KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Selasa, 26 Ogos 2014

IMPIAN GADIS HANCUR KERANA DITIPU BAPAKNYA.....

ARAKIAN tersebutlah kisah, di sebuah rumah berlaku kekecuhan di antara seorang anak gadis dgn bapanya;

Gadis: Bapak kejam...bapak penipu...bapak kata bapak restu dgn pilihan saya..

Bapak: Hang jangan nak menuduh bapak bukan2....Bukankah bapak dah cakap bapak takde masalah dengan pilihan jodoh hang tu?

Gadis: Habis tu, bapak setuju lah saya kawin dengan dia?

Bapak: Ye...bapak setuju dengan pilihan kamu walaupun bapa ada cadangkan yang lain untuk jodoh kamu. Tapi kamu mahu yang itu juga, maka bapak terima lah.

Gadis: Kalau camtu, tadi waktu nak isi borang nikah tu, kenapa bapak tak mahu tandatangan kebenaran sebagai Wali saya?

Bapak: Bapak hanya setuju untuk kamu bernikah dengan dia. Bapak tak kata bapak setuju nak tandatangan borang tu. Hang yang pandai2 bawa borang tu untuk bapak tandatangan buat apa?

Gadis: Kalau camtu, macam mana saya nak nikah ni bapak....sebenarnya saya tahu bapak tak suka pilihan saya....Sekarang saya nak tanya bapak betul2...bapak nak saya nikah dengan siapa sebenarnya?

Bapak: Bapak serahkan kepada Tok Kadhi untuk tentukan...MUKTAMAD !!

Gadis: Uwaaaaaaaa.....silap2 saya dapat jodoh dgn suku sakat tok kadhi nantiii...tak nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !!!

SEKIAN,

13 ulasan:

  1. anak : suway betul dapat bapak otak tak centre ni..majlis surau kata sorga di bawah tapak kaki bapak...ustad kata sorga di bawah tapak kaki ibu...syraiat mana yg aku nak ikut niii....

    bapak....woittt..kepala bapak kauuuu!!!..kau jangan kurang ajarr!!!..

    kah kah kah kah kah kah kah kah ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Woiii Mosabit siGay...ko jgn nk buat lawak kat sini.. ko faham isu tak??

      Padam
  2. Husam musa..dr dzul..khalid samad..mat sabu..kalau mereka2 ini bukak parti atas nama profesional..nescaya ramai anak muda akan keluar pas dan mengikuti mereka..jgn duduk.lagi parti atas nama ulama yg syok pil kuda...puuittttt

    BalasPadam
  3. Faham dgn kiasan cerita & situasi tersebut. Tunggu & lihat sajalah.....

    BalasPadam
  4. Bapak : Wahai anakku! ko dah gila ke apa? pilihan ko tu pompuan, mana boleh pompuan kawin pompuan!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha. ...ini baru betul punya dialoq...

      Padam
    2. Hahaha. ....tu luar tabiee nama nya...

      Padam
  5. Latest......kedua-dua nama wan jijah dgn Azmin ditolak.....selamat duit rakyat selangor. ...hahaha

    BalasPadam
  6. Kalau pun betul TSKI ada masalah disiplin, tukar la. Tp kenapa mesti Wan Azizah yg ganti dan tiada langsung calon lain? Memang meragukan. Mungkin betul kata ramai org skrg ni jika TSWA jadi MB mudah suaminya menyedut hasil kewangan Sgor.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudah gaharu cendana pula, , sudah tau bertanya pula.,,
      Takkan dlm puluhan pemimpin pjg akal PKR dgn Pas, , , sorangpun xlayak jd Mb?
      Knp nk sorong Wan Azizah jugak?
      Lu pikir la sendiri, ,, takkan bengap sgt xnmpk sapa blkg wan Azizah.
      Dan tujuan mrk,,,

      Padam
  7. Berita terkini. Mesyuarat khas tergempar PR tadi mencapai keputusan dan bersetuju untuk mengemukakan 6 nama calon MB untuk perkenan DYMM Sultan Selangor.

    Mereka yg dipilih adalah seperti berikut:

    1. Datin Seri Wan Azizah

    2. Wan Azizah

    3. Kak Wan Zizah

    4. Wan Jijah

    5. Jijah

    6. Apa2 daaaa...

    Hahaha. Bodoh punya PKR. Kalut mcm badut jadi bahan cemuhan seantero negara.

    BalasPadam
  8. Misteri sama ada benar atau tidak Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail pernah menulis surat setebal 18 muka surat kepada bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad yang menceritakan tabiat sebenar suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim akhirnya terjawab.

    Ini berikutan buat pertama kalinya selepas 15 tahun menyimpan rahsia, Dr. Mahathir dalam temu bual eksklusif bersama UM dan beberapa agensi berita tempatan dan luar negara, akhirnya mengakui memang benar Wan Azizah menghantar surat tersebut semasa Anwar masih bergelar Timbalan Perdana Menteri.

    Katanya, surat Wan Azizah itu terlalu peribadi dan beliau tidak berhasrat mendedahkan kandungannya kerana tidak mahu mengaibkan mana-mana pihak selain menyifatkannya tidak lagi penting kerana sudah terlalu banyak tabiat Anwar didedahkan pengamal media alternatif.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini