TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Sabtu, 13 Disember 2014

ANWAR, RAFIZI, NURUL IZZAH DI BESERAH MALAM INI (SABTU 13/12/14)

 
 
SEKALI lagi Sdr Anwar Ibrahim akan berkunjung ke bumi Tok Gajah.  Baru-baru ini di Maran, kali ini di Kuantan pula.  Malam ini Sabtu (13/12/2014) jam 08.30 bertempat di Dataran Rakyat, berhadapan Poliklinik Beserah, Kuantan Sdr Anwar Ibrahim akan tampil bersama YB Rafizi Ramli, YB Nurul Izzah dan beberapa pimpinan PR yang lain.

Tentunya selain dari isu kes fitnah Liwat II, isu 1 MDB, GST, penurunan nilai mata wang negara juga bakal dikupas oleh para penceramah.  

Hadirlah beramai-ramai dan hebahkan.  InsyaAllah, saya akan mempengerusikan program malam ini.

15 ulasan:

  1. Din, agaknya brp kilo fitnah nk dihamburkan mlm ni Din. Jgn terlibat dgn fitnah Din, bwk byk beristifar.

    BalasPadam
  2. Tak yah pilah setakat nak dengar ceramah merapu cukup dgn melawat blog wali songel je (tulang besi, mountdweller,al-husyeen, dsbnya). Depa ni katanya ada hujjah fitnah bertaraf keramat maklumlah lebih mulia dpd ulamak!

    BalasPadam
  3. PKR DAN FITNAH BERPISAH TIADA

    BalasPadam
  4. Rafizi pun dtg jugak. aku ingat dh dok rumah diam2 dkt dah nk masuk dlm apartmen besi pasai fitnah dia pd Najib Gor.

    BalasPadam
  5. 4 komen diatas kot org yg sama...senada jer komen tu..berbayar kot...eh ada lagi ker yg mcm najib sebut bangang hari tu kat sini..mmg dah keje korang ker untuk mengutuk pembangkang kat blog ni..sbb mesti korang yg mula2 sekali komen setiap kali ada artikel baru..kununnya nak tunjuk mcm ramai sgt penyokong umnu..hakikatnya rakyat dah bosan dgn umnu..bnyk pemimpin umnu pun dah bosan agaknya...apa kata nur jazlan yg puji adam adli..khairudin yg buat report polis 1 Mdb...cuma korang jer yg masih trmangu2 komen bodoh..tak tahu ug mana btul yg mana salah...cukup lah weii...majoriti rakyat dah muak dgn umnu..tun pn dah komen jugak...ada fahammmmm

    BalasPadam
    Balasan
    1. faham tuannnnn.....Pkr dan fitnah berpisah tiada

      Padam
  6. Yang saya tahu tagline yg sebenarnya ..umno dan fitnah berpisah tiada..dulu kini dan selamanya..1 MDB..bila rafizi dedahkn masa pru 13..tak percaya..nah skrg tun sndri pun dedahkn..projek lembu 250 juta hancus mcm tu jer..apa yg rafizi dedahkn akhirnya trbukti
    ..trlalu bmyk penipuan umnu...moga Allah membalas semua penipuan ini..trmasuk lah pencacai yg brsubahat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju tuannnn....Pkr dgn fitnah berpisah tiada...

      Padam
    2. macai umno detected. banggang tanpa sempadan

      Padam
    3. Setuju....PKR and Fitnah Maki hamun berpisah tiada...hehe

      Padam
  7. Nak masuk PKR pun, masalah sekarang ini. PKR bukannya seperti sebelumnya. Dalam PKR pun sudah ada golongan atau puak yang menentang keputusan Anwar Ibrahim memberikan jawatan dan kedudukan besar kepada bekas-bekas pemimpin UMNO dalam parti tersebut.

    Sebaliknya mereka turut mempersoalkan 'tangan hitam' Tun Dr. Mahathir di dalam PKR termasuklah Azmin Ali yang dikatakan sedang berusaha memusnahkan PKR dari dalam.

    Beberapa isu dan perkembangan mutakhir ini, memperlihatkan PKR sedang berhadapan dengan masalah-masalah yang gagal diatasi. Apatah lagi keputusan tentang Anwar Ibrahim oleh Mahkamah Persekutuan masih belum diumumkan, membuatkan kebanyakan aktiviti PKR agak terhenti.

    Keluar atau tidak Nur Jazlan dari UMNO sebagaimana yang sedang dihebohkan oleh puak-puak penyokong PKR, bolehlah dilihat sebagai cubaan untuk menaikkan nama PKR semula yang semakin tenggelam ekoran pelbagai isu yang melingkari parti tersebut terutama sekali membabitkan Anwar Ibrahim, Wan Azizah, Menteri Besar Selangor dan terbaru Kalimah ALLAH yang boleh dilihat sebagai cubaan mengisytiharkan peperangan ke atas DYMM Yang Di-Pertuan Agong.

    Para penyokong PKR memerlukan sesuatu yang lebih besar untuk menaikkan kembali PKR yang sedang dihancurkan kesan daripada ketamakan mereka sendiri.

    PKRtidak lagi boleh menggunakan isu rasuah, suapan atau politik wang dalam UMNO, kerana PKR telah membuktikan, mereka juah lebih teruk dari UMNO yang ditohmah dan difitnah.

    BalasPadam
  8. 1. Islam dan kristian sama...xper...acuan terbaik adalah yg dibawa oleh kamal attartuk pun xper
    2. Islam mesti liberal xper
    3. Negara israel berhak mempertahankan diri mereka xper
    4. Nama Allah bible nk pakai xper
    5. Murtad xper
    6. Menipu utk menang parlimen lembah pantai xper

    BalasPadam
  9. Sebut barua pun takpe...fitnah pil kuda pun takpe...kiki

    BalasPadam
  10. Bagi PKR ni semua takpa. Nak berkuasa gila kuasa gunalah apa kaedah sekali pun. Fitnah...adu domba...maki hamun...mencarut...tikam belakang...main belakang.. semua takpa bagi mrk.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1:07...apa masalah engkau ek...engkau salah sorang yg najib bangangkan hari tu....ksiannnn

      Padam

Terdapat ralat dalam alat ini