pertama yang mendakwa dia meliwat dan hingga sekarang dia tak pernah menafikan perkara tersebut.

      Padam
  5. Nasib baik PELIWAT tu tak jadi wakil rakyat Kajang. Kalau tak, nak makan Satay Kajang pun dah rasa jijik.

    BalasPadam
  6. Kajang ada PELIWAT PERDANA

    BalasPadam
  7. Tak semua pesalah dunia ini bersalah sebenarnya. Tak semua yang bebas di dunia ini benar. Hanya ALLAH sahaja yang tahu. Kalau KAMU semua orang yang beriman kepada ALLAH, kamu tidak akan menghina seseorang, tapi kamu seharusnya bersyukur kerana tidak di alami nasib yang sama. Ingat!!!, kita semua tidak tahu nasib kita semua. Janganlah kamu semua Bongkak dan Takabbur

    BalasPadam
  8. puak al letupi cakap berapi tapi penipu besar
    bumi dipijak milik orang
    sapa yang bagi kat orang
    sapa yang perintah 56 tahun sapa yang berkuasa dipusat selama tempoh tu. janganla cepat sangat nak jadi bodo tunggula biar nyanyok dulu kalau ya pun nak jadi bodo sangat

    BalasPadam
  9. InsyaAllah..BN menang dengan majoriti tipis..

    BalasPadam
  10. Hingga kini aku masih ternanti-nanti kat youtube kalau ada perbandingan klip video yg boleh buat superimpose berdurasi lebih 10minit .... satu yg ori dan satu lagi yg superimpose... sama ada oleh pakar Malaysia atau pakar dunia.

    BalasPadam
  11. Aku naik loya tgk youtube cina PKR baca surah tunggang langgang.. disambut dgn sorakan dan hilai ketawa BANGSAT MUSIBAT melayu PR tukang jilat bontot. ..

    Naik muntah aku tgk perangai cinalat korang

    BalasPadam
  12. Itu la masalahnya. Hati dah hitam otak dah keras langsung tak bole berfikir secara waras lagi

    BalasPadam
  13. Reformasi amende mlm tadi??

    BalasPadam
  14. Refomasi taik kucing.bikin jem kajang jerk.bodo punya macaai

    BalasPadam
  15. Kami udah penat melayan anuar laki bini ni. Apa tujuan? Utk rakyat atau nak selamatkan diri?
    Di Putrajaya ratusan ribu salawat utk rasulullah..di stadium Kajang bertempik sorak mendengar maki hamun dan fitnah.

    BalasPadam
  16. Selamatkan Selangor dan Malaysia dari PELIWAT...!!!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini