TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Jumaat, 18 Julai 2014

PESAWAT DI TEMBAK ATAU TERHEMPAS, NAJIB TETAP BERMUKA 'SARDIN"

BERLAKU lagi tragedi pesawat melibatkan MAS.  Belum selesai kes MH370 kini Najib terpaksa terima satu lagi tragedi bagi meraikan banyak lagi tragedi di era pemerintahan kerajaan tidak berkat 47% ini.  

Biar banyak mana pun berlaku bala bencana, jangan fikir menteri-menteri kita mahu letak jawatan.  Berlakunya pencerobohan Lahad Datu, rakyat diminta bertenang.  Maka ada anggota keselamatan yang terbunuh dan banyak juga yang cedera di dalam pertempuran di Lahad Datu.  Penceroboh boleh masuk ke negara ini lengkap bersenjata?  Ada menteri mahu letak jawatan.  Sori beb!!

Berlaku pula kehilangan pesawat MH370 yang sehingga kini tidak diketahui apa kesudahannya.  Najib cuma berani kata pesawat itu 'berakhir' di lautan Hindi.  Itulah PM kita.  Sekarang, apa kesudahannya kepada waris-waris yang terlibat di dalam tragedi MH370?  Mereka diminta bersabar dan bertenang.  Ada Menteri letak jawatan?  Sori Beb !!

Di Sabah, tercetus pula penculikan pelancung asing.  Bukan satu kes, berturut-turut kes di lokasi yang sama.  Betapa beraninya penculik masuk, mereka tidak hirau kepada pasukan keselamatan yang ditempatkan di situ.  Bahkan, mereka berjaya menculik seorang anggota keselamatan dan menembak seorang anggota keselamatan.  Menteri kata penculik tu balas dendam?  Ehhh...siapa yang patutnya balas dendam?  Kita ke penculik?  Yang kena bunuh dan kena culik tu siapa?  Dia dapat culik dan bunuh anggota keselamatan kita, patutnya kita yang berdendam, bukan mereka.  Mereka berjaya banyak dalam operasi jahat mereka, kita gagal banyak.  Sehingga kini kita gagal bebaskan yang diculik tersebut.  Ada menteri mahu letak jawatan?  Sori sekali lagi bro!!

Terbaru pesawat lagi.  Ada berita kata ditembak, ada yang kata terhempas.  Biasalah, Najib pasti jawab tidak pasti.  Nasib baik Najib tak sebut pesawat itu hanya 'berakhir' di Ukraine.  Dalam sidang media pagi tadi, macam biasa dengan muka tak sudah Najib bercakap tentang tragedi berkenaan.  Macam biasa juga, no questions...!!  Standard yang sinonim dengan PM kita.  Satu-satunya PM yang amat takut bersoal jawab, kecuali dengan wartawan Utusan atau TV3 suku bangsat tu saja.  

Di negara lain, sebiji kapal saja tenggelam, menteri sudah letak jawatan, contohnya di Korea.  Sebab itu negara lain maju dan bertamaddun.  Negara kita?  Kirim salam beb !!!  Pelik apanya semakin banyak bala bencana....

9 ulasan:

  1. Biasalah kerajaan tak berkat...kerajaan penipu....kerajaan UMNO/BN celaka......

    BalasPadam
  2. Kalau naik Pakatan nnt tgk la kecelakaan yg timpa rakyat..kerajaan berasaskan kepimpinan liwat sodomy

    BalasPadam
    Balasan
    1. PR belum perintah lagi kau dah tabor fitnah.....beri peluang dulu baru cerita....yang BN dah confirmed terbukti tak berkat, macam sundal je jadi pemerintah.....sueeyyyyyy

      Padam
    2. woittt..ko dah makan ubat ke belum??..kah kah

      Padam
  3. bangkai kerajaan ini apa dia peduli Altantuya yang mengandong pun boleh di bom kemudian tiada siapa yang bersalah.certa kapal terbang iini lagi seronok lah dia ibarat superman le muka buat sedih.hari hari boleh certa hal ini hal lain lain mencuri harta negara boleh tutup.letak jawatan tak mahu.nak panggil sidang tergempar parlimen untuk mengutuk hal kapal terbang ini.INILAH CARA MEREKA INI MEMBODOHKAN RAKYAT TERMASUK PEMINPIN PR.JANGAN DILAYAN BAIK AJAK DIA SEKALI BUAT UNTUK MENGUTUK PEMBUNUH ALTANTUYA YANG TIDAK BERSALAH JEMPUT BAPAK ALTANTUYA SEKALI.ZALIM INI LAGI TERU DARI CERTA KAPAL TERBANG YANG KENA BOM INI

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bangang...org cerita pasal kematian pesawat dkt 300 mati ko nk bukak citer pompuan Mongolia. Stupid fool

      Padam
  4. Tulisan lu mengecewakan bro. Gua sebelum ini sokong lu. Tapi ini nyawa 298 org bro. Lu lagi politik...

    BalasPadam
  5. Buat muka sardin...hang tu muka apa. Dah tgk cermin muka sendiri beb.

    Aku tgk muka hang bwh tu mcm muka bapak memerang...hehe

    BalasPadam
  6. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini